Henk Vos met nummer 5. Een middenveld met Bus, Bot en Kah... dit is een opsomming van 11 spelers, maar geen opstellingquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:59 schreef methodmich het volgende:
Waarom is dat geen opstelling?
Dat ziet er wel heel raar uit, met die korte naampjesquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:02 schreef methodmich het volgende:
Misleidende rugnummers, net zoals Maikel Renfurm een jaar met nummer 2 speelde.
Maar goed, voor jou dan:
Lee (1)
Bot (7) - Bus (6) - Kah (8) - Vlk (2)
Pin (3) - Bal (9)
Rep (11) - Pia (4) - Ars (10) - Vos (5)
Een heuse 4-2-4.
Eigenlijk staat deze nog open:quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:37 schreef Heerlijkheid het volgende:
Een elftal roodharigen?
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:50 schreef methodmich het volgende:
Nu graag een elftal met spelers wiens achternaam iets met religie te maken heeft. André Paus bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:38 schreef tong80 het volgende:
Leandro, beste voetballer van de eerste helft van de vorige eeuw. Scoorde 10 doelpunten op weg naar de finale namens Brazilië op het WK van 34 werd rust gegund voor de finale. Helaas verloor Brazxilië de halve finale van Italië. Niemand kent hem meer.
Alex Pastoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:15 schreef Heerlijkheid het volgende:
Met behulp van vi.nl kom ik ook nog op de volgende namen:
Frank van der Geest
Ian Bishop (2001 Miami Fusion),
Johan Pater
Adrie Koster
Jordy Koster
Marlon Kruis
Michael van der Kruis
John Metgod
Godfrey Nwankpa
Ik weet niet of ze allemaal goed zijn en de positities zullen niet allemaal kloppen:quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:37 schreef Heerlijkheid het volgende:
Een elftal roodharigen?
OK.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:10 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij zijn die allemaal goed hoor, Bos. En de posities kan je oplossen door Riise linksback te maken, Feskens fantasierechtsback te zetten, Sammer centraal en Groenendijk naar linkshalf, met Valderrama rechtshalf. Hoewel Valderrama geen rood haar heeft, dat was de "Witte Gullit".
Nieuwe opdracht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |