Ja, of niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:27 schreef methodmich het volgende:
Oh ja, met Maxie, die was mooi. Maar dat moet ie dus elke wedstrijd 3 x doen verdorie!
Of hard bikkelen om het balverlies van Sneijder te doen vergeten.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:29 schreef Chadi het volgende:
Zijn acties hebben te weinig rendement de laatste tijden. Hij moet een verdediging open spelen ala bergkamp
Ik vind V.d.Vaart niet slecht maar zoals hij nu speelt (of tenminste voor zijn laatste blessure) is hij absoluut geen toegevoegde waarde en kan je zo 10 andere spelers op zijn plek neerzetten.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:33 schreef gras het volgende:
[..]
Ja, of niet.
Ik vind dat het verschil tussen top en flop te snel en vooral te gemakkelijk word gemaakt. Zo ook bij van der Vaart. 3 verkeerde hakballetjes en hij is weer de pisang. 1 penalty voor de katse kut en je bent weer een held...
onzinquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:33 schreef gras het volgende:
[..]
Of hard bikkelen om het balverlies van Sneijder te doen vergeten.
Geen toegevoegde waarde, maar wel bruikbaar. En tien betere zijn er niet. Of weet jij meer dan mij?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Ik vind V.d.Vaart niet slecht maar zoals hij nu speelt (of tenminste voor zijn laatste blessure) is hij absoluut geen toegevoegde waarde en kan je zo 10 andere spelers op zijn plek neerzetten.
Sneijder in goede doen lijdt erg weinig balverlies. en om de bal terug te krijgen hebben we andere spelers.quote:
wel bruikbaar ja maar hij was ooit het grootste talent van nederland en nu is hij 'wel bruikbaar'.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:47 schreef gras het volgende:
[..]
Geen toegevoegde waarde, maar wel bruikbaar. En tien betere zijn er niet. Of weet jij meer dan mij?
Ja, in goede doen. Tot voor kort speelde Sneijder zowaar nog slechter dan van der Vaart!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:49 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Sneijder in goede doen lijdt erg weinig balverlies. en om de bal terug te krijgen hebben we andere spelers.
Lindgren liever dan van der Vaart. Mijn hemel, hoe is het mogelijk. Lindgren is zowaar nog trager dan van der Vaart. Voor het gemak laat ik voetballende kwaliteiten maar even buiten beschouwing.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wel bruikbaar ja maar hij was ooit het grootste talent van nederland en nu is hij 'wel bruikbaar'.
op dit moment heb ik liever dat Lindgren zich kan ontwikkelen, V.d.Vaart moet naar een nieuwe club dan denk ik wel dat hij weer gaat voetballen
Het is inderdaad te snel te zwart-wit.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:51 schreef Suijk het volgende:
Het is natuurlijk niet alsof vdv helemaal niet meer kan voetballen. Hij kan natuurlijk een stuk beter, of heeft een stuk beter gedaan, maar een prutser is het nou ook weer niet natuurlijk.
Jep, enige nuance is velen vreemd.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:55 schreef gras het volgende:
[..]
Het is inderdaad te snel te zwart-wit.
Een hype is ook zo gecreërd. Zowel in positieve als in negatieve zin. Zie De Jong en Charisteas nu bijvoorbeeld.
Sylviequote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:58 schreef The_Hives het volgende:
De topics gaan hard.
Jammer van VDV, die had ons de afgelopen jaren zo kunnen laten genieten. Waarom is het volgens jullie mis gegaan (en kom nou niet aan met: dat hij aldoor liep te janken)?
ik denk dat Sylvie er wel wat mee te maken heeft, zijn vele blessures natuurlijk en ik denk ook dat hij een beetje naast zijn schoenen is gaan lopen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:58 schreef The_Hives het volgende:
De topics gaan hard.
Jammer van VDV, die had ons de afgelopen jaren zo kunnen laten genieten. Waarom is het volgens jullie mis gegaan (en kom nou niet aan met: dat hij aldoor liep te janken)?
dus ook de pers en de trainer volgens jou? De pers die hem omhoog schrijft en een trainer die hem niet terug naar de aarde haalt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
k en ik denk ook dat hij een beetje naast zijn schoenen is gaan lopen.
yup. en als Sylvie dan ook nog je vriendinnetje wilt zijn..........quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dus ook de pers en de trainer volgens jou? De pers die hem omhoog schrijft en een trainer die hem niet terug naar de aarde haalt.
Als ze kleine tieten heeft wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:07 schreef gras het volgende:
Vinden jullie de vriendin van Maarten Stekelenburg ook de oorzaak van het mindere keepen van hem?
Koffie?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Is dit een chat of een topic?
Topic #156 in de reeks wetenswaardigheden over Ajax.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Is dit een chat of een topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |