Die vallen echt 100% mee, ik vernam er bijna niks van je voelt alleen de druk als ze het erin spuiten.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Die spuiten die je gaat krijgen zijn echt niet tof
ja, maar die druk was bij echt enorm. Ik vond het enorm vervelend. Maar ik was toen ook iets van 11 ofzo.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:05 schreef DirtyCutFreak het volgende:
[..]
Die vallen echt 100% mee, ik vernam er bijna niks van je voelt alleen de druk als ze het erin spuiten.
Kijk daar zit het verschil, ik was toen 17.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ja, maar die druk was bij echt enorm. Ik vond het enorm vervelend. Maar ik was toen ook iets van 11 ofzo.
Ik heb gezeglschap nodigquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:08 schreef DarkElf het volgende:
ah ok, dat wordt zitten dus met pootje omhoog
Serieus??quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:17 schreef Roskoo het volgende:
Werken kun je voorlopig wel vergeten, ik was 2 weken bij huis en daarna was het nog niet je van het. Die behandeling is ook behoorlijk pijnlijk.
Laten we dat maar niet doenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:18 schreef Billy_daKid het volgende:
Foto?
Op vrijdag ben ik al vrij, alleen zit mijn dokter er dan niet. Dus ik zal donderdag en vrijdag vrij moeten nemen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:35 schreef Jegorex het volgende:
Op vrijdag laten behandelen, dan kun je maandag weer werken.
Hoef je maar 1 dag vrij te nemen.
Bedankt voor de tip !quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:36 schreef Speedski het volgende:
Ruim een half jaar geleden had ik ook last van een ingegroeide teennagel. De dokter keek er naar en vertelde me dat sodabadjes wel zouden helpen en dat als het over een week (standaardpraatje) niet over was, dat ik terug zou moeten komen. 3 dagen later (op een zondag) ben ik maar naar de SEH gegaan want zelfs het dekbed deed me te veel zeer.
Eenmaal aangekomen op de SEH ging het allemaal heel snel. De arts keek ernaar en zei gelijk: we gaan dit opereren. Maar dat viel allemaal best mee. 3 spuiten kreeg ik aan de basis van m'n teen. Zelf ben ik niet zo dol op spuiten, en de angst voor de 'pijn' deed me meer dan de pijn die ik voelde toen die mini-naaldjes in m'n teen zaten. Eenmaal verdoofd hebben ze een reepje nagel weggehaald en ik moet zeggen: de "operatie" heb ik goed kunnen volgen.
Ik kreeg daarna een recept voor antibiotica en pijnstillers voor die aakomende 48 uur.
En sindsdien nooit meer pijn gehad aan die teen. Die volgende dag kon ik er eigenlijk al goed op staan, maar het lopen ging wel wat moeilijker vanwege het verband wat er om heen zat. Ik liep de eerste paar dagen dus ook op slippers.
Wel een tip mocht je slippers gaan kopen: koop slippers met een klittenbadsluiting. Want de grootte van het verband verandert met regelmaat.
Sterkte !!
ach, je went er aanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:02 schreef Markster het volgende:
Vinden jullie "pus" ook zo een ranzig kutwoord
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:35 schreef Markster het volgende:
Thx, ik denk dat het ook wel meevalt, ik ga iig wel kijken
Klopt, dat zei hij ook al, en ik altijd maar moeilijk doen om me nagels zo mooi rond te krijgenquote:
Nu weer nietquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:34 schreef schatje het volgende:
@ markster, check poster van 18:58 als je BVO niet begrijpt, picserver twente is weer in de lucht, plaatje doet het weer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |