Het ging mij hier omquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:26 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
In your face? De Playstation 2 domineerd nog altijd, lieverd.
En nu weer ontopic.
Nog 2 dagen, 2 uur en 4 minuten.
http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/e32005.php
Alle multiplatformgames zien er op de XBOX het beste uit. In his face dus.quote:"The processing speed of their console is not fast enough and the graphics were rough."
Hij kan moeilijk zeggen dat het product van de concurrent beter is.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:35 schreef Ruzbeh het volgende:
Tja, Kutaragi is niet echt een expert als het om een analyse van een console gaat...
In welk opzicht? Alleen graphics. En dan slaat nergens op want het verschil tussen PS2, GC en Xbox zie je tegenwoordig bijna niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:20 schreef chibibo het volgende:
[..]
Hij kan moeilijk zeggen dat het product van de concurrent beter is.
Dan heb je echt een balk in je ogen,quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:32 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
In welk opzicht? Alleen graphics. En dan slaat nergens op want het verschil tussen PS2, GC en Xbox zie je tegenwoordig bijna niet.
dat vind ik een gewaagde uitspraak, om eerlijk te zijn, ik heb alle drie de consoles hier naast elkaar staan en qua graphics is het bijdezelfde games meestal als volgt:quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:32 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
In welk opzicht? Alleen graphics. En dan slaat nergens op want het verschil tussen PS2, GC en Xbox zie je tegenwoordig bijna niet.
Inderdaad gewaagd om zo'n uitspraak te doen in een Xbox topic.quote:
Kwa grafische kracht klopt dat lijstje ook.quote:, om eerlijk te zijn, ik heb alle drie de consoles hier naast elkaar staan en qua graphics is het bijdezelfde games meestal als volgt:
1: Xbox
2: NGC
3: PS2
Niet dat de graphics op een PS2 slecht zijn, verre van, maar het verschil is toch meestal wel goed zichtbaar.
Je kan wel zien dat de graphics beter zijn maar echt een gigantisch groot verschil is het niet. En dus zul je dit verschil ook niet echt missen als je bijv. klaar bent met een Xbox spel en verder gaat op de PS2 ofzo. Ik zie niet zo'n groot verschil tussen Forza en Gran Turismo 3/4.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan heb je echt een balk in je ogen,.
Oogkleppen af,quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:04 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Inderdaad gewaagd om zo'n uitspraak te doen in een Xbox topic.
[..]
Kwa grafische kracht klopt dat lijstje ook.
[..]
Je kan wel zien dat de graphics beter zijn maar echt een gigantisch groot verschil is het niet. En dus zul je dit verschil ook niet echt missen als je bijv. klaar bent met een Xbox spel en verder gaat op de PS2 ofzo. Ik zie niet zo'n groot verschil tussen Forza en Gran Turismo 3/4.
Als de PS2 nou kracht overhad voor anti aliasing zou je bijna geen verschil zien denk ik. Daar erger ik me wel erg aan bij alle PS2 games...quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat vind ik een gewaagde uitspraak, om eerlijk te zijn, ik heb alle drie de consoles hier naast elkaar staan en qua graphics is het bijdezelfde games meestal als volgt:
1: Xbox
2: NGC
3: PS2
Niet dat de graphics op een PS2 slecht zijn, verre van, maar het verschil is toch meestal wel goed zichtbaar.
Ruwe graphics op de Xbox? Geniaalquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit dan misschien? Uitspraken van die gast van Sony: Kutaragi
http://news.teamxbox.com/xbox/1307/...-i-MS-Repliesi/
[..]
Dan nog, de arrogantiequote:Op woensdag 11 mei 2005 16:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgens mij gaan die uitspraken over de XBox 1 Gijs.
De PS2 ondersteunt simpelweg geen hoge resolutie-textures. Waardoor alles er een beetje blurry uitziet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:43 schreef menesis het volgende:
[..]
Als de PS2 nou kracht overhad voor anti aliasing zou je bijna geen verschil zien denk ik. Daar erger ik me wel erg aan bij alle PS2 games...
[offtopic] what the f#ck doen sinterklaas en de kerstman opeens hieronder in dat smilie venster?!
![]()
![]()
Als de GC de kracht had om meer polygonen op het scherm te toveren zou het er ook mooier uitzienquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:43 schreef menesis het volgende:
[..]
Als de PS2 nou kracht overhad voor anti aliasing zou je bijna geen verschil zien denk ik. Daar erger ik me wel erg aan bij alle PS2 games...
show van vanavond? In Nederland is het pas morgenavond.. ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:36 schreef kepler het volgende:
hopelijk laten ze ook wat spellen zien in de show van vanavond
ik denk in de amerikaanse tijdquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:39 schreef Xrenity het volgende:
[..]
show van vanavond? In Nederland is het pas morgenavond.. ?
Morgen moet ik de hele dag forza spelen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:39 schreef kepler het volgende:
[..]
ik denk in de amerikaanse tijd![]()
dus eigenlijk morgenochtend als je onze tijd aanhoudt
ik moet werken, maar het zal wel 100 keer herhaald worden MTV kennendequote:Op donderdag 12 mei 2005 15:41 schreef peristilius het volgende:
[..]
Morgen moet ik de hele dag forza spelen.
Dus ik zie het wel op mtv nederland morgenavond. Ben best benieuwd.
Niks mis met die avatar.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:06 schreef Gamedemon het volgende:
en iemand met zo'n avatar in een xbox topic is nauwelijks serieus te nemen
hee jij woont ook in goirlequote:Op donderdag 12 mei 2005 02:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
De PS2 ondersteunt simpelweg geen hoge resolutie-textures. Waardoor alles er een beetje blurry uitziet.
Inderdaad. Dat bepaalt 1 game meteen,quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:50 schreef PandorasBox het volgende:
DOA 4 voor X360
X360 is Xbox 1.5. after all. Grafisch niet echt een vooruitgang.![]()
Behalve dat, dit is de eerste generatie games. DOA Ultimate is nog niet eens zo heel lang uit. Vraag je maar eena af wat team Ninja kan na een jaar of 3 te hebben gewerkt met de devkits,quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:57 schreef PandorasBox het volgende:
Het is inderdaad kortzichtig om zoiets te zeggen. Maar het is DOA, het mooiste vechtspel op de Xbox. DOA Ultimate is misschien zelfs mooiste game op Xbox.
Stel je voor hoe de andere games uit zullen zien dan.
quote:ACTUALIZACIÓN: El origen de las capturas es incierto, y aunque hay un gran avance a nivel de texturas y polígonos sobre DOA3 no parece claro que sean capturas de Xbox 360. Permaneced atentos.
Sinds wanneer haalt de eerste generatie games meteen het maximale uit een console?quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:02 schreef mikando18 het volgende:
Xbox 1.5 it is, gezien Tecmo meestal de mooiste spellen maakt zullen de andere spellen er wel niet veel beter zien.
Zeg ik dat dan? Als de xbox 2 in het begin niet eens betere graphics uit kan pompen dan de xbox is het niet echt nodig om nu al een nieuwe xbox te releasen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sinds wanneer haalt de eerste generatie games meteen het maximale uit een console?.
Dan ligt het dus niet aan de console, maar aan de developers. Beetje logisch nadenken is je vreemd?quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:05 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Als de xbox 2 in het begin niet eens betere graphics uit kan pompen dan de xbox is het niet echt nodig om nu al een nieuwe xbox te releasen.
Holy fuck, dat ziet er vet uit.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:05 schreef PandorasBox het volgende:
Natuurlijk zie ik het verschil. Maar ik had toch wel wat meer verwacht. Het is een eerste generatie X360 game dan net ietsjes beter uitziet dan DOA Ultimate. Dat is niet echt een vooruitgang.
Natuulijk is het mooi, dat wel hoor...
[afbeelding]
Iets vanquote:
Doe es uitleg waarvoor een snellere console dan nodig isquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan ligt het dus niet aan de console, maar aan de developers. Beetje logisch nadenken is je vreemd?.
Het zit um in het programmeren. Een snelle console betekent niet automatisch mooie graphics..
Mooiere graphics, grotere games, meer FMV, betere AI, betere physics, etc etc.quote:Doe es uitleg waarvoor een snellere console dan nodig is
Dat vind ik ook, maar volgens Daggla betekent een snellere console niet meteen betere graphics blijkbaarquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mooiere graphics, grotere games, meer FMV, betere AI, betere physics, etc etc.
Wat Daggla bedoeld is dat je wel een fantastische console kan hebben, maar als er een pipo is bij de developer die houdt van dat achterlijke geblur in de achtergrond, of gewoon heeft gezorgd dat de Xbox code wat opgeleukt op de X360 terecht komt, dan ziet het er nog steeds niet spectaculair veel beter uit. Wat het ongetwijfeld wel zal gaan doen, want heel simpel, de hardware die erin gaat komen is een flink stuk beter.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:25 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar volgens Daggla betekent een snellere console niet meteen betere graphics blijkbaar
Ik zit met name naar dat haar te kijken.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:28 schreef peristilius het volgende:
Ik ben die gladde graphics van tecmo een beetje zat, bij DoA en Ninja Gaiden ziet alles er wel mooi uit, maar het is zo onnatuurlijk smooth allemaal. Nu ook weer als je die huid ziet, dat moet toch beter kunnen?
Wij hebben Forza nog niet dus zijn we gefrustreerdquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:29 schreef rockstah het volgende:
Natuurlijk ziet het er "slechts beter uit" wat verwachten jullie dan?
Xbox 1.5quote:No 'giant technological advance'
Though the MTV-watching world will soon find out what Microsoft has in store for its next generation, even Xbox's founder Blackley said that the next generation of video games "will see a more incremental increase in technological wizardry compared to previous turning points in the video-game industry. . . . You're not going to see any giant technological advance in this generation."
Blij toe dat jij dat niet ziet zitten, zijn we na de bekendmaking vanavond verlost van die trieste reacties.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:32 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Xbox 1.5
http://www.msnbc.msn.com/id/7809326/page/3/![]()
Uiteindelijk weten ze er vaak stukje bij beetje meer uit te halen. Wat een snellere console doet is de grenzen van het programmeren verleggen. Echter zijn ze nu nog lang niet bij de grens, maar net over de grens van de vorige rits consoles.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:21 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Doe es uitleg waarvoor een snellere console dan nodig is
Goh, ze bestaan uit polygonen weet je welquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:30 schreef PandorasBox het volgende:
Deze is wel mooi:
[afbeelding]
Deze weer wat minder...
[afbeelding]
De characters lijken inderdaad op poppen. Allemaal te glad.
Zelfde geldt voor de ps3. Of denk je dat die wel opeens fotorealistische graphics er uit poept bij de eerste generatiequote:Op donderdag 12 mei 2005 17:32 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Xbox 1.5
http://www.msnbc.msn.com/id/7809326/page/3/![]()
Aha, want jij weet zeker dat die wel betere graphics er uit weten te halen?quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:39 schreef PandorasBox het volgende:
Alle fora's zijn in schock en zwaar teleurgesteld..
Blijkbaar begint de next-gen tijdperk pas bij de launch van Ps3 en Revolution.
Als je dit al vindt tegenvallen dan kan je er van uit gaan dat de deceptie straks nog groter isquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:47 schreef PandorasBox het volgende:
X360:
Set the bar low
Ik ben iig niet tevreden. Ik wacht totdat de Ps3 of Rev hun kunsten laten zien.
Als je denkt dat dit aan de hardware ligt moet je van de Rev iig niet veel meer verwachten. Volgens mij zal die hardwarematig niet veel sterker zijn. De PS3 weet ik niet, dat hangt er een beetje vanaf hoe sterke cell ze erin gaan stoppen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:47 schreef PandorasBox het volgende:
X360:
Set the bar low
Ik ben iig niet tevreden. Ik wacht totdat de Ps3 of Rev hun kunsten laten zien.
Het is gewoon van de 360.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Nou Daggla, jij bent wel 1 van de mensen die wat positiever is dan de rest.
Mensen op het internet reageren behoorlijk negatief. Dus ik denk dat het gewoon beelden zijn van de XBox versie ofzo.
Dit is een screen van DOA Ultimate op de Xbox:
[afbeelding]
Dit is zogenaamd een screen van DOA4 op de Xbox 360 (maar ik geloof er geen reet van):
[afbeelding]
En dan is het weer de vraag hoe makkelijk die te programmeren is.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als je denkt dat dit aan de hardware ligt moet je van de Rev iig niet veel meer verwachten. Volgens mij zal die hardwarematig niet veel sterker zijn. De PS3 weet ik niet, dat hangt er een beetje vanaf hoe sterke cell ze erin gaan stoppen.
Dat ligt niet alleen aan het programmeren, de hardware is ook gewoon minder goed.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En dan is het weer de vraag hoe makkelijk die te programmeren is.
De ps2 is een mooi voorbeeld van hoe kut het kan zijn. Karteltjes everwhere..
Je hebt gelijk hoor, maar het gaat er gewoon om dat er geen verschil is. Echt niet.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het is gewoon van de 360.
Maar ik zou zeggen; bekijk eens wat releasegames van de huidige rits met consoles en wat er 3 jaar later kwam. Dezelfde mensen zullen hetzelfde reageren bij de eerste screens van de ps3 en revo. Ik denk dat mensen gewoon teveel verwachten. Hardware is snel genoeg, de programmeerders niet.
Sinds wanneer halen devers het maximale uit een console vanaf het begin? Juist! NOOIT!
Dus dat negatieve gedoe is bij voorbaat al ongefundeerd..
Dan ben je echt blind.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:55 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor, maar het gaat er gewoon om dat er geen verschil is. Echt niet.
Ik bedoel, damn, vertel dan wat er mooier is aan die DOA Ultimate screen en DOA4? Want ik zie het niet. Scherpere textures? Betere models? Betere lighting?
Meer tieten.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:55 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor, maar het gaat er gewoon om dat er geen verschil is. Echt niet.
Ik bedoel, damn, vertel dan wat er mooier is aan die DOA Ultimate screen en DOA4? Want ik zie het niet. Scherpere textures? Betere models? Betere lighting?
Precies. En die emotion engine moet het helemaal gaan worden.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:55 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat ligt niet alleen aan het programmeren, de hardware is ook gewoon minder goed.
Bedenk wel dat het gewoon heel moeilijk is spellen mooier te maken, als je naar een animatie film kijkt is het ook nog niet fotorealistisch en dat is alleen nog maar een film. Bij de vorige generatie switch was dit heel anders.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:26 schreef BMH het volgende:
Ik had toch wat meer verwacht. Het ziet er prachtig uit hoor. Maar toch.. De overschakeling van de n64/ps1 naar cube/xbox was ongelofelijk. Nu is de overschakeling niet zo adembenement te noemen.
de rev heeft mindere specs. ik denk dat ze allemaal ongeveer het zelfde zullen produceren kwa beeldenquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als je denkt dat dit aan de hardware ligt moet je van de Rev iig niet veel meer verwachten. Volgens mij zal die hardwarematig niet veel sterker zijn. De PS3 weet ik niet, dat hangt er een beetje vanaf hoe sterke cell ze erin gaan stoppen.
Specs van revo zijn nog onbekend/speculatief.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
de rev heeft mindere specs. ik denk dat ze allemaal ongeveer het zelfde zullen produceren kwa beelden
Dé reden om een X360 te kopen, realistischer bouncende tietenquote:
Dit komt van de MSN nbc website! Een onderdeel van Microsoftquote:"Instead of radically expanded graphics, expect the next Xbox to let players buy more downloadable content, said P.J. McNealy, an analyst at American Technology Research.
"This is more an Xbox 1.5 than an Xbox 2," he said. "It's like an Xbox with a broadband cash register built in."
Als ik 500 euro voor een console moet neerleggen, wil ik graag tieten zien waar de zwaartekracht geen invloed op heeft. Dus niet al te realistisch a.u.b.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:45 schreef Cerbie het volgende:
Dé reden om een X360 te kopen, realistischer bouncende tieten
check die datum, 1 dec 2000? :xquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:12 schreef twi het volgende:
[afbeelding]
Plaatje van een 360 game getiteld Ninety-Nine Nights, van een Japanse developer. Naar 't schijnt.
hoe smooooth de randen zijn is een truckje die de Xbo 1 ook kan. Je kunt namelijk screenshots maken met de xbox develepment kit, en dan zelf de resolutie van de screenshots bepalen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:05 schreef Xrenity het volgende:
[..]
check die datum, 1 dec 2000? :x
Overigens Ruzbeh, je ziet echt wel verschil, kijk hoe verschrikkelijk smooth die randen zijn![]()
De PS3 schijnt hier nog eens dik overheen te gaan, maar dat moet ik nog zien.
De bouncende boobies zullen wel weer leuk worden idd
Volgens mij moet je echt beter leren kijken...quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:05 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Als de xbox 2 in het begin niet eens betere graphics uit kan pompen dan de xbox is het niet echt nodig om nu al een nieuwe xbox te releasen.
Ohja? Ik weet niet welke XDK en SDK jij hebt gebruikt, maar degene die ik heb gezien dumpt het gewoon in originele resolutie in BMP formaat op je PC.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:08 schreef BMH het volgende:
[..]
hoe smooooth de randen zijn is een truckje die de Xbo 1 ook kan. Je kunt namelijk screenshots maken met de xbox develepment kit, en dan zelf de resolutie van de screenshots bepalen.
Ik maak geen gebruik van software develpment kits. Maar ik zal even kijken waar ik dit vandaan heb. Ik wist zoiets te lezen een aantal jaar terug.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ohja? Ik weet niet welke XDK en SDK jij hebt gebruikt, maar degene die ik heb gezien dumpt het gewoon in originele resolutie in BMP formaat op je PC.
1 | http://www.maxconsole.net/content_img/1.jpg |
Ik weet nog dat hier een beetje ophef over was bij de eerste screenshots van de Xbox 1 (naast het Amped photoshop schandaal). Ik heb ff gevraagd of het klopt.. Ik hoop zo mijn bericht te kunnen bevestigen of te ontkrachten.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:32 schreef twi het volgende:
Het zou best kunnen hoor, maar de Xbox Devkits zelf (zeg maar die groene Xboxen) hebben die functie niet, dus dan zou het om de echte developement computers moeten gaan waarop gecode wordt.
3 uur 's nachts ja..quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:38 schreef gigant het volgende:
in de US is die MTV XBOX special vanavond toch al? Iemand een mirror om mee te kijken?
Ik kreeg net te horen dat developers dit heel vaak doen. Vaak resizen ze de screens zodat de kartels verdwijnen. Gebeurt ook bij PS2 games. Bij cube games minder vaak.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik weet nog dat hier een beetje ophef over was bij de eerste screenshots van de Xbox 1 (naast het Amped photoshop schandaal). Ik heb ff gevraagd of het klopt.. Ik hoop zo mijn bericht te kunnen bevestigen of te ontkrachten.
20 gig lijkt me overkill. Halo 3 en The godfather kunnen denk ik niet in november af zijn.quote:Specs:
cpu: 3xibm power pc 3,2 ghz
grafik: special ati500mhz 10 Mb emb. dram
500 mil poly/sec
48 mlrd shader oper/sec
512 MB GDDDR 3 RAM
20 Gb HDD
12XDVD
64 Mb mc
3x USB 2.0 ports
WiFi ready
Test Drive Unlimited
Rallisport Challenge 3
Call of Duty 2 by Activision
The Darkness by makers of Riddick
The Godfather
Elder Scrolls IV
Halo 3
NBA 2K6
Project Gotham Racing 3
Gears of War
Dimitri by Peter Molneux group
Tom Clancy
Ghost Recon 3
Volgens mij was the godfather al af... en Halo 2 was m.i. niet voor niets zo kortquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:54 schreef BMH het volgende:
Launch info?
[..]
20 gig lijkt me overkill. Halo 3 en The godfather kunnen denk ik niet in november af zijn.
Das wel bijzonder, aangezien zowat iedere verkochte MP3 speler in de VS en Japan van Apple is, in tegenoverstelling hierzo. Moet ook zeggen dat ik de controller steeds mooier vind.quote:You will be able to transfer stuff from an ipod.
Dat zou een hoop verklaren. Waar heb je die tekst vandaan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:04 schreef Roi het volgende:
Apparantly the 'Dead or Alive 4 screenshots' which have been floating around aren't real. I've been told they are leaked old testscreens, with old character models functioning as placeholders, running in high resolution to test gameplay and leveldesign. They are _not_ coming from Tecmo and were _not_ leaked intentionally.
Might be some early Dead or Alive 4 leveldesigns you are seeing, but none of it is 'Dead or Alive 4' footage. Just in advance.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |