Ik ben blij dat je me niet helemaal de grond in boort ijsmeisquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb ook vrienden die blut zijn. Maar daar heb ik ook maar weinig aan.
Grapjuhh. Maar een vriendje met een beetje geld is wel eens handig. Maar geen pré.
Clio is een leuke auto.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:08 schreef IJlien het volgende:
[..]
hihinee hoor mede-zoetermeerder moet blijven
Ik heb trouwens een Clio'tje and I luv' it!
hmm, als 't mee/tegen zit krijg ik een clio.. maar weet niet eigenlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:08 schreef IJlien het volgende:
[..]
hihinee hoor mede-zoetermeerder moet blijven
Ik heb trouwens een Clio'tje and I luv' it!
de disco boys, wie zijn dat?!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:09 schreef R-Alph het volgende:
Woeeeeee![]()
http://sensation.id-t.com/duitsland/
Kijk dat dan
Kijk de laatste naam van de main floor. Dat is toch al een reden om er niet naar toe te gaan he
The Disco Boys..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:09 schreef R-Alph het volgende:
Woeeeeee![]()
http://sensation.id-t.com/duitsland/
Kijk dat dan
Kijk de laatste naam van de main floor. Dat is toch al een reden om er niet naar toe te gaan he
ik weet er nog wel een. buurjongen van mn vriend moest hem kwijt en wilde hem ruilen met mn vriend zn auto. Hij vergat er alleen bij te zeggen dat zijn auto echt een barrel was......quote:
http://www.discoboys.de/quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
de disco boys, wie zijn dat?!
same here. ik wil zooooooo graag een auto. maar kan het niet betalenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Clio is een leuke auto.
ik heb een gare fiets en een ov-kaart
'k ookquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
same here. ik wil zooooooo graag een auto. maar kan het niet betalen
Om te beginnen een eend.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
hé ijs, jij bent de expert.. wat vind jij nou een leuk autotje om te beginnen?
Ik ook. Pas als ik afgestudeerd ben kan ik misschien een auto kopen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
same here. ik wil zooooooo graag een auto. maar kan het niet betalen
Als ik de luchtmacht in ga en ik word heli piloot ga ik je uber pimpenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niks patserigs aan, maar als je regelmatig in allerlij dure auto's rijdt dan boeit t je steeds minder.
Via iemand die ik toevallig tegen kwam (ik werkte toen veel op auto shows), ik ben nu vrij goed met hem bevriend trouwens, hierna gaan we samen ergens anders werken![]()
@ ijmeis, een M5 is echtben 2weken geleden in een Maserati Quattroporte over zandvoort gegaan.
Zolang t rijd is t toch prima?! Tis nie voor niets vervoersmiddel..heb zelf corsaaatje..toch prima te doen dacht ik zelf!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik rij nu af en toe in een groene panda disco![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
de disco boys, wie zijn dat?!
Ja maar dat hoort bij een Leidenaar he..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Clio is een leuke auto.
ik heb een gare fiets en een ov-kaart
Ligt eraan wat voor een autoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:13 schreef PeuRac het volgende:
Auto rijden is echt niet duur, je moet alleen wel reserves hebben voor als er iets kapot gaat.
civicquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Om te beginnen een eend.
Daar leer je pas in rijden.
Niet dat ik die ga kopen, maar wat ik zeg is wel waar. Ik zou gaan voor een civicje ofzo?
Oh Peu, weet je wat ik gisteren tegenkwam?
Een Ferrari F360 Modena. Een gele
.
Gelukkigquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:14 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja maar dat hoort bij een Leidenaar he..![]()
Fisher: Een clio'tje is een superlief leuk autootje!! en je KRIJGT er 1? Ik moest m zelf kopen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |