Sooo, wat grappig, ben jij ook 12?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:19 schreef kastanova het volgende:
En je bent een vent?
Kleed je dan wat minder als een homo.
Waarom zou men je anders aanstaren?quote:
Als ik even wegkijk en dan voel ik dat ie me nog steeds aankijkt, en als ik dan weer terugkijk zie ik hem nog steeds zo kick kijkenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:21 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Jij kijkt zelf ook te lang dan, anders zou je niet weten dat hij je zo lang aankijkt.
Ja, daar weet jij wel veel van hequote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Waarom zou men je anders aanstaren?
Gewoon wat minder met je heupen en kont wiegen als een vent je tegemoet komt, pisnicht...
Nee, wel vlakbij....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:22 schreef SHE het volgende:
Kom je uit Rotterdam ?
ja, dan is het makkelijk voor hem, omdat je dan niet kjiktquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:22 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Als ik even wegkijk en dan voel ik dat ie me nog steeds aankijkt, en als ik dan weer terugkijk zie ik hem nog steeds zo kick kijken
Ik word alleen door wijven nagekeken, dus misschien moet je het probleem toch maar eens bij jezelf gaan zoeken...quote:
Als jij dat bent op je avatar, ben jij hier toch echt de pisnicht.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Waarom zou men je anders aanstaren?
Gewoon wat minder met je heupen en kont wiegen als een vent je tegemoet komt, pisnicht...
Maar ik beheers mequote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:26 schreef buzzer het volgende:
ik hou niet van mannetjes die de neiging hebben om om te draaien om iemand neer te rossen
Men, zelfs op het forum voelen mannen zich genoodzaakt om het handje van de TS vast te houden...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:25 schreef ReadMe het volgende:
[..]
Als jij dat bent op je avatar, ben jij hier toch echt de pisnicht.
Horen moderators trouwens niet het goede voorbeeld te geven?
Als jij overal homofiliteit achter zoekt, zegt dat best wel wat over jou eigen geaardheid...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Men, zelfs op het forum voelen mannen zich genoodzaakt om het handje van de TS vast te houden...
Hoeveel duidelijker kan het worden?
Hij helpt de ts toch om z'n probleem op te lossenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:25 schreef ReadMe het volgende:
Horen moderators trouwens niet het goede voorbeeld te geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |