Verkeerde topic?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:13 schreef deGrenadier het volgende:
P![]()
robeer eens verify op de Oosterhof in Rotterdam. Kijk, lees en ogentest. Moet je dag-, week- en meerweekse bladen doorbladeren. Het gaat om adverteerders hoe een respondant het 'ziet'. de vergoeding is altijd 15 euro en als je zeg dat je het produkt kent en altijd koopt, dan sta je binnen een uur weer buiten. Problemen kennen ze niet. Ze hebben je nodig! Ik ben was vorig jaar bijna in slaap gevallen en nog steeds vragen ze mij. Meneer, meneer let op, was hun enigste reactie... Ze staan alleen met elkaar te ouwehoeren, en interesseerd hun ook weinig hoe een respondant over alles denkt. De meest tegenovergestelde antwoorden wat weinig logica bevat kan je invoeren. Soms geef ik de stomste antwoorden en nog steeds bellen ze me op je komt er gewoon niet van af!!!
![]()
![]()
21!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:35 schreef TeleluvR het volgende:
26 minuten!
Mmm, ik postte dit toch echt 17:34!
Geen idee, maar meestal is het voor de uitgebreide onderzoeken bijna een bon.quote:
Ja, dat had ik dus ook. En in mijn mail staat dat ik hem tot uiterlijk 18 juni mag invullen, terwijl het programma zei dat ik het nog tot 22 juni kon doen...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:03 schreef AnnekeM het volgende:
Ik kreeg vanmiddag een uitnodiging voor een Lees- Kijk- en Luisteronderzoek. Ik moest hem vandaag al "ophalen", maar mag hem pas zaterdag 18 juni invullenIk snap niet waarom ik hem vandaag al moest ophalen. Er is geen voorbereiding op het onderzoek ofzo.
Maar het onderzoek zal ca. 35 minuten duren, dus véél NIPOints.
* AnnekeM heeft nu 59 NIPOints. Dat wordt sowieso een Blokkerbon
Hm, ik kreeg het volgende:quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:28 schreef miki het volgende:
Ja, dat had ik dus ook. En in mijn mail staat dat ik hem tot uiterlijk 18 juni mag invullen, terwijl het programma zei dat ik het nog tot 22 juni kon doen...![]()
Bij mij ging het allemaal vanzelf, maar het duurde wel een paar weken.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:15 schreef miki het volgende:
Zo, net het kijk-en leesonderzoek ingevuld. Je kreeg er maar liefst 43 punten voorAls het goed is heb ik nu een Blokker bon!
Als de punten zijn bijgeschreven, kun je dan ergens aangeven dat de bon opgestuurd moet worden? Of krijg je daar een mail over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |