Het is 'wel geinig' voor 1 keer..........leuk gevonden.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:32 schreef Zanderrr het volgende:
Nou ja, heb 't nu dus ook een keer gehoord. 't zal mijn humor wel niet wezen of zo...
quote:"Ons nummer Watskeburt is pure kunst, het is dat er een beat onder zit", zegt P. Dronq, ofwel Pepijn von Bičreliér, van de groep De Jeugd Van Tegenwoordig. "Maar ik zie in kroegen wel mensen met hun hoofd bewegen op onze muziek", zegt medebandlid Vieze Fur, ofwel Freddie van Nazareth, uiteraard geboren op eerste kerstdag. "Ja ik weet dat het gebeurt, maar daar is het nummer dus niet voor gemaakt", reageert P. Dronq.
Niet iedereen luistert alleen maar naar de tekst, het is gewoon een leuk nummer!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:36 schreef Super_Six_One het volgende:
Ja uh... ik persoonlijk voel niks voor deze teksten. Allemaal zo standaard. Alleen maar zeiken en zeiken. Misschien dat dingen respectvoller en duidelijker overkomen als je het gewoon in ABN neerzet. Begrijpen we het allemaal, en komt het ook niet zo aso over. (net als alle overige rap, R&B etc... van tegenwoordig)
Al benaderd dit de realiteit, voor een enkeling, wat sommigen hier zeggen, dan kan ik net zo goed van elk krantenartikel een "rap" maken. Je begrijpt, eigenlijk slaat het nergens op. Niks muziekaals aan te vinden, en simpelweg verhalen vertellen over wat men zoal kan gebeuren in het dagelijks leven, of wat is gebeurd.
Sinds snappi is het hard achteruit gegaanquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:13 schreef Parvus het volgende:
Heeft de top40 ooit niveau gehad dan?
Ik ook wel.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:23 schreef Lukaso het volgende:
Ik vind die avatar van Chen wel oké
Of anders sla je de plank volledig mis zegquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:36 schreef Super_Six_One het volgende:
Ja uh... ik persoonlijk voel niks voor deze teksten. Allemaal zo standaard. Alleen maar zeiken en zeiken. Misschien dat dingen respectvoller en duidelijker overkomen als je het gewoon in ABN neerzet. Begrijpen we het allemaal, en komt het ook niet zo aso over. (net als alle overige rap, R&B etc... van tegenwoordig)
Al benaderd dit de realiteit, voor een enkeling, wat sommigen hier zeggen, dan kan ik net zo goed van elk krantenartikel een "rap" maken. Je begrijpt, eigenlijk slaat het nergens op. Niks muziekaals aan te vinden, en simpelweg verhalen vertellen over wat men zoal kan gebeuren in het dagelijks leven, of wat is gebeurd.
Daar ben ik het met je mee eens, ik benaderde het puur inhoudelijkquote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:25 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Niet iedereen luistert alleen maar naar de tekst, het is gewoon een leuk nummer!
En als je die rappers niet verstaat, maakt dat imo niet uit, als er leuke, logsche klanken uitkomen op de maat van de muziek, vind ik het mooi! En er is al gezegt dat er gewoon een geweldige beat achter dit nummer zit.
" Het maakt niet uit wat je zingt, als het maar klinkt..! " - Guzman geloof ik![]()
Inderdaad, als je denkt dat dit serieus is ben je best wel behoorlijk dom.quote:Op zondag 29 mei 2005 01:27 schreef Flap13 het volgende:
Geweldig nummer! Ik geloof alleen dat ze hier door de meeste mensen serieuzer genomen worden dan ze dat zelf doen. Zag een stukje 'watskeburt' waarbij men aan de donkere dude vroegen of hij ook wat wilde zeggen. 'Ik ben de excuus-neger', zie hij: 'ik zeg niet zoveel'![]()
Als iemand denkt dat er daadwerkelijk iets gezegd wordt in dit nummer, dan heeft diegene een behoorlijke plaat voor zijn hoofd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |