abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32457400
Dit topic is briljant
pi_32457480
quote:
Op maandag 21 november 2005 17:16 schreef Helaaz het volgende:
Ik heb net op mijn werk een kredietwaardigheidscheck gedaan van Rudge Source Services (Tilburg) en ik moet zeggen dat ze er niet al te best vanaf komen. 9 van de 100 punten. Maar ze bestaan dus wel officieel.
Dat zal je werkgever geweldig vinden, dat je dat 1: doet, 2: op een forum neerplettert...
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_32457606
quote:
Op maandag 21 november 2005 17:50 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Dat zal je werkgever geweldig vinden, dat je dat 1: doet, 2: op een forum neerplettert...
Dat is in principe openbare info, tegen betaling kun je over bijna elk bedrijf een standaard rapport krijgen over hun kredietwaardigheid. Geen schimmig werk ofzo, ze zijn gewoon verkrijgbaar, net als research rapporten van beursgenoteerd ondernemingen...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_32457648
quote:
Op maandag 21 november 2005 17:55 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Dat is in principe openbare info, tegen betaling kun je over bijna elk bedrijf een standaard rapport krijgen over hun kredietwaardigheid. Geen schimmig werk ofzo, ze zijn gewoon verkrijgbaar, net als research rapporten van beursgenoteerd ondernemingen...
Tegen betaling ja, dat is heel wat anders dan openbaar.

Dan nog: doet het terzake in dit topic? (waarvan ik sowieso op dit moment denk: "wat doet het hier"?)
pi_32457747
quote:
Op maandag 21 november 2005 17:57 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Tegen betaling ja, dat is heel wat anders dan openbaar.

Dan nog: doet het terzake in dit topic? (waarvan ik sowieso op dit moment denk: "wat doet het hier"?)
Inderdaad off-topic, maar ik had toch een tvp nodig. Verder is het nogal vreemd om aan te nemen dat iets dat tegen betaling verkrijgbaar is, daarmee niet openbaar zou zijn. Dergelijke rapporten worden namelijk gemaakt op enkel openbare informatie, je betaalt voor de analyse. Dus zoals reeds gemeld, identiek aan research rapporten van beursgenoteerd bedrijven.
pi_32457800
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:01 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Inderdaad off-topic, maar ik had toch een tvp nodig
Dat terzake sloeg op de "kredietwaardigheid".
quote:
. Verder is het nogal vreemd om aan te nemen dat iets dat tegen betaling verkrijgbaar is, daarmee niet openbaar zou zijn. Dergelijke rapporten worden namelijk gemaakt op enkel openbare informatie, je betaalt voor de analyse. Dus zoals reeds gemeld, identiek aan research rapporten van beursgenoteerd bedrijven.

En daarom is het juist niet openbaar. Het is (betaalde) informatie voor jezelf. Anders zou het geen zin hebben om er geld voor te vragen.(dan kan 1 iemand het kopen en aldus op elke manier daadwerkelijk openbaar maken.
pi_32457884
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:03 schreef Five_Horizons het volgende:

En daarom is het juist niet openbaar. Het is (betaalde) informatie voor jezelf. Anders zou het geen zin hebben om er geld voor te vragen.(dan kan 1 iemand het kopen en aldus op elke manier daadwerkelijk openbaar maken.
Het ligt aan je beschouwing van openbaar. Het rapport is in jouw mening niet openbaar, de informatie in het rapport daarentegen wel. die informatie is namelijk ook gratis verkrijgbaar, het is alleen makkelijker om het in rapport-vorm te kopen. Hier verdienen analisten bij grote banken hun geld mee, het verzamelen van openbare informatie over bedrijven en dit analyseren. Vervolgens betalen mensen hier weer veel centjes voor, we noemen het dan nog steeds openbare informatie.
  maandag 21 november 2005 @ 18:25:59 #183
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32458332
hehe uiteindelijk alles gelezen.

Maar wat bij betreft is het een duidelijke zaak. Helemaal als je ziet dat dat wijffie + andere medewerker van het bedrijf zo'n beetje tegelijk voor het laatst hier online waren
  maandag 21 november 2005 @ 19:59:23 #184
135184 saffy
GET A LIFE!
pi_32460981
quote:
Op maandag 21 november 2005 17:01 schreef wendytje het volgende:

[..]

En waartegen heeft hij aangifte gedaan?

Oh nee, zo snel heb je geen Nederlands geleerd...... Antwoord maar niet.
sorry dat ik niet zo bekakt bent als onze prinsesje,maar hierover ga ik geen ruzie maken.
wanneer je echt wilt weten wat het verhaal achter Perry R. is, geeft dan een normale reply en probeer niet de forum bitch uit te hangen
Anti forum-terrorisme
pi_32463210
Dit ga ik volgen...

Is er ook iets bekend over de hudige situatie van RSIS?
  maandag 21 november 2005 @ 21:25:37 #186
73888 DIA
die ja .....
pi_32463408
sollicitaties zijn altijd vaag
pi_32464268
quote:
Op maandag 21 november 2005 19:59 schreef saffy het volgende:
sorry dat ik niet zo bekakt bent als onze prinsesje,maar hierover ga ik geen ruzie maken.
wanneer je echt wilt weten wat het verhaal achter Perry R. is, geeft dan een normale reply en probeer niet de forum bitch uit te hangen
Je hoeft geen prinses te zijn om fatsoenlijk Nederlands te typen, hoor.
En wie maakt er ruzie?
Ik wil niet weten wat het verhaal is achter Perry R, tenminste niet de kutsmoesjes die jij hier ophangt.
En de forumbitch? Die titel mag je zelf hebben als je dat graag wil.

Jouw taalniveau geeft aan hoe "professioneel" zijn personeel is.
uit een aspergernest
  maandag 21 november 2005 @ 22:04:04 #188
135184 saffy
GET A LIFE!
pi_32464544
wie zeg dat ik bij risis ofzoiets werk? daar werk ik niet eens.wat doe je hier dan wnr het je niet wilt weten wat perry r. doet?ga maar een ander topic proberen te verzieken
Anti forum-terrorisme
pi_32468765
quote:
Op maandag 21 november 2005 22:04 schreef saffy het volgende:
wie zeg dat ik bij risis ofzoiets werk? daar werk ik niet eens.wat doe je hier dan wnr het je niet wilt weten wat perry r. doet?ga maar een ander topic proberen te verzieken
Als je goed leest (maar goed, dat zal ook wel erg moeilijk voor je zijn), zie je dat ik OOK niet zeg dat je er werkt.
Ik zeg alleen dat je smoesjes ophangt.
uit een aspergernest
pi_32469112
En toen vonden we het wel weer welletjes...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')