Sneakers, en uh.. American Today, daar verkopen ze all stars..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:52 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb oa gekeken in Den Bosch en Arnhem maar ze niet gezien dus. Een naam van een winkel(keten) helpt wellicht beter
Ik wil deze:quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:01 schreef heaven7 het volgende:
Ja, ik ken een heleboel winkels waar ze all stars verkopen maar deze heb ik nog nooit gezienVandaar. En voordat ik nou iedere winkel die ze heeft afmoet hoop ik dat mensen me het hier kunnen vertellen
En ik heb witte all stars, erger kan het niet worden![]()
dik level 3 getunende pearlecent colorz .. die wil ik ook !quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:04 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik wil deze:
[afbeelding]
Ook nergens te vinden..
+/- 60 euro.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:27 schreef heaven7 het volgende:
Hoe duur waren ze keeper?
60?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:11 schreef keeper het volgende:
[..]
+/- 60 euro.
Schandalig veel, zeker ten opzichte van wat die dingen in de rest van de wereld kosten, maar ja.
Ja heel erg, ik weet het. In de VS en China zijn die dingen de helft van wat ze hier kosten.quote:
Ja is lullig, zal maar niet zeggen hoeveel ze kosten in de uitverkoopquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:14 schreef keeper het volgende:
[..]
Ja heel erg, ik weet het. In de VS en China zijn die dingen de helft van wat ze hier kosten.
We worden lekker genaaid in de EU.
ben je al bij America Today geweest danquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:46 schreef heaven7 het volgende:
Op www.converse.com kun je volgens mij bestellen en niet duur ookMaar hoe gaat het dan met invoerrechten en dat soort toestanden?
waar?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:43 schreef heaven7 het volgende:
Hmm, dit zijn niet dezelfde als die van mijn plaatje he?
[afbeelding]
die lage zijn superquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:43 schreef heaven7 het volgende:
Hmm, dit zijn niet dezelfde als die van mijn plaatje he?
[afbeelding]
Ik heb ze daar wel eens gezien, maar niet op de prijs gelet, zijn ze daar zoveel goedkoper?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:19 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ben je al bij America Today geweest dan
Hebben ze van die winkel Custom een site?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:54 schreef hoM3r het volgende:
Niet 2e hands, meer gewoon oud en geïmporteerd
Niet dat ik weet, maar oude lijken me wel leuk..quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:55 schreef heaven7 het volgende:
Zijn ze zo oud dan? Op een australische site las ik iets van "available in march" bij sneaker previews oid.
Dat hoeft niet hoor..quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:05 schreef heaven7 het volgende:
Overigens zal ik ook mn ogen open houden voor die zilveren.
dat is waar..quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:57 schreef heaven7 het volgende:
Nee maar dan weet je dat ze wel (of niet) gewoon in een winkel te krijgen zijn hier
Die uit eerste post zijn idd vetquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:04 schreef heaven7 het volgende:
Die zilveren niet gezien, wel bovenstaande gevonden en gekochtWas alleen in de veronderstelling dat ze lichtblauw waren maar ze zijn wit
Evengoed hartstikke leuk
Wat ik zosnel kon vinden;quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:21 schreef heaven7 het volgende:
Oh, je kunt niet bestellen vanuit Nederland geloof ik
Misschien ff mailen of bellen ?quote:At this time we can only accept orders on our site from within the United States. Please contact International Distributors, Licensees & Agents for more information on shipping and retailers outside of the U.S.
Please note - at this time we can only accept orders on our site from within the United States. Please contact International Distributors, Licensees & Agents for more information.
Select below to find a Distributor, Licensee or Agent by country.
Country: Select... ANDORRA ARGENTINA AUSTRALIA AUSTRIA BELGIUM BOLIVIA BOSNIA BOTSWANA Brazil BRUNEI BULGARIA CANARY ISLANDS CAPE VERDE ISLANDS CEUTA CHANNEL ISLANDS CHILE CHINA COLOMBIA COSTA RICA CROATIA CZECH REPUBLIC DENMARK DOMINICAN REPULIC ECUADOR EL SALVADOR ENGLAND ESTONIA FAEROE ISLANDS FINLAND FRANCE GAZA STRIP GERMANY GREECE GREENLAND GUADELOUPE GUATEMALA HAITI HONDURAS HONG KONG HUNGARY ICELAND INDIA INDONESIA ISLE DE MARGARITA ISRAEL ITALY JAMAICA LATVIA LEBANON LESOTHO LITHUANIA LUXEMBOURG MACEDONIA MADAGASCAR MALAWI MALAYSIA MALTA MARTINIQUE MAURITIUS MEXICO MONACO MOZAMBIQUE NAMBIA NETHERLANDS NEW ZEALAND NICARAQUA NORTHERN IRELAND NORWAY PAKISTAN PANAMA PAPUA NEW GUNIA PARAGUAY PERU PHILIPPINES POLAND PORTUGAL REPUBLIC OF IRELAND REUNION ROMANIA SAN MARINO SAUDI ARABIA SINGAPORE SLOVAKIA SLOVENIA SOUTH AFRICA SOUTH KOREA SPAIN SWAZILAND SWEDEN SWITZERLAND TAIWAN THAILAND TRINIDAD & TOBAGO TURKEY U.A.E. UNITED KINGDOM URUGUAY VATICAN CITY VENEZUELA VIETNAM WEST BANK YUGOSLAVIA ZAMBIA ZIMBABWE
Kesbo Sport B.V.
+31 0495 531623
converse@bosgroep.nl
lol dat moet je er dan even bijzeggen hequote:Op woensdag 11 mei 2005 20:41 schreef heaven7 het volgende:
Ja maar ik wil niet de nederlandse prijs betalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |