Dat bedoel ik inderdaad. Een sausje ofzo er doorheen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Je bedoelt gewoon iets om met gekookte sperzieboontjes te doen zodat ze lekker worden?
Ik neem altijd verse, die zijn inderdaad een stuk beter.quote:Verder smaken verse boontjes natuurlijk al een stuk beter dan die snotterige dingen uit een potje.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:38 schreef nerd4sale het volgende:
Sambal boontjes van maken.
En hoe maak je dat als ik vragen mag? Gewoon een klodder sambal er doorheen?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:38 schreef nerd4sale het volgende:
Sambal boontjes van maken.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:41 schreef Ben_soms_best_lief het volgende:
Verse spercieboontjes met Aromat erover heen en een gebakken uitje erdoor! Heerlijk, net een ander smaakje.
Verder zijn ze roergebakken ook lekker, met een beetje sambal, knoflook en een gebakken uitje.
Klinkt lekker! Maareh, djahé en laos, dat zijn kruiden?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:46 schreef Lienekien het volgende:
Uitje fruiten, djahé en laos erdoor, twee ontvelde tomaten in stukjes, schepje suiker. Eventueel wat sambal. Gekookte sperzieboontjes erdoor, meeverwarmen. Op het laatst wat ketjap erdoor.
Ook beter dan verse sperziebonen?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:36 schreef Phaedrus het volgende:
Dan moet je 'ns verse, net beetgaar gekookte haricots verts eten in plaats van doodgekookte Hollandsche sperziebonen uit een potje. Een verschil van dag en nacht!
Djahé is gemberpoeder. Laos kun je vervangen door witte peper.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:52 schreef Doekes het volgende:
[..]
Klinkt lekker! Maareh, djahé en laos, dat zijn kruiden?
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:55 schreef laika het volgende:
maak het klaar met wat bamboe (conimex volgens mij..) heerlijk...
enne doekes, djahé en laos zijn inderdaad kruiden en erg lekker...
Met uitgebakken spekjes wordt alles lekkerquote:
Laos is ook gewoon verkrijgbaar bij iedere supermarkt bij de oosterse productenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Djahé is gemberpoeder. Laos kun je vervangen door witte peper.
Alles door elkaar mixen zoals een stamppot, alleen dan zonder het stampwerk?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben niet echt van de Hollandse pot, maar meeeeeeeeeeeen, sperzieboontjes, mosterd en aardappelpuree
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:10 schreef Doekes het volgende:
[..]
Alles door elkaar mixen zoals een stamppot, alleen dan zonder het stampwerk?
superlekker inderdaad!! Met rijst erbijquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Probeer eens de sajoerboontjes-boemboe van Conimex, is makkelijk en dan smaken ze heel anders
Tijdens het roerbakken dan he!!quote:
Certainement.quote:
Ik heb dit geprobeerd en het leek me heel erg lekker, maar het viel me toch een beetje tegen, helaasch... Maar toch bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Probeer eens de sajoerboontjes-boemboe van Conimex, is makkelijk en dan smaken ze heel anders
Ah, dat is jammer...quote:Op maandag 6 juni 2005 15:33 schreef Doekes het volgende:
[..]
Ik heb dit geprobeerd en het leek me heel erg lekker, maar het viel me toch een beetje tegen, helaasch... Maar toch bedankt voor de tip!
Hoe kom je daar bij?quote:Op maandag 12 september 2005 16:55 schreef leviathanfd het volgende:
Sperziebonen zijn rauw giftig!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |