Ik had 'm binnen drie dagen in huis..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:39 schreef littledrummergirl het volgende:
hoe lang duurt het doorgaans tot je je flopje ed binnenkrijgt? in die brief stond geloof ik twee weken, maar die zijn al ruim voorbij ( nu al 3 of vier weken geleden)
1 2 3 4 | 13-12-2001 A8959 Life & cooking 30 13-12-2001 C0002 Diverse onderwerpen (screening-22) 15 13-12-2001 C3411 verzekeringen 30 13-12-2001 CP200149 Maandelijks onderzoek week 49 30 |
Hmmm, het klinkt wel leuk, maar zo'n hele avond duurt me veel te lang. Toch maar knopje 2 indrukken. Jammerquote:Zou u bereid zijn en bent u ook in de gelegenheid om op dinsdag 31 mei aanstaande, vanaf 18.30 uur als publiek aanwezig te zijn bij een tv-uitzending over de Europese Grondwet? (Het duurt de hele avond)
U zult dan actief in beeld komen en wordt misschien ook in de gelegenheid gesteld uw mening te geven over de Grondwet. Het programma wordt opgenomen in de NOS-studio in Hilversum. U krijgt eventuele reiskosten vergoed door de NOS. Verder krijgt u van NOS Aktueel een presentje.
etc..
Ooo waarom heb ik die niet gehadquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:23 schreef Sanne het volgende:
Nieuw extra onderzoek, met de volgende vraag:
[..]
Hmmm, het klinkt wel leuk, maar zo'n hele avond duurt me veel te lang. Toch maar knopje 2 indrukken. Jammer
Ik soms 1 per 3 maanden, en soms 4 per maand.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:27 schreef miki het volgende:
Hoeveel onderzoeken krijgen jullie eigenlijk gemiddeld per maand? Ik zie hier allemaal nieuwe onderzoeken die ik niet heb gehad, of val ik niet in de doelgroep?
Bij mij duurde het ook vrij lang voor het allemaal rond was, maar toen ik eenmaal de eerste vragenlijst had ingevuld ging het allemaal sneller!quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb nu zo'n 2 weken geleden de brief opgestuurd, en nog geen email of gloppie gehad
Nou, leukquote:Geachte mevrouw X,
Wij hebben een extra onderzoek over Inlegkruisjes (B9903D).
De vragenlijst is bestemd voor X, de vrouw van 28 jaar.
Stond er niet bij, ik kan pas vanavond inloggen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:47 schreef Sanne het volgende:die krijg ik niet want die heb ik niet nodig
veel punten?
Die heb ik ook, vanavond gelijk invullen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:16 schreef miki het volgende:
Geen inlegkruisjes onderzoek voor mij, maar een onderzoek over communicatie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |