Hehe, eindelijk iemand die het zegt, ik wilde het net zeggen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:04 schreef Roi het volgende:
Apparantly the 'Dead or Alive 4 screenshots' which have been floating around aren't real. I've been told they are leaked old testscreens, with old character models functioning as placeholders, running in high resolution to test gameplay and leveldesign. They are _not_ coming from Tecmo and were _not_ leaked intentionally.
Might be some early Dead or Alive 4 leveldesigns you are seeing, but none of it is 'Dead or Alive 4' footage. Just in advance.
gelukkigquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:04 schreef Roi het volgende:
Apparantly the 'Dead or Alive 4 screenshots' which have been floating around aren't real. I've been told they are leaked old testscreens, with old character models functioning as placeholders, running in high resolution to test gameplay and leveldesign. They are _not_ coming from Tecmo and were _not_ leaked intentionally.
Might be some early Dead or Alive 4 leveldesigns you are seeing, but none of it is 'Dead or Alive 4' footage. Just in advance.
Ik vroeg je niet om me lekker te maken, ik vroeg om the real dealquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
Voorproefje:
http://media.xboxfront.com/xbox360/xbox360.wmv
quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:57 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik vroeg je niet om me lekker te maken, ik vroeg om the real deal
Precies! Vroeger waren het de resoluties, toen ging het om de framerates, daarna om de polygonen en nu om de trucjes!quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:37 schreef Fliepke het volgende:
ja het gaat ook niet meer zo om de polygonen geloof ik, maar vooral om de trucjes die de videokaart kan uithalen
Yup, wat zou hierna komen?quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:40 schreef P-Style het volgende:
[..]
Precies! Vroeger waren het de resoluties, toen ging het om de framerates, daarna om de polygonen en nu om de trucjes!
spuitelf kijk een paar posts hogerquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:51 schreef Roi het volgende:
http://media.xboxfront.com/xbox360/xbox360.wmv
Hij moet nog uitgezonden wordenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:06 schreef Mr.Norris het volgende:
Wie o wie heeft er een link met de mtv uitzending die in de V.S is uitgezonden ?????????
ja..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:08 schreef Mr.Norris het volgende:
In heel het land?
Dat is wel apart.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:13 schreef Mr.Norris het volgende:
De countdown op de mtv site stond op 00:00:00 daarom dacht ik dat het al on-air was...
http://www.mtv.com/asp/xbox/
damagecontrol.exe?quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:22 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk iemand die het zegt, ik wilde het net zeggen.
Kan pandora's box ook weer ff z'n muil houden.
Nou de reolutie is eigenlijk bij deze generatie consoles pas een beetje goed.. Op zich ondersteunde de PS2 en Xbox ook wel HDTV maar volgens mij had bijna geeneen spel dat... Nu wel als het goed is. Alleen heb ik geen HDTVquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:40 schreef P-Style het volgende:
[..]
Precies! Vroeger waren het de resoluties, toen ging het om de framerates, daarna om de polygonen en nu om de trucjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |