Ach we zullen zien twi, ik denk dat hij wel zal moeten inleveren, is het niet bij PSV dan wel bij een andere club waar hij zal gaan spelen want denk dat er maar weinig clubs zijn die een jaarsalaris van 2.4 miljoen Euro willen betalen voor een bankzitter van de Nr. 2 van Nederland.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:47 schreef twi het volgende:
[..]
Van Bommel verdiende 6 ton minider als ik de laatste lijstjes moet geloven. 6 ton voor een speler die na 6 jaar PSV zijn sporen wel heeft verdiend.
Daarnaast zal van der Vaart wel echt gestoord zijn als hij met minder genoegen neemt, het feit dat 'ie nog een jaar 2.4 miljoen kan verdienen PLUS een jaar later nog eens een paar miljoen bij een move naar toch wat aardige clubs. PSV, de Spurs en HSV hebben zich nu gemeld, en het is net begin mei dus dat zullen vast niet de enige clubs worden die zich melden voor een speler die jaren heeft gegolden als een van de grootste talenten op de Europese velden.
Of denk je nou echt dat 'ie voor een jaar gemoedelijkheid of liefde voor Hiddink een miljoen in zal leveren, als 'ie gratis over een jaar clubs kan uitkiezen, waar eventueel een topper tussen zou kunnen zitten (zoals van Bommel dus zeg maar)?
Als hij dit jaar vertrekt (en daar ziet het toch echt naar uit) dan kost hij wel degelijk wat.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:59 schreef twi het volgende:
Hij kost helemaal niks, dat wordt dan meestal wel gecompenseerd met salaris. De gemiddelde subtopper in 't buitenland heeft veel meer te besteden dan de top drie van Nederland PSV en Ajax
2.4 Miljoenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:47 schreef twi het volgende:
het feit dat 'ie nog een jaar 2.4 miljoen kan verdienen
Ik denk dat zoiets best meevalt en echte clubliefde bestaat nauwelijks meer in een wereld die gebaseerd is op speculaties en transfers, Maldini en Del Peirro zijn bijv een unicum, maar vinden hun basis dan ook in een andere periode.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:47 schreef S-Two het volgende:
Sportief is het VDV denk ik beter als ie naar PSV gaat dan naar een middelmatige club als HSV, alleen ik denk niet dat de fans het van de beide clubs accepteren en dat VDV het daarom ook niet zal doen.
Mooie uitshirts, dat moet ik ze nageven...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:38 schreef HomerJ het volgende:
[afbeelding]
Damn, de nieuwe uitshirts van Ajax. Echt super mooi
Een hele verbetering t.o.v. dit seizoen IMO
Kunst is nooit uit de tijdquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:04 schreef twi het volgende:
[..]
Mij hoor je niet klagen als het oude logo terug zal komen, al zal ik er toch wel weer een paar jaar aan moeten wennen. Ik vind 'm niet lelijk, ik vind het alleen uit de tijd. Maar dat is mijn mening, als 23-jarige, die zich daardoor meer druk maakt over andere zaken.
Ideaal zou inderdaad zijn dat wanneer van der Vaart en Trabelsi vertrekken, ze samen lekker op Anfield een balletje gaan trappenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:31 schreef Doc het volgende:
Van mij mag VDV het wel bij LFC proberen. Als-ie aan Rafa the Gaffa zegt dat z'n moeder Spaans is heeft-ie zelfs een kansje
Ter voorbereiding op de uitkomst van de vergadering vanavond?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Doet het fanshop gedeelte van de Ajax site het niet
Stekelenburgquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:27 schreef methodmich het volgende:
Ajax volgend seizoen:
Stekelenburg
? - Grygera - Escudé - ?
De Jong - Maduro - Sneijder
Pienaar - Charisteas - Babel
Iemand andere gedachten?
AZ houdt heus niet vast aan 15 miljoen. Alcides zie ik het nut niet van in, die faalde bij Schalke al.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:13 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Jan Kromkamp is niet te betalen voor Ajax, ik hoop die Alcides (ofzoiets) en anders gewoon Johnny...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |