Ze zouden je met een stuk nylondraad aan je ballen op moeten hangen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:10 schreef derekhugh het volgende:
50 euro .
Oh, oké, dan haak ik af.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:18 schreef _The_General_ het volgende:
Ik heb geen haast, een vriend van me in Ospel wilt wel ff naar Nederweert gaan hoor ik net. Dus ik zoek alleen het graf in Venray nog.
ey mister moraalridder...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:13 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ze zouden je met een stuk nylondraad aan je ballen op moeten hangen.
Jij bent echt dom he?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:28 schreef derekhugh het volgende:
als general zo'n goed mens was, zou hij zelf wel naartoe rijden en die bejaarden een dienst bewijzen.
Als je een weekje kunt wachten, zal ik kijken wat ik kan doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:18 schreef _The_General_ het volgende:
Ik heb geen haast, een vriend van me in Ospel wilt wel ff naar Nederweert gaan hoor ik net. Dus ik zoek alleen het graf in Venray nog.
Ja hallo.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:34 schreef HeatWave het volgende:
dwerg en derekhugh zijn wel weer klaar met kinderachtig offtopic geblaat nu toch?
Toch?.
Dat kan je toch niet verwachten van iemand, dat ie meteen antecedeten onderzoek doet? Maar verder is het een offtopic discussiequote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:42 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ja hallo.
Als derekhugh nou eens de postgeschiedenis van TheGeneral zou doorlezen, dan had hij misschien begrepen dat deze al redelijk veel voor 'die bejaarden' (als je oorlogsveteranen zo wilt typeren) doet. Maar ik zal er verder wel over ophouden.
Klein stukkie manquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:13 schreef dwerg het volgende:
Ik woon ook niet in de buurt, anders had ik het graag voor je gedaan. Die foto's nemen dus.
Packmanquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:04 schreef chibibo het volgende:
Bij deze enkele foto's van het graf van Chapman.
armynummer is hetzelfde..quote:
Wat is hier macaber aan? De beste man heeft wellicht de fysieke gesteldheid niet meer om het graf te bezoeken maar wil er wel graag nog een blik op werpen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:53 schreef blue-102 het volgende:
Het spijt me zeer kom elke week in Venray, woon(de) er maar ik heb niet de luxe van een digitale camera mijn excuses.. en ook al is het voor een goed doel misschien ik vind het een beetje macaber (eh misschien niet goed geschreven)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |