Sylviequote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:58 schreef The_Hives het volgende:
De topics gaan hard.
Jammer van VDV, die had ons de afgelopen jaren zo kunnen laten genieten. Waarom is het volgens jullie mis gegaan (en kom nou niet aan met: dat hij aldoor liep te janken)?
ik denk dat Sylvie er wel wat mee te maken heeft, zijn vele blessures natuurlijk en ik denk ook dat hij een beetje naast zijn schoenen is gaan lopen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:58 schreef The_Hives het volgende:
De topics gaan hard.
Jammer van VDV, die had ons de afgelopen jaren zo kunnen laten genieten. Waarom is het volgens jullie mis gegaan (en kom nou niet aan met: dat hij aldoor liep te janken)?
dus ook de pers en de trainer volgens jou? De pers die hem omhoog schrijft en een trainer die hem niet terug naar de aarde haalt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
k en ik denk ook dat hij een beetje naast zijn schoenen is gaan lopen.
yup. en als Sylvie dan ook nog je vriendinnetje wilt zijn..........quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dus ook de pers en de trainer volgens jou? De pers die hem omhoog schrijft en een trainer die hem niet terug naar de aarde haalt.
Als ze kleine tieten heeft wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:07 schreef gras het volgende:
Vinden jullie de vriendin van Maarten Stekelenburg ook de oorzaak van het mindere keepen van hem?
Koffie?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Is dit een chat of een topic?
Topic #156 in de reeks wetenswaardigheden over Ajax.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Is dit een chat of een topic?
Kan helaas geen foto's vinden.quote:
uuhh, Ajax rules?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Topic #156 in de reeks wetenswaardigheden over Ajax.
Had je zelf verder ook nog iets wetenswaardigs toe te voegen?
NV.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:56 schreef Chadi het volgende:
GVD het is geen voetbal club het lijkt wel een BV
Sterker nog..het is een NV.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:56 schreef Chadi het volgende:
NVquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:56 schreef Chadi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |