Evo VII is zóóó 2003quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit is echt veel sneller als een Impreza, dit is een Evo VII met veel rally onderdelen waardoor hij ruim 340pk heeft.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:37 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Heeeey kijk nou! Ik zie Teardrop-NL in een lingeriezaak vol met vrouwen
Ik ben verliefdWil iemand mij een mailtje sturen
?
suc6quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:52 schreef Fisher het volgende:
[..]
doe je die mij cadeau als ik donderdag slaag???
Kun je me er niet een keer mee ophalen?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit is echt veel sneller als een Impreza, dit is een Evo VII met veel rally onderdelen waardoor hij ruim 340pk heeft.
Ik was net te laat in het oude topic, dus ik kon de quote niet meer ophalen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:49 schreef Slarioux het volgende:
Wie gokte dat?
Wie? ik?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:54 schreef IJlien het volgende:
JITZZZZE ik ben weer terug!!![]()
![]()
![]()
(wat las ik, zit je achter me aan)
Ja en? Je ownt er nog steeds 99% van het Nederlandse wagenpark meequote:
Als ik er een had, hield ik hem voor mezelfquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:52 schreef Fisher het volgende:
[..]
doe je die mij cadeau als ik donderdag slaag???
ijsmeis kickt op mannen met auto'squote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kun je me er niet een keer mee ophalen?.
Gohquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:54 schreef IJlien het volgende:
JITZZZZE ik ben weer terug!!![]()
![]()
![]()
(wat las ik, zit je achter me aan)
Ik heb er pas 1x zelf mee gereden, en dat was echt onwezelijk, hij bleef maar accelereren, en hij heeft meer grip dan is lefquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kun je me er niet een keer mee ophalen?.
en terecht, wie niet?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ik er een had, hield ik hem voor mezelf.
maar bij jou duurt 't nog wel ff voordat je rijbewijs hebt.. mag ik 'm dan ondertussen testen???quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ik er een had, hield ik hem voor mezelf.
¤ 37.950quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb er pas 1x zelf mee gereden, en dat was echt onwezelijk, hij bleef maar accelereren, en hij heeft meer grip dan is lef
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:54 schreef knox_ het volgende:
[..]
ijsmeis kicktgeilt op mannen met dikke auto's
Ik kan je zeggen, dat is een koopje, echt waar, ding heeft een nieuwwaarde van tegen de 60.000 euro aan.quote:
ook goede morgen, ben ondertussen al 3 kwartier terug hoorquote:
Er stond er btw een bij de subaru dealer hier.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb er pas 1x zelf mee gereden, en dat was echt onwezelijk, hij bleef maar accelereren, en hij heeft meer grip dan is lef
als 'ie zo opgeblazen is nog wel meerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen, dat is een koopje, echt waar, ding heeft een nieuwwaarde van tegen de 60.000 euro aan.
sorry.....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:59 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ook goede morgen, ben ondertussen al 3 kwartier terug hoor
heb het alleen nog maar over je kussengevecht gehad![]()
Nee, alsjeblieft nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:00 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
wil je zeker maar al te graag bij horen
Ik ben blut en ik heb niet eens een degelijke fietsquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
* ijsmeis geilt ook op mannen met veel geld waarvan ze dan een auto kan kopen.
en terechtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
* ijsmeis geilt ook op mannen met veel geld waarvan ze dan een auto kan kopen.
ai spijtig.. zo heb ik eens mogen genieten van een bmw z1 toen ie er net wasquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er stond er btw een bij de subaru dealer hier.
En een vriend van me heeft hem een keer een dagje mee mogen nemen.
Maar toen was het nog geen vriend van me.
En nu is ie verkocht!
pauperquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:00 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ik ben blut en ik heb niet eens een degelijke fiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |