abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26891698
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
Raffie heeft dat negativisme grotendeels aan zijn eigen prestaties en houding te danken natuurlijk...
Hij is de afgelopen weken continue geblesseerd geweest. Prestaties kon hij zodoende niet leveren. Daarvoor heeft hij een tijd prima gespeeld. Vocht voor elke bal, liep zich een slag in rondte. Zou graag zien dat sommige spelers daar een voorbeeld aan namen!

En wat voor houding heeft hij dan, waaruit al dat negativisme voortkomt?
pi_26891779
Hij vindt zichzelf iets te snel een slachtoffertje... Hij is een beetje een jankerd, toen met Zlatan tegen Zweden, later wil ie niet in het teambelang hangend op links spelen enzovoort..
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 10 mei 2005 @ 19:46:00 #103
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_26891816
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:41 schreef gras het volgende:

[..]

Hij is de afgelopen weken continue geblesseerd geweest. Prestaties kon hij zodoende niet leveren. Daarvoor heeft hij een tijd prima gespeeld. Vocht voor elke bal, liep zich een slag in rondte. Zou graag zien dat sommige spelers daar een voorbeeld aan namen!

En wat voor houding heeft hij dan, waaruit al dat negativisme voortkomt?
v.d.vaart is geen speler die het moet hebben van zijn harde werken maar van zijn techniek en inzicht, en daar is steeds minder van gebleken de laatste jaren.

en hoe vaak liep hij niet te zeuren dat hij niet begreep waarom hij gewisseld werdt.
pi_26891928
Hij is gewoon niet fit genoeg voor een moderne middenvelder.
www.thuisuiteten.nl
pi_26892158
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:
Hij vindt zichzelf iets te snel een slachtoffertje... Hij is een beetje een jankerd, toen met Zlatan tegen Zweden, later wil ie niet in het teambelang hangend op links spelen enzovoort..
Slachtoffertje? Wanneer? Jankerd? Zou graag enkele quotes zien waaruit dat blijkt.

En dat niet hangend op links spelen, is een grote fabel. Koeman vroeg VDV of hij op links wil spelen. VDV antwoord, liever niet. (Mijn inziens niets mis mee.) Vervolgens gaat Koeman in media bazuinen dat VDV niet op links wil spelen om vervolgens z'n aanvoerdersband ook nog af te nemen!
pi_26892229
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:46 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

v.d.vaart is geen speler die het moet hebben van zijn harde werken maar van zijn techniek en inzicht, en daar is steeds minder van gebleken de laatste jaren.

en hoe vaak liep hij niet te zeuren dat hij niet begreep waarom hij gewisseld werdt.
Dat zou je ook ontwikkeling kunnen noemen! Mijn inziens geen slechte ontwikkeling! Van hardwerkende voetballers ontbreken er namelijk nogal wat bij van Ajax.

Zeuren? Nooit gemerkt. 'Ja, dat zou je de trainer moeten vragen', schaar ik niet onder zeuren...
pi_26892286
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:57 schreef gras het volgende:

[..]

Slachtoffertje? Wanneer? Jankerd? Zou graag enkele quotes zien waaruit dat blijkt.

En dat niet hangend op links spelen, is een grote fabel. Koeman vroeg VDV of hij op links wil spelen. VDV antwoord, liever niet. (Mijn inziens niets mis mee.) Vervolgens gaat Koeman in media bazuinen dat VDV niet op links wil spelen om vervolgens z'n aanvoerdersband ook nog af te nemen!
Zlatan was zo gemeen tegen Raffie.... Nee, het hele seizoen door heeft ie al vaak genoeg de jankerd uitgehangen. Hebben we in oudere topics al vaker besproken.
www.thuisuiteten.nl
pi_26892299
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
Hij is gewoon niet fit genoeg voor een moderne middenvelder.
Hoe dat? Is z'n coopertest zo slecht dan?
pi_26892333
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 20:01 schreef methodmich het volgende:

[..]

Zlatan was zo gemeen tegen Raffie.... Nee, het hele seizoen door heeft ie al vaak genoeg de jankerd uitgehangen. Hebben we in oudere topics al vaker besproken.
Geschiedvervalsing is immers een gemeen goed.
pi_26892439
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 20:01 schreef gras het volgende:

[..]

Hoe dat? Is z'n coopertest zo slecht dan?
Lees mijn column er nog maar op na. Rafael heeft het loopvermogen niet dat nodig is op die plaats. Slechts hangend op links in een Ronaldinho-rol kan hij nog gered worden. HSV wil hem ook niet voor niets als spits kopen.
www.thuisuiteten.nl
pi_26892599
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 20:06 schreef methodmich het volgende:

[..]

Lees mijn column er nog maar op na. Rafael heeft het loopvermogen niet dat nodig is op die plaats. Slechts hangend op links in een Ronaldinho-rol kan hij nog gered worden. HSV wil hem ook niet voor niets als spits kopen.
Rafael liep voor z'n blessure de steken dicht die Sneijder liet vallen. Wat vind je dan wel niet van Sneijders loopvermogen? Veel dramatischer dan die van Rafael kan niet, zou je denken?
pi_26892634
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 20:10 schreef gras het volgende:

[..]

Rafael liep voor z'n blessure de steken dicht die Sneijder liet vallen. Wat vind je dan wel niet van Sneijders loopvermogen? Veel dramatischer dan die van Rafael kan niet, zou je denken?
Sneijder heeft op dit moment een beter loopvermogen hoor
Koning.
pi_26892637
Volgens mij moest Pienaar die gaten dichten. Ik vind Sneijder een veel betere speler dan Van der Vaart, maar dat mag duidelijk zijn.
www.thuisuiteten.nl
pi_26892815
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij moest Pienaar die gaten dichten. Ik vind Sneijder een veel betere speler dan Van der Vaart, maar dat mag duidelijk zijn.
Ja, samen met Van der Vaart. En ik vind Sneijder ook veel beter dan Van der Vaart, maar al dat negativisme rondom hem hoeft van mij niet. Is gewoon een prima speler, die niet mistaat bij elke willekeurige Europese (sub)topclub!
pi_26892960
Als hij weer op zijn oude niveau komt wel. Wat was zijn laatste moment van brille?
www.thuisuiteten.nl
pi_26892989
VDV komt op sommige momenten snelheid te kort voor een ploeg als Ajax. Bij een voetballende ploeg zal dat veel minder snel opvallen omdat hij dan niet veel meters hoeft te maken en de bal de meters laat maken.
pi_26893024
Ik ben het met gras eens.
pi_26893072
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 20:19 schreef methodmich het volgende:
Als hij weer op zijn oude niveau komt wel. Wat was zijn laatste moment van brille?
Nu ook. Geen idee overigens, maar dat geldt voor iedereen van de huidige selectie!
pi_26893103
Maar bij Rafael valt het meer op, omdat hij altijd de man van de beslissende actie of pass was...
www.thuisuiteten.nl
pi_26893122
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 20:21 schreef Radegast het volgende:
Ik ben het met gras eens.
Ben blij dat er nog iemand reageert op m'n geniale opstelling op de vorige pagina!
pi_26893172
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 20:23 schreef methodmich het volgende:
Maar bij Rafael valt het meer op, omdat hij altijd de man van de beslissende actie of pass was...
Niet zo erg. Valt onder ontwikkeling en geschiedvervalsing.
pi_26893191
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 13:49 schreef zjroentje het volgende:
Die heeft volgens mij in de winterstop nog bijgetekend tot 2007.
In de SW zegt De Ridder zelf dat hij niet heeft bijgetekend, maar dat in de winterstop zijn al tot 2007 lopende contract verbeterd is, omdat hij nog steeds een jeugdcontract had. Maar er is dus niks verlengd.

En MM: VDV's laatste sterke actie was die sleephak op kuijt laatst in Oranje.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_26893237
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 20:19 schreef methodmich het volgende:
Bij de goal van Maxwell thuis tegen Auxerre.
Veel heeft Raffie volgens mij niet meer gespeeld na die wedstrijd.
pi_26893302
Oh ja, met Maxie, die was mooi. Maar dat moet ie dus elke wedstrijd 3 x doen verdorie!
www.thuisuiteten.nl
pi_26893360
Zijn acties hebben te weinig rendement de laatste tijden. Hij moet een verdediging open spelen ala bergkamp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')