contact met de plaatselijke bakkerquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:26 schreef Em.ster het volgende:
Ik wil deze zomer gaan werken in Frankrijk. Liefst Aix-en-provence. Heeft iemand toevallig contacten waarop ik mee zou kunnen liften?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:39 schreef Eastwood het volgende:
[..]
contact met de plaatselijke bakkeromdat ik daar elk jaar de croissantjes haal sochtends vroeg, na een nacht gereden te hebben vanuit nederland. Nadeel is dat hij mij nog steeds niet herkent.
Naar mijn weten is er één grote bezienswaardigheid in Beaune: Hospices de Beaune - Hôtel Dieu.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:00 schreef OA het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan Beaune eigenlijk?
Mont Saint Michel...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:03 schreef Gitaarmat het volgende:
Hallo,
Volgende week naar normandie!![]()
Ik wordt vrijwel mn hele leven in de zomervakantie al meegenomen door mn vader en moeder naar Frankrijk maar nu naar een streek waar we nog nooit heen zijn geweest.
Dingen die ik echt wil zien tot nu toe alleen:
Mont St. Marc
Zo'n eilandje waar je heen kunt lopen als het eb is.![]()
Lang geleden, toen ik nog met mijn ouders op vakantie ging.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:24 schreef vosss het volgende:
Wij gaan over een maandje naar Residence Chateau Cazalères, een vakantiepark in Daumazan in de Ariège.
Iemand toevallig ooit daar geweest?
Je zit tegen de Pyreneeën aan, dus ja.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:38 schreef vosss het volgende:
Beetje een mooie buurt daar? Ik ben nog nooit zover naar het zuiden geweest
Het is een hele charmante stad en omgeving om een paar dagen te blijven. (Ik zou er niet zo snel weken willen zijn). Overdag door de wijnstreken touren en wijn proeven, kerkjes en kastelen bezoeken en in de namiddag naar Beaune, Bourgogne inslaan, slenteren en mensen kijken op terras.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:00 schreef OA het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan Beaune eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |