Wat is er aan de hand zhe-devilll?quote:
Je reageert terwijl je helemaal niet weet waar het over gaat. Reageer dan nietquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:53 schreef zoalshetis het volgende:
oh ok ik moet gaan lezen? sorry ik dacht dat dit niet in onz stond. verwarrende kutspelletjes met ranzige intenties.
Om een discussie aan te zwengelen moet je mensen hier met een verbale slaghamer meppen eer ze reageren.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:54 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Waarom open je daar dan geen gewoon topic over?
In mijn mening hoort de discussie/klacht duidelijk in een OP te staan.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je reageert terwijl je helemaal niet weet waar het over gaat. Reageer dan niet![]()
Anders maak je het ze even makkelijk MrX1982.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:55 schreef MrX1982 het volgende:
Et voila:
misschien komt dat omdat de tt en de inhoud van de op mij nogal schunnig overkwam. wordt ik dan godverdomme geacht bij elk topic alles te moeten doorwroeten voordat ik de ware intentie ervan zie???quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je reageert terwijl je helemaal niet weet waar het over gaat. Reageer dan niet![]()
De TS wilde een discussie aanwakkeren en dan is het logisch dat je niet meteen in de OP water op het vuur gooit.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:58 schreef ReadMe het volgende:
In mijn mening hoort de discussie/klacht duidelijk in een OP te staan.
Ik ga dan ook meestal in op de OP en ga niet eerst het hele fucking topic doorlezen voordat ik een reactie plaats.
Als dat bij ieder topic zou moeten, zou het geen werk zijn natuurlijk.
Ik blijf het een kut topic vinden, alhoewel het wel doordacht is.
Maar toch, open dan gewoon een topic over het onderwerp.
Anders snappen ze het nooit en blijf je ronddraaien zonder ergens te komen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:59 schreef Xenomaniac het volgende:
Anders maak je het ze even makkelijk MrX1982.
Hij kreeg al een doorstart....quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:01 schreef PDOA het volgende:
Hmm, slapen alle modjes of zo? Meestal zou een topic als dit al een uur geleden gesloten zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |