Kan helaas geen foto's vinden.quote:
uuhh, Ajax rules?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Topic #156 in de reeks wetenswaardigheden over Ajax.
Had je zelf verder ook nog iets wetenswaardigs toe te voegen?
NV.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:56 schreef Chadi het volgende:
GVD het is geen voetbal club het lijkt wel een BV
Sterker nog..het is een NV.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:56 schreef Chadi het volgende:
NVquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:56 schreef Chadi het volgende:
Nou zoals een logo .. daar ga je op de beurs niet van op de klip. Het is iets van emotionele waarde voor de supporters. Wat voor kleur netten en dat soort dingen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:03 schreef Suijk het volgende:
Wat bedoel je met 'voetbalzaken'? Bij een voetbalclub is dat nogal snel het geval...
Het is naar mijn gevoel misgegaan met VdV toen Sneijder doorbrak bij Ajax in 2003, toen is Koeman teveel gaan schuiven met VdV in het elftal waardoor VdV zijn vertrouwen en vorm verloor.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:58 schreef The_Hives het volgende:
De topics gaan hard.
Jammer van VDV, die had ons de afgelopen jaren zo kunnen laten genieten. Waarom is het volgens jullie mis gegaan (en kom nou niet aan met: dat hij aldoor liep te janken)?
Nou, het lijkt me toch dat de commerciële implicaties die het veranderen van een logo van een organisaties betreft nogal beursgevoelig is.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:05 schreef Chadi het volgende:
Nou zoals een logo .. daar ga je op de beurs niet van op de klip.
Ik hoop dat dat gezeik eens ophoudt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:34 schreef TimmyAsd het volgende:
Het nieuwe logo zal wel blijven..
Klinkt al een stuk beter.quote:Nigel de Jong: 'Blind gebruikt me niet als jojo'
10/5/2005 23:45
Nigel de Jong is de meest opvallende Ajacied, sinds Danny Blind als hoofdcoach Ajax onder zich heeft. In de nieuwe Voetbal International komt de international aan het woord.
Bijvoorbeeld over waarom het onder Blind nu beter gaat dan eerder dit seizoen onder oud-coach Ronald Koeman. 'Hij is begonnen met het geven van vertrouwen, dat is onmisbaar voor een speler.'
De Jong kreeg het vertrouwen door een vaste aanstelling als rechtshalf. 'Héél belangrijk. Ik was het beu om als een jojo door het elftal te worden geslingerd. Gelukkig is die tijd nu voorbij. Het is voor mij geen verrassing dat ik aardig speel op deze positie, want in het verleden heb ik vaak genoeg laten zien dat ik als rechtshalf prima uit de voeten kan.'
De laatste weken wordt De Jong in verband gebracht met allerlei clubs, zeker sinds hij wachtte met het verlengen van zijn in juni 2006 aflopende contract. 'Ajax wil verder met mij en dat is voor mij een prettige gedachte. Van de eventuele geïnteresseerden heb ik nog niets gehoord, pas als ik weet wat iedereen van plan is ga ik nadenken over de toekomst.'
Kennen we hem nog?quote:Oud-Ajacied jaar geschorst
De voetbalbond van Costa Rica heeft international Froylan Ledezma wegens wangedrag voor een jaar geschorst.
De oud-speler van Ajax liep eind maart boos weg bij de selectie omdat hij voor de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Trinidad & Tobago niet in de basis stond.
De straf geldt niet alleen voor het nationale elftal, de aanvaller mag ook een jaar niet uitkomen voor zijn club Alajuelense. Ledezma heeft nog tot vrijdag om beroep aan te tekenen tegen de straf.
Maar het bieuwe logo valt wel samen met de koerswijziging die Ajax begin jaren 90 heeft ingezet en gaat derhalve zeker de NV, danwel aandeelhouders aan.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:05 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou zoals een logo .. daar ga je op de beurs niet van op de klip. Het is iets van emotionele waarde voor de supporters. Wat voor kleur netten en dat soort dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |