Ik vind het belachelijk dat het zowiezo naar de hiphop kant wordt getrokkenquote:Op zondag 22 mei 2005 14:21 schreef Henkmanz het volgende:
Ik vind het jammer dat die gasten hiphop belachelijk maken.
Denk je dat?quote:Op zondag 22 mei 2005 14:25 schreef Sjoewe het volgende:
Ze maken hiphop niet zo zeer belachelijk, als te meer de gangstafactor ervan.
quote:Op zondag 22 mei 2005 14:28 schreef Sjoewe het volgende:
Ohja, en voor wie het live wil zien:"
Vanmiddag 16:00u op het Neude in Utrecht
Whehe, ik volg die gasten al een paar jaar. Ik WEET dat ze er gewoon een loopje mee nemen. Die jongens willen gewoon lol maken. Meer echt niet. Dat het nu opeens een hit wordt is allen maar grappig want het nummer is al sinds begin december uit.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:27 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Denk je dat?
Volgens mij willen ze gewoon laten zien dat ze een hitgevoelige producer uitgezocht hebben, die hun onverstaanbare onzin wel wilde registreren.
Op welke manier maken ze dan volgens jou de 'gangster' factor belachelijk? Ik zie alleen dat ze zichzelf compleet voor sjaak (of sjembek) zetten.
Jah natuurlijk is het voor de gein.. Moest er nog eens bijkomen dat het serieus bedoeld wasquote:Op zondag 22 mei 2005 14:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe, ik volg die gasten al een paar jaar. Ik WEET dat ze er gewoon een loopje mee nemen. Die jongens willen gewoon lol maken. Meer echt niet. Dat het nu opeens een hit wordt is allen maar grappig want het nummer is al sinds begin december uit.
Een kijkje op hun site (www.dekliek.nl) en je ziet ook meteen in dat het allemaal maar voor het lolletje is.
Mjah om eerlijk te zijn.. ik weet niet wat ik nou eigenlijk zo superslecht vind aan het nummer.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:35 schreef Sjoewe het volgende:
Tja het zal smaak zijn. Ik hou er wel van als mensen zichzelf niet al te serieus nemen en lekker doen waar ze zin in hebben. Ik bedoel het is toch geweldig:
Je neemt in een dronken bui met wat vrienden een singeltje op (al die gasten hebben ook wat met serieuzere hiphip trouwens, dat terzijde) en drie maanden later is iedereen het op straat aan het neuriën. Ik vind het lollig. Volwassen worden kan altijd nog
* Klopt. Heb je helemaal gelijk in maar zo is het nummer ontstaan. Ze hebben wat nederlandse woorden laten rijmen in een internationaal rijmwoorden boek. Dus ja er klopt taaltechnisch gezien geen hout van.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:38 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Mjah om eerlijk te zijn.. ik weet niet wat ik nou eigenlijk zo superslecht vind aan het nummer.
Het feit dat....
..die taal van hun gewoon helemaal uit de duim gezogen is (check)
..die kop van die witte kerel gewoon echt te ver gaat (kan ie niks aan doen, check)
..je niet meer normaal MTV aan kan zetten of dat schijtnummer komt weer (check)
..mensen uit je directe omgeving de text uit hun hoofd kennen, en het zoveel, en zo lang mogelijk gaan roepen![]()
![]()
![]()
(check, double check)
..ze nederlandse hiphop (ook al is het gein) compleet verneuken vanuit commercieel oogpunt. (check)
*Fixed*quote:Op zondag 22 mei 2005 14:21 schreef Henkmanz het volgende:
Ik vind het terecht dat die gasten hiphop belachelijk maken.
wtf? die gozert met dan halflange haar?superrrr lekkerr ding man!!!quote:Op zondag 22 mei 2005 14:45 schreef Sjoewe het volgende:
* Jup Pep heeft niet echt een fotogeniek hoofd
Da's bullshit goede man; sprak twee van die drie gisteren en er komt een compleet album aan. Is al gesigned, distributie gaat TopNotch doen...quote:Op zondag 22 mei 2005 14:30 schreef Sjoewe het volgende:
Whehe, ik volg die gasten al een paar jaar. Ik WEET dat ze er gewoon een loopje mee nemen. Die jongens willen gewoon lol maken. Meer echt niet. Dat het nu opeens een hit wordt is allen maar grappig want het nummer is al sinds begin december uit.
Een kijkje op hun site (www.dekliek.nl) en je ziet ook meteen in dat het allemaal maar voor het lolletje is.
Haha, you got me beat. DAT wist is nog niet. Die gasten kennende dacht ik dat het wel bij een lolletje zou blijven. Ze brengen al een paar jaar van dit soort fucknummers uit 1 á 2 per jaar. Maar dat ze nou een album gaan maken, tja dat doet wel een beetje af aan de geloofwaardigheid iddquote:Op zondag 22 mei 2005 15:20 schreef Cochese het volgende:
[..]
Da's bullshit goede man; sprak twee van die drie gisteren en er komt een compleet album aan. Is al gesigned, distributie gaat TopNotch doen...
We hadden het over Detroit Grand Pubas, bladibla: "Dat is min of meer ook hoe we ons willen positioneren... anders... ons ding".
Het is veel meer dan alleen een gimmick, yessur!
Precies ..quote:Op zondag 22 mei 2005 15:15 schreef Prep2Fight het volgende:
Hoe krijg ik dit kuttopic uit mijn MyActivetopics list
Ja..quote:Op zondag 22 mei 2005 17:58 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Hij blijft maar omhoog komen steeds!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |