abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26895019
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 21:12 schreef keeper het volgende:

[..]

Als ze kleine tieten heeft wel.
Kan helaas geen foto's vinden.

Maar een vriendin is nooit de oorzaak van minder presteren. Ookal betreft het een vriendin die doorgaat als een pseudo bekende Nederlander met te dikke tieten.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 21:29:07 #152
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_26895214
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 21:15 schreef golfer het volgende:

[..]

Topic #156 in de reeks wetenswaardigheden over Ajax.
Had je zelf verder ook nog iets wetenswaardigs toe te voegen?
uuhh, Ajax rules?
Houd van een lijntje.
pi_26895979
10/5/2005 - Twijfel over stemming oude logo
(Gepost door RvN)

BRON: Highlow.nl

Volgens Highlow.nl is het twijfelachtig of er vanavond wel gestemd wordt over de herinvoering van het oude logo. Terwijl supporters verwachten dat dat vanavond gebeurt, wordt dat vanuit de hoek van de ledenraad ontkend. Het zou niet op de agenda staan volgens een ledenraadlid en de voorlichter noemde het onwaarschijnlijk dat er gestemd zal worden.

Op dit moment is de vergadering gaande, maar het is onduidelijk of er vanavond ook een beslissing genomen zal worden.

dinsdag 10 mei 2005 @ 21:56:59 #154
55651 JaWi
Shalom.
pi_26896103
Indien de Ledenraad kiest voor een terugkeer moet dit besluit nog bekrachtigd worden door de Algemene Ledenvergadering op 26 mei."
slettebak [@] gmail.com
pi_26898365
GVD het is geen voetbal club het lijkt wel een BV
pi_26898446
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 22:56 schreef Chadi het volgende:
NV.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 22:59:02 #157
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_26898468
quote:
Sterker nog..het is een NV.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_26898488
quote:
NV
pi_26898543
Whehe.
pi_26898609
Ja is toch niet te pruimen dat gedoe om dat logo. Voetbalzaken staan toch los van dat NV gedoe of niet?
pi_26898648
Wat bedoel je met 'voetbalzaken'? Bij een voetbalclub is dat nogal snel het geval...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_26898708
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 23:03 schreef Suijk het volgende:
Wat bedoel je met 'voetbalzaken'? Bij een voetbalclub is dat nogal snel het geval...
Nou zoals een logo .. daar ga je op de beurs niet van op de klip. Het is iets van emotionele waarde voor de supporters. Wat voor kleur netten en dat soort dingen.
pi_26898987
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 20:58 schreef The_Hives het volgende:
De topics gaan hard .

Jammer van VDV, die had ons de afgelopen jaren zo kunnen laten genieten. Waarom is het volgens jullie mis gegaan (en kom nou niet aan met: dat hij aldoor liep te janken )?
Het is naar mijn gevoel misgegaan met VdV toen Sneijder doorbrak bij Ajax in 2003, toen is Koeman teveel gaan schuiven met VdV in het elftal waardoor VdV zijn vertrouwen en vorm verloor.

Heeft niets met Silvie te maken, en ook niet met zijn conditie of fysieke gesteldheid want daar is weinig mis mee als je het mij vraagt....
pi_26900139
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 23:05 schreef Chadi het volgende:
Nou zoals een logo .. daar ga je op de beurs niet van op de klip.
Nou, het lijkt me toch dat de commerciële implicaties die het veranderen van een logo van een organisaties betreft nogal beursgevoelig is.
  woensdag 11 mei 2005 @ 00:34:36 #165
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_26901220
Het nieuwe logo zal wel blijven..
  woensdag 11 mei 2005 @ 00:55:16 #166
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26901567
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 00:34 schreef TimmyAsd het volgende:
Het nieuwe logo zal wel blijven..
Ik hoop dat dat gezeik eens ophoudt.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_26902022
quote:
Nigel de Jong: 'Blind gebruikt me niet als jojo'

10/5/2005 23:45

Nigel de Jong is de meest opvallende Ajacied, sinds Danny Blind als hoofdcoach Ajax onder zich heeft. In de nieuwe Voetbal International komt de international aan het woord.
Bijvoorbeeld over waarom het onder Blind nu beter gaat dan eerder dit seizoen onder oud-coach Ronald Koeman. 'Hij is begonnen met het geven van vertrouwen, dat is onmisbaar voor een speler.'

De Jong kreeg het vertrouwen door een vaste aanstelling als rechtshalf. 'Héél belangrijk. Ik was het beu om als een jojo door het elftal te worden geslingerd. Gelukkig is die tijd nu voorbij. Het is voor mij geen verrassing dat ik aardig speel op deze positie, want in het verleden heb ik vaak genoeg laten zien dat ik als rechtshalf prima uit de voeten kan.'

De laatste weken wordt De Jong in verband gebracht met allerlei clubs, zeker sinds hij wachtte met het verlengen van zijn in juni 2006 aflopende contract. 'Ajax wil verder met mij en dat is voor mij een prettige gedachte. Van de eventuele geïnteresseerden heb ik nog niets gehoord, pas als ik weet wat iedereen van plan is ga ik nadenken over de toekomst.'
Klinkt al een stuk beter.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_26905440
quote:
Oud-Ajacied jaar geschorst

De voetbalbond van Costa Rica heeft international Froylan Ledezma wegens wangedrag voor een jaar geschorst.

De oud-speler van Ajax liep eind maart boos weg bij de selectie omdat hij voor de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Trinidad & Tobago niet in de basis stond.

De straf geldt niet alleen voor het nationale elftal, de aanvaller mag ook een jaar niet uitkomen voor zijn club Alajuelense. Ledezma heeft nog tot vrijdag om beroep aan te tekenen tegen de straf.
Kennen we hem nog?
  woensdag 11 mei 2005 @ 10:02:09 #169
55651 JaWi
Shalom.
pi_26905582

Crimineel .
slettebak [@] gmail.com
pi_26906239
Wel raar dat ie ook bij z'n club geschort word........
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  woensdag 11 mei 2005 @ 10:35:20 #171
55651 JaWi
Shalom.
pi_26906284
11/5/2005 - Ajax komt met verklaring over oude logo
(Gepost door RvN)

Volgens onbevestigde berichten zou er dinsdagavond 10 mei niet gestemd zijn over de mogelijke terugkeer van het oude logo. Maar, het doorgaans goed geinformeerde Highlow.nl meldt dat Ajax woensdagmorgen met een verklaring komt op de eigen website.

.
slettebak [@] gmail.com
pi_26906338
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 23:05 schreef Chadi het volgende:

[..]

Nou zoals een logo .. daar ga je op de beurs niet van op de klip. Het is iets van emotionele waarde voor de supporters. Wat voor kleur netten en dat soort dingen.
Maar het bieuwe logo valt wel samen met de koerswijziging die Ajax begin jaren 90 heeft ingezet en gaat derhalve zeker de NV, danwel aandeelhouders aan.
Ik zou me er niet zo druk om maken in elk geval, tijden veranderen, zo ook het gezicht van een club.
Yeah baby Yeah!
pi_26907596
Het Ajax-logo

Amsterdam, 11 mei 2005
Bestuur en directie van Ajax hebben gisteravond met de Ledenraad van Ajax vergaderd over de wens van supporters het oude club logo weer in ere te herstellen. Als bestuur en directie het logo van Ajax willen wijzigen is daar volgens de statuten de toestemming van de ledenraad voor nodig.

In de afgelopen maanden hebben supporters kenbaar gemaakt in het huidige logo historie, karakter en uitstraling die bij Ajax horen te missen. Het oude logo heeft die kenmerken volgens hen wel en daarom hebben zij, op overigens professionele en positieve wijze, campagne gevoerd voor het oude logo. Deze en andere argumenten en achtergronden zijn allereerst door bestuur en directie besproken en ook hebben zij hierover professioneel advies gevraagd.

Duidelijk is dat het huidige logo, ook na 15 jaar, bij een belangrijke groep supporters niet kan rekenen op het noodzakelijke warme gevoel. Vooral dit feit heeft het bestuur en directie doen besluiten om een nadere studie te maken naar een mogelijke aanpassing van het huidige logo.
Bestuur en directie van Ajax zijn uitdrukkelijk van mening dat het oude logo in de oorspronkelijke vorm niet geschikt is en zo niet kan terug keren. Het oude logo past niet meer bij het huidige en toekomstige Ajax. Een aantal kenmerken van dit oude logo is sterk en heeft een grote uitstraling, maar andere zaken zoals compositie, typografie en indeling zijn in deze tijd niet geschikt. Ajax heeft niet alleen een glorieus verleden maar bovenal een grote toekomst. Ons logo dient ook dát uit te stralen.

Na een indringende discussie heeft de Ledenraad ingestemd het logo aan te passen. De Ledenraad heeft daarbij expliciet aangegeven dat daarvoor overleg nodig is met supporters. Bestuur en directie zullen dit op korte termijn doen en met voorstellen komen die dan aan de ledenraad zullen worden voorgelegd.

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 11 mei 2005 @ 11:19:34 #174
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_26907672
Wat een halfbakken oplossing weer.
Of de oude terug of niets. Geen gelul met een nieuw oud logo. .
-
pi_26907704
Exactly my thoughts...
Dit gaat nergens over...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: