hmm, dan ga ik wel eerst stappen hier en pak ik de 1ste treinquote:
goede morgen, lekker geslapen???quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:45 schreef Vigile het volgende:
Goedemorgen mensen!
gedag lieverd, gedag...quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:46 schreef tijgerwillie het volgende:
ik moet vandaag weer werken jongens
zeg zo weer gedacht en moet ik een 'echte' stagiaire na gaan doen haha.
Ik moet aan mn stageverslag werkenquote:Op woensdag 11 mei 2005 08:46 schreef tijgerwillie het volgende:
ik moet vandaag weer werken jongens
zeg zo weer gedacht en moet ik een 'echte' stagiaire na gaan doen haha.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:47 schreef c0mpleX het volgende:
wat n klote dag: ben verkouden, heb keelpijn en het is druk
Prima hoor! jij ook?quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:47 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
goede morgen, lekker geslapen???![]()
Ah, wat zieligquote:Op woensdag 11 mei 2005 08:47 schreef c0mpleX het volgende:
wat n klote dag: ben verkouden, heb keelpijn en het is druk
vind je vaarwel niet erg drastisch???quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:48 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
zag het ook heb het al goed gemaakt hoor
jawel maar dat is het toch ook, ik bedoel ik kan vandaag niet tot weinig op fok!quote:
Beter, misschien dat ik er dan ook ´s een dagje kan wegblijvenquote:Op woensdag 11 mei 2005 08:49 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
jawel maar dat is het toch ook, ik bedoel ik kan vandaag niet tot weinig op fok!![]()
We gaan toch niet staken hequote:Op woensdag 11 mei 2005 08:50 schreef Vigile het volgende:
[..]
Beter, misschien dat ik er dan ook ´s een dagje kan wegblijven![]()
Zou niet verkeerd zijn hoor, ik ben over 4 weken klaar hier en moet dan alles af hebben, en eh...dat het nog niet zo ver is, is zachtjes uitgedruktquote:
Hoe herkenbaarquote:Op woensdag 11 mei 2005 08:51 schreef Vigile het volgende:
[..]
Zou niet verkeerd zijn hoor, ik ben over 4 weken klaar hier en moet dan alles af hebben, en eh...dat het nog niet zo ver is, is zachtjes uitgedrukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |