Ik heb geen dure horloges, wel sieraden, maar mijn horloge is nu net niet duur.quote:Wij zijn op zoek naar mensen die het leuk vinden om in een groepgesprek te
praten met andere mensen over sieraden, horloges en andere accessoires.
Hiervoor zijn wij op zoek naar personen die aan de onderstaande criteria
voldoen:
* Mensen die de afgelopen drie jaar één of meerdere horloges hebben gekocht
of gekregen, met een waarde van tussen de 200 en 800 euro (en eventueel
hiernaast exclusieve designer accessoires en / of sieraden).
* Mensen die zelf de keuze hebben gemaakt voor het merk en hier ook tijd en
aandacht aan hebben besteed.
* Mensen die het leuk vinden om te praten over wat er zo aansprekend is aan
hun horloge, sieraad en / of accessoire.
De groepsgesprekken zijn als volgt gepland:
* Woensdag 15 juni: 17.30 tot 19.30: mannen van 21 tot 30 jaar
* Woensdag 15 juni: 20.00 tot 22.00: vrouwen van 35 tot 45 jaar
* Donderdag 16 juni: 17.30 tot 19.30: vrouwen van 21 tot 30 jaar
* Donderdag 16 juni: 20.00 tot 22.00: mannen van 35 tot 45 jaar
De groepsgesprekken vinden plaats op ons kantoor in Amsterdam (Grote
Bickersstraat 76). Bent u op de bovenstaande tijden beschikbaar en wilt u of
iemand anders uit uw huishouden meewerken? Mail dan uw reactie naar
martine.bos@veldkamp.net. We willen u in dat geval verzoeken om zo spoedig
mogelijk te reageren (uiterlijk maandag 13 juni 2005).
Hey.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:00 schreef MissX het volgende:
[..]
het horloge moest minimaal 200 euro zijn, das me toch iets teveel om ff te kopen
Ja, ze vergoeden reiskosten. Dat was tenminste wel bij de uitnodiging die wij toen kregen maar Amsterdam was me toch iets te ver voor een maandagavondjequote:Op woensdag 8 juni 2005 23:44 schreef Vava het volgende:
Zo'n groepsgesprek lijkt me nou echt heel leuk! Alleen wel een ander onderwerp graag
Maar zouden ze reiskosten vergoeden? Of vragen ze alleen mensen uit de directe omgeving?
Dan zou ik er een lekker dagje uit van maken op hun kostenquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ze vergoeden reiskosten. Dat was tenminste wel bij de uitnodiging die wij toen kregen maar Amsterdam was me toch iets te ver voor een maandagavondje![]()
Verkeerde topic?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:13 schreef deGrenadier het volgende:
P![]()
robeer eens verify op de Oosterhof in Rotterdam. Kijk, lees en ogentest. Moet je dag-, week- en meerweekse bladen doorbladeren. Het gaat om adverteerders hoe een respondant het 'ziet'. de vergoeding is altijd 15 euro en als je zeg dat je het produkt kent en altijd koopt, dan sta je binnen een uur weer buiten. Problemen kennen ze niet. Ze hebben je nodig! Ik ben was vorig jaar bijna in slaap gevallen en nog steeds vragen ze mij. Meneer, meneer let op, was hun enigste reactie... Ze staan alleen met elkaar te ouwehoeren, en interesseerd hun ook weinig hoe een respondant over alles denkt. De meest tegenovergestelde antwoorden wat weinig logica bevat kan je invoeren. Soms geef ik de stomste antwoorden en nog steeds bellen ze me op je komt er gewoon niet van af!!!
![]()
![]()
21!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:35 schreef TeleluvR het volgende:
26 minuten!
Mmm, ik postte dit toch echt 17:34!
Geen idee, maar meestal is het voor de uitgebreide onderzoeken bijna een bon.quote:
Ja, dat had ik dus ook. En in mijn mail staat dat ik hem tot uiterlijk 18 juni mag invullen, terwijl het programma zei dat ik het nog tot 22 juni kon doen...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:03 schreef AnnekeM het volgende:
Ik kreeg vanmiddag een uitnodiging voor een Lees- Kijk- en Luisteronderzoek. Ik moest hem vandaag al "ophalen", maar mag hem pas zaterdag 18 juni invullenIk snap niet waarom ik hem vandaag al moest ophalen. Er is geen voorbereiding op het onderzoek ofzo.
Maar het onderzoek zal ca. 35 minuten duren, dus véél NIPOints.
* AnnekeM heeft nu 59 NIPOints. Dat wordt sowieso een Blokkerbon
Hm, ik kreeg het volgende:quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:28 schreef miki het volgende:
Ja, dat had ik dus ook. En in mijn mail staat dat ik hem tot uiterlijk 18 juni mag invullen, terwijl het programma zei dat ik het nog tot 22 juni kon doen...![]()
Bij mij ging het allemaal vanzelf, maar het duurde wel een paar weken.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:15 schreef miki het volgende:
Zo, net het kijk-en leesonderzoek ingevuld. Je kreeg er maar liefst 43 punten voorAls het goed is heb ik nu een Blokker bon!
Als de punten zijn bijgeschreven, kun je dan ergens aangeven dat de bon opgestuurd moet worden? Of krijg je daar een mail over?
Ja ze denken natuurlijk: Hm, die leipo's van Fok! mogen zich eerst een jaartje bewijzen voordat we drank gaan uitdelenquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:34 schreef Sanne het volgende:
Ik krijg steeds meer leuke dingen. Denk dat het ook wel scheelt hoe lang je meedoet, in het begin was het bij mij ook maar karig.
Wow! wat een puntenquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:15 schreef miki het volgende:
Zo, net het kijk-en leesonderzoek ingevuld. Je kreeg er maar liefst 43 punten voorAls het goed is heb ik nu een Blokker bon!
Als de punten zijn bijgeschreven, kun je dan ergens aangeven dat de bon opgestuurd moet worden? Of krijg je daar een mail over?
wow hoe lang heb je daar wel niet voor moeten sparen?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:59 schreef vriendinnie het volgende:
Toen ik een aantal maanden geleden ging samenwonen heb ik dankzij mijn NIPO blokker bonnen voor 230 euro aan elektrische apparaten kunnen kopen
Ik kreeg er nu 3 onderzoeken in 2 weken tijd. Waarvan ik bij 2 buiten de doelgroep viel en 1 niet ingevuld heb omdat die in het engels was (das nie mijn beste kant).quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:42 schreef miki het volgende:
Ciao, daar ben ik ook al lid vanSturen maar héél af en toe een onderzoekje, en meestal val ik buiten de doelgroep
![]()
Ik heb me vanmorgen door de hele lijst geworsteld, ben benieuwdquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:21 schreef AnnekeM het volgende:
Ik heb intussen al een aantal vragenlijsten gekregen van Ciao. Blijkbaar heb ik mij een tijdje terug hiervoor aangemeld maar kan me zo niet meer herinneren. Ik heb de site met info eens goed doorgelezen en klinkt toch wel goed.
Daarom heb ik enkelen onder jullie een uitnodiging gestuurd om lid te worden. Misschien is het ook wel iets voor jullie
Ik ben al 2x buiten de boot gevallen omdat ik niet in de doelgroep viel. Bij de ene vragenlijst kon ik 2,50 euro verdienen (ca 15 min) en de andere 3 euro (ca 20 min). En bij 5 euro kun je een uitbetaling aanvragen waarna Ciao het bedrag op je rekening stort.
Als er nog meer liefhebbers zijn die een uitnodiging willen ontvangen om lid te worden -> mail mij dan even op het adres in mijn profiel, dan stuur ik een uitnodiging.
Dankjewel!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:21 schreef AnnekeM het volgende:
Ik heb intussen al een aantal vragenlijsten gekregen van Ciao. Blijkbaar heb ik mij een tijdje terug hiervoor aangemeld maar kan me zo niet meer herinneren. Ik heb de site met info eens goed doorgelezen en klinkt toch wel goed.
Daarom heb ik enkelen onder jullie een uitnodiging gestuurd om lid te worden. Misschien is het ook wel iets voor jullie
Bedanktquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:21 schreef AnnekeM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |