Goh, ze bestaan uit polygonen weet je welquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:30 schreef PandorasBox het volgende:
Deze is wel mooi:
[afbeelding]
Deze weer wat minder...
[afbeelding]
De characters lijken inderdaad op poppen. Allemaal te glad.
Zelfde geldt voor de ps3. Of denk je dat die wel opeens fotorealistische graphics er uit poept bij de eerste generatiequote:Op donderdag 12 mei 2005 17:32 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Xbox 1.5
http://www.msnbc.msn.com/id/7809326/page/3/![]()
Aha, want jij weet zeker dat die wel betere graphics er uit weten te halen?quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:39 schreef PandorasBox het volgende:
Alle fora's zijn in schock en zwaar teleurgesteld..
Blijkbaar begint de next-gen tijdperk pas bij de launch van Ps3 en Revolution.
Als je dit al vindt tegenvallen dan kan je er van uit gaan dat de deceptie straks nog groter isquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:47 schreef PandorasBox het volgende:
X360:
Set the bar low
Ik ben iig niet tevreden. Ik wacht totdat de Ps3 of Rev hun kunsten laten zien.
Als je denkt dat dit aan de hardware ligt moet je van de Rev iig niet veel meer verwachten. Volgens mij zal die hardwarematig niet veel sterker zijn. De PS3 weet ik niet, dat hangt er een beetje vanaf hoe sterke cell ze erin gaan stoppen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:47 schreef PandorasBox het volgende:
X360:
Set the bar low
Ik ben iig niet tevreden. Ik wacht totdat de Ps3 of Rev hun kunsten laten zien.
Het is gewoon van de 360.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Nou Daggla, jij bent wel 1 van de mensen die wat positiever is dan de rest.
Mensen op het internet reageren behoorlijk negatief. Dus ik denk dat het gewoon beelden zijn van de XBox versie ofzo.
Dit is een screen van DOA Ultimate op de Xbox:
[afbeelding]
Dit is zogenaamd een screen van DOA4 op de Xbox 360 (maar ik geloof er geen reet van):
[afbeelding]
En dan is het weer de vraag hoe makkelijk die te programmeren is.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als je denkt dat dit aan de hardware ligt moet je van de Rev iig niet veel meer verwachten. Volgens mij zal die hardwarematig niet veel sterker zijn. De PS3 weet ik niet, dat hangt er een beetje vanaf hoe sterke cell ze erin gaan stoppen.
Dat ligt niet alleen aan het programmeren, de hardware is ook gewoon minder goed.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En dan is het weer de vraag hoe makkelijk die te programmeren is.
De ps2 is een mooi voorbeeld van hoe kut het kan zijn. Karteltjes everwhere..
Je hebt gelijk hoor, maar het gaat er gewoon om dat er geen verschil is. Echt niet.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het is gewoon van de 360.
Maar ik zou zeggen; bekijk eens wat releasegames van de huidige rits met consoles en wat er 3 jaar later kwam. Dezelfde mensen zullen hetzelfde reageren bij de eerste screens van de ps3 en revo. Ik denk dat mensen gewoon teveel verwachten. Hardware is snel genoeg, de programmeerders niet.
Sinds wanneer halen devers het maximale uit een console vanaf het begin? Juist! NOOIT!
Dus dat negatieve gedoe is bij voorbaat al ongefundeerd..
Dan ben je echt blind.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:55 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor, maar het gaat er gewoon om dat er geen verschil is. Echt niet.
Ik bedoel, damn, vertel dan wat er mooier is aan die DOA Ultimate screen en DOA4? Want ik zie het niet. Scherpere textures? Betere models? Betere lighting?
Meer tieten.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:55 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor, maar het gaat er gewoon om dat er geen verschil is. Echt niet.
Ik bedoel, damn, vertel dan wat er mooier is aan die DOA Ultimate screen en DOA4? Want ik zie het niet. Scherpere textures? Betere models? Betere lighting?
Precies. En die emotion engine moet het helemaal gaan worden.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:55 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat ligt niet alleen aan het programmeren, de hardware is ook gewoon minder goed.
Bedenk wel dat het gewoon heel moeilijk is spellen mooier te maken, als je naar een animatie film kijkt is het ook nog niet fotorealistisch en dat is alleen nog maar een film. Bij de vorige generatie switch was dit heel anders.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:26 schreef BMH het volgende:
Ik had toch wat meer verwacht. Het ziet er prachtig uit hoor. Maar toch.. De overschakeling van de n64/ps1 naar cube/xbox was ongelofelijk. Nu is de overschakeling niet zo adembenement te noemen.
de rev heeft mindere specs. ik denk dat ze allemaal ongeveer het zelfde zullen produceren kwa beeldenquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als je denkt dat dit aan de hardware ligt moet je van de Rev iig niet veel meer verwachten. Volgens mij zal die hardwarematig niet veel sterker zijn. De PS3 weet ik niet, dat hangt er een beetje vanaf hoe sterke cell ze erin gaan stoppen.
Specs van revo zijn nog onbekend/speculatief.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
de rev heeft mindere specs. ik denk dat ze allemaal ongeveer het zelfde zullen produceren kwa beelden
Dé reden om een X360 te kopen, realistischer bouncende tietenquote:
Dit komt van de MSN nbc website! Een onderdeel van Microsoftquote:"Instead of radically expanded graphics, expect the next Xbox to let players buy more downloadable content, said P.J. McNealy, an analyst at American Technology Research.
"This is more an Xbox 1.5 than an Xbox 2," he said. "It's like an Xbox with a broadband cash register built in."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |