Mwah,dat ligt eraan hoe het uitpakt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:48 schreef Suijk het volgende:
Slechte zaak.
Even serieus, zou je het echt tof vinden mocht Man Utd degraderen, failliet gaan, etc?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mwah,dat ligt eraan hoe het uitpakt.
Ja natuurlijk!quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Even serieus, zou je het echt tof vinden mocht Man Utd degraderen, failliet gaan, etc?
Het zou jammer zijn maar dit is nu 1 van de weinige clubs waar ik er dus geen enkele moeite mee zou hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Even serieus, zou je het echt tof vinden mocht Man Utd degraderen, failliet gaan, etc?
Who needs Utd?quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:24 schreef Suijk het volgende:
Ik wens het zelfs feyenoord niet toe. Het neemt toch een stuk van de 'spanning' weg? Al zijn voor Gunners nog altijd wat Londense derbies over natuurlijk.
Kan Ruudje ook weer terug naar DB.quote:
Clubs die draaien op het geld van één man gaan altijd naar de kloten.quote:
Daar kan ik niet van wakker liggen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Kan je ook niet maar je zou wensen dat het wel zo zou zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:30 schreef zjroentje het volgende:
Ik denk trouwens dat je deze overname totaal niet kan vergelijken met die van Chelsea.
Althans, dat hoop ik dan ook maar.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind wel dat Everton een eigen topic verdient.
Ze hebben mij toch verbaast dit jaar
Is er al een Everton topic ?
Bedanktquote:Op vrijdag 13 mei 2005 07:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt er zelf al een keer in gepost overigens
Everton Football Club
Dat zou wel een heel mooi scenario zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:12 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Dat zou wel een heel mooi scenario zijn.
Heb je iig nog een mooi aandenkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |