Als ik 500 euro voor een console moet neerleggen, wil ik graag tieten zien waar de zwaartekracht geen invloed op heeft. Dus niet al te realistisch a.u.b.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:45 schreef Cerbie het volgende:
Dé reden om een X360 te kopen, realistischer bouncende tieten
check die datum, 1 dec 2000? :xquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:12 schreef twi het volgende:
[afbeelding]
Plaatje van een 360 game getiteld Ninety-Nine Nights, van een Japanse developer. Naar 't schijnt.
hoe smooooth de randen zijn is een truckje die de Xbo 1 ook kan. Je kunt namelijk screenshots maken met de xbox develepment kit, en dan zelf de resolutie van de screenshots bepalen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:05 schreef Xrenity het volgende:
[..]
check die datum, 1 dec 2000? :x
Overigens Ruzbeh, je ziet echt wel verschil, kijk hoe verschrikkelijk smooth die randen zijn![]()
De PS3 schijnt hier nog eens dik overheen te gaan, maar dat moet ik nog zien.
De bouncende boobies zullen wel weer leuk worden idd
Volgens mij moet je echt beter leren kijken...quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:05 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Als de xbox 2 in het begin niet eens betere graphics uit kan pompen dan de xbox is het niet echt nodig om nu al een nieuwe xbox te releasen.
Ohja? Ik weet niet welke XDK en SDK jij hebt gebruikt, maar degene die ik heb gezien dumpt het gewoon in originele resolutie in BMP formaat op je PC.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:08 schreef BMH het volgende:
[..]
hoe smooooth de randen zijn is een truckje die de Xbo 1 ook kan. Je kunt namelijk screenshots maken met de xbox develepment kit, en dan zelf de resolutie van de screenshots bepalen.
Ik maak geen gebruik van software develpment kits. Maar ik zal even kijken waar ik dit vandaan heb. Ik wist zoiets te lezen een aantal jaar terug.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ohja? Ik weet niet welke XDK en SDK jij hebt gebruikt, maar degene die ik heb gezien dumpt het gewoon in originele resolutie in BMP formaat op je PC.
1 | http://www.maxconsole.net/content_img/1.jpg |
Ik weet nog dat hier een beetje ophef over was bij de eerste screenshots van de Xbox 1 (naast het Amped photoshop schandaal). Ik heb ff gevraagd of het klopt.. Ik hoop zo mijn bericht te kunnen bevestigen of te ontkrachten.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:32 schreef twi het volgende:
Het zou best kunnen hoor, maar de Xbox Devkits zelf (zeg maar die groene Xboxen) hebben die functie niet, dus dan zou het om de echte developement computers moeten gaan waarop gecode wordt.
3 uur 's nachts ja..quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:38 schreef gigant het volgende:
in de US is die MTV XBOX special vanavond toch al? Iemand een mirror om mee te kijken?
Ik kreeg net te horen dat developers dit heel vaak doen. Vaak resizen ze de screens zodat de kartels verdwijnen. Gebeurt ook bij PS2 games. Bij cube games minder vaak.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik weet nog dat hier een beetje ophef over was bij de eerste screenshots van de Xbox 1 (naast het Amped photoshop schandaal). Ik heb ff gevraagd of het klopt.. Ik hoop zo mijn bericht te kunnen bevestigen of te ontkrachten.
20 gig lijkt me overkill. Halo 3 en The godfather kunnen denk ik niet in november af zijn.quote:Specs:
cpu: 3xibm power pc 3,2 ghz
grafik: special ati500mhz 10 Mb emb. dram
500 mil poly/sec
48 mlrd shader oper/sec
512 MB GDDDR 3 RAM
20 Gb HDD
12XDVD
64 Mb mc
3x USB 2.0 ports
WiFi ready
Test Drive Unlimited
Rallisport Challenge 3
Call of Duty 2 by Activision
The Darkness by makers of Riddick
The Godfather
Elder Scrolls IV
Halo 3
NBA 2K6
Project Gotham Racing 3
Gears of War
Dimitri by Peter Molneux group
Tom Clancy
Ghost Recon 3
Volgens mij was the godfather al af... en Halo 2 was m.i. niet voor niets zo kortquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:54 schreef BMH het volgende:
Launch info?
[..]
20 gig lijkt me overkill. Halo 3 en The godfather kunnen denk ik niet in november af zijn.
Das wel bijzonder, aangezien zowat iedere verkochte MP3 speler in de VS en Japan van Apple is, in tegenoverstelling hierzo. Moet ook zeggen dat ik de controller steeds mooier vind.quote:You will be able to transfer stuff from an ipod.
Dat zou een hoop verklaren. Waar heb je die tekst vandaan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:04 schreef Roi het volgende:
Apparantly the 'Dead or Alive 4 screenshots' which have been floating around aren't real. I've been told they are leaked old testscreens, with old character models functioning as placeholders, running in high resolution to test gameplay and leveldesign. They are _not_ coming from Tecmo and were _not_ leaked intentionally.
Might be some early Dead or Alive 4 leveldesigns you are seeing, but none of it is 'Dead or Alive 4' footage. Just in advance.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |