abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 mei 2005 @ 16:55:21 #76
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_26887101
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 16:47 schreef twi het volgende:

[..]

Van Bommel verdiende 6 ton minider als ik de laatste lijstjes moet geloven. 6 ton voor een speler die na 6 jaar PSV zijn sporen wel heeft verdiend.

Daarnaast zal van der Vaart wel echt gestoord zijn als hij met minder genoegen neemt, het feit dat 'ie nog een jaar 2.4 miljoen kan verdienen PLUS een jaar later nog eens een paar miljoen bij een move naar toch wat aardige clubs. PSV, de Spurs en HSV hebben zich nu gemeld, en het is net begin mei dus dat zullen vast niet de enige clubs worden die zich melden voor een speler die jaren heeft gegolden als een van de grootste talenten op de Europese velden.

Of denk je nou echt dat 'ie voor een jaar gemoedelijkheid of liefde voor Hiddink een miljoen in zal leveren, als 'ie gratis over een jaar clubs kan uitkiezen, waar eventueel een topper tussen zou kunnen zitten (zoals van Bommel dus zeg maar)?
Ach we zullen zien twi, ik denk dat hij wel zal moeten inleveren, is het niet bij PSV dan wel bij een andere club waar hij zal gaan spelen want denk dat er maar weinig clubs zijn die een jaarsalaris van 2.4 miljoen Euro willen betalen voor een bankzitter van de Nr. 2 van Nederland.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  dinsdag 10 mei 2005 @ 16:59:26 #77
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26887213
Hij kost helemaal niks, dat wordt dan meestal wel gecompenseerd met salaris. De gemiddelde subtopper in 't buitenland heeft veel meer te besteden dan de top drie van Nederland PSV en Ajax
  dinsdag 10 mei 2005 @ 17:01:27 #78
55651 JaWi
Shalom.
pi_26887267
Mooi verhaal van MadMaster, sluit me er bij aan. Natuurlijk ben ik maar 20, maar ik heb wel meer gevoel met het oude logo. En Twi, ik bracht het misschien wat kort door de bocht, maar dat is de leeftijd hé . Vanavond weten we iig meer .
slettebak [@] gmail.com
  dinsdag 10 mei 2005 @ 17:03:14 #79
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_26887335
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 16:59 schreef twi het volgende:
Hij kost helemaal niks, dat wordt dan meestal wel gecompenseerd met salaris. De gemiddelde subtopper in 't buitenland heeft veel meer te besteden dan de top drie van Nederland PSV en Ajax
Als hij dit jaar vertrekt (en daar ziet het toch echt naar uit) dan kost hij wel degelijk wat.
Ben met je eens dat een gemiddelde subtopper wat meer te besteden heeft dan PSV en ajax, maar zomaar 2.4 miljoen als jaarsalaris betalen zie ik een club in het buitenland wat geen europees voetbal speelt niet doen.

Maar we zullen zien wat het gaat worden, zoals al eerder vermeldt denk ik niet dat hij naar PSV komt.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  dinsdag 10 mei 2005 @ 17:11:59 #80
55651 JaWi
Shalom.
pi_26887561
Dinsdag 10 mei - Positie Lobont bij Ajax erg onzeker

Doelman Hans Vonk heeft van Ajax een aanbieding gekregen om nog een jaar als tweede keeper bij de club te dienen.
Hierdoor lijkt de rol van Bogdan Lobont bij Ajax uitgespeeld. Momenteel moet Lobont genoegen nemen met een plek op de tribune. Vonk staat in het doel en de jonge Stekelenburg zit op de bank.
In het nieuwe seizoen wil Blind Maarten Stekelenburg vast onder de lat zetten en de routinier Vonk op de bank. Kenneth Vermeer, nu keeper van Jong Ajax, zou dan derde keeper worden. Als Vonk ingaat op de aanbieding van Ajax, is het zeker dat Roemeens international Lobont mag vertrekken uit Amsterdam.
slettebak [@] gmail.com
pi_26887805
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 16:47 schreef twi het volgende:
het feit dat 'ie nog een jaar 2.4 miljoen kan verdienen
2.4 Miljoen . Serieus?! Ik dacht dat hij de helft daarvan verdiende ofzo. En dan doe je het nog niet slecht als bankzitter...
pi_26888026
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 16:47 schreef S-Two het volgende:
Sportief is het VDV denk ik beter als ie naar PSV gaat dan naar een middelmatige club als HSV, alleen ik denk niet dat de fans het van de beide clubs accepteren en dat VDV het daarom ook niet zal doen.
Ik denk dat zoiets best meevalt en echte clubliefde bestaat nauwelijks meer in een wereld die gebaseerd is op speculaties en transfers, Maldini en Del Peirro zijn bijv een unicum, maar vinden hun basis dan ook in een andere periode.
We hebben gezien dat het ook mogelijk is om te voetballen voor twee verschillende clubs die elkaar niet naar het hart staan (Davids bij AC en Inter, Ronaldo en Figo bij Barca en Real) en dat het publiek dat in de loop der tijd gaandweg accepteert, hoewel een fluitconcertje hier en daar nooit zal verdwijnen.
Bovendien is de aanhang van en club nu niet echt als objectief te beschouwen en fluiten ze een speler uit net zolang tot ie bij hen speelt, dan is het ineens en geweldige voetballer.
Ik heb vertrouwen in de kwaliteiten van Van der Vaart die momenteel op een laag pitje staan, misschien dat hij bij PSV het verloren zelfvertrouwen en vorm op kan krikken, nooit geschoten is altijd mis en sportief gezien (uiteraard deels subjectief) zou ik PSV voor van der Vaart een logische keuze vinden.
Voor Ajax is het ook beter dat ie weggaat denk ik, scheelt toch al gauw een paar interne conflicten per seizoen, dat kan gunstig zijn voor de resultaten.
Yeah baby Yeah!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 mei 2005 @ 17:31:42 #83
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26888075
Van mij mag VDV het wel bij LFC proberen. Als-ie aan Rafa the Gaffa zegt dat z'n moeder Spaans is heeft-ie zelfs een kansje
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_26888152
Van der Vaart heeft helemaal geen salaris van 2,5 miljoen per jaar.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 17:38:05 #85
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_26888218

Damn, de nieuwe uitshirts van Ajax. Echt super mooi

Een hele verbetering t.o.v. dit seizoen IMO
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_26888307
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 17:38 schreef HomerJ het volgende:
[afbeelding]

Damn, de nieuwe uitshirts van Ajax. Echt super mooi

Een hele verbetering t.o.v. dit seizoen IMO
Mooie uitshirts, dat moet ik ze nageven...

Nu nog goed voetbal met inzet en ook in de Arena heerst sfeer, wie kwam er trouwens met dat merkwaardig hoge slaris van 2,4 miljoen euro op de proppen?
Ik meende dat er niemand 2 miljoen of meer verdient in Nederland.
Yeah baby Yeah!
pi_26888487
Dat shirt is echt heel mooi

*bestellen gaat
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_26888523
En dat oude logo heb ik altijd veel mooier gevonden dan het nieuwe.
Ik heb dat nog wel bewust meegemaakt (hoewel slechts een jaar of 7), heb dat TDK shirt nog met al die rood wit blauwe vakjes, sjaaltjes van vroeger, vaantjes etc... Het is warmer, straalt meer clubgevoel uit dan bedrijfsgevoel...
In Southern Sun
  dinsdag 10 mei 2005 @ 17:54:12 #89
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_26888608
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 16:04 schreef twi het volgende:

[..]

Mij hoor je niet klagen als het oude logo terug zal komen, al zal ik er toch wel weer een paar jaar aan moeten wennen. Ik vind 'm niet lelijk, ik vind het alleen uit de tijd. Maar dat is mijn mening, als 23-jarige, die zich daardoor meer druk maakt over andere zaken.
Kunst is nooit uit de tijd
Houd van een lijntje.
pi_26888675
Doet het fanshop gedeelte van de Ajax site het niet
In Southern Sun
  dinsdag 10 mei 2005 @ 17:58:53 #91
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26888707
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 17:31 schreef Doc het volgende:
Van mij mag VDV het wel bij LFC proberen. Als-ie aan Rafa the Gaffa zegt dat z'n moeder Spaans is heeft-ie zelfs een kansje
Ideaal zou inderdaad zijn dat wanneer van der Vaart en Trabelsi vertrekken, ze samen lekker op Anfield een balletje gaan trappen
  dinsdag 10 mei 2005 @ 18:00:27 #92
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26888747
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 17:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Doet het fanshop gedeelte van de Ajax site het niet
Ter voorbereiding op de uitkomst van de vergadering vanavond? Toeval bestaat niet

Ik zou trouwens Lobont gewoon in 't doel zetten, die laatste twee wedstrijden. Ik bedoel, dat is wel zo chique om 'm te bedanken voor z'n inzet en houding de afgelopen jaren.
pi_26888760

Dat lijkt me toch niet
In Southern Sun
  dinsdag 10 mei 2005 @ 18:04:14 #94
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_26888831
AJAAAAAAAAAAAX

*tvp
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_26889059
Zooo besteld
In Southern Sun
  dinsdag 10 mei 2005 @ 18:33:50 #96
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_26889644
*heeft eindelijk de via marktplaats verkregen Real Madrid - Ajax 1995 dvd binnen*

'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_26890192
Ben het eens met Twi, kan me ook niet zo druk maken om het nieuwe oude logo. Heb nog wel veel spullen van mijn vader (oude vaantjes enzo) met het oude logo dus ik heb daar altijd het 'oude' gevoel bij gehad. Vanaf 1991 het nieuwe logo (toen was ik 11) dus ik ben niet beter gewend. Het maakt me niet zo veel uit. Als er 88% van de Ajax supporters gelukkig wordt van het oude logo, dan moeten we dat maar doen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_26891089
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 15:27 schreef methodmich het volgende:
Ajax volgend seizoen:

Stekelenburg

? - Grygera - Escudé - ?

De Jong - Maduro - Sneijder

Pienaar - Charisteas - Babel

Iemand andere gedachten?
Stekelenburg
De Jong - Heitinga - Maduro - Emanuelson
Pienaar - Sneijder - aankoop
Rosales - Babel - aankoop

Aankopen: Kluivert, Davids en van der Meyde.

Overigens zou ik het erg jammer vinden als van der Vaart zou vertrekken! Al dat negativisme rondom hem begint zowaar een hype te worden. Erg jammer.
pi_26891479
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 16:13 schreef P0RN0STAR het volgende:

[..]

Jan Kromkamp is niet te betalen voor Ajax, ik hoop die Alcides (ofzoiets) en anders gewoon Johnny...
AZ houdt heus niet vast aan 15 miljoen. Alcides zie ik het nut niet van in, die faalde bij Schalke al.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26891506
Raffie heeft dat negativisme grotendeels aan zijn eigen prestaties en houding te danken natuurlijk...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')