Tja daar kan ik mij wel iets bij voorstellenquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:42 schreef PyTh het volgende:
Wat een gejank om dat logo zeg, een beetje triestig vind ik het wel.
Dat jullie maar eens een fatsoenlijk logo krijgenquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:42 schreef PyTh het volgende:
Ik begin er ook wat moe van te wordenquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:42 schreef PyTh het volgende:
ff serieus, dat is echt een van de lelijkste en saaiste logo's ooit.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:13 schreef PyTh het volgende:
Ach ik vind gewoon dat er meteen geklaagt had moeten worden TOEN het logo jaren terug veranderd werd.
Nu zoveel jaren na dato gaan huilen dat het oude logo terug moet komen doet gewoon ietwat zielig aan.
Ons logo is natuurlijk top![]()
[afbeelding]
En wij klagen dan ook niet
En als jullie PSV-ers je nou is gaan bemoeien met je eigen club ipv bemoeien over hoe Ajax supporters over hun club en het logo denken...quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:13 schreef PyTh het volgende:
Ach ik vind gewoon dat er meteen geklaagt had moeten worden TOEN het logo jaren terug veranderd werd.
Nu zoveel jaren na dato gaan huilen dat het oude logo terug moet komen doet gewoon ietwat zielig aan.
Maar wel met een verguld randjequote:Op woensdag 11 mei 2005 14:20 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ff serieus, dat is echt een van de lelijkste en saaiste logo's ooit.
Hier ben ik het toch wel mee eens. Waarom is er destijds niets over gezegd, of iets aan gedaan? Ik vind het gedoe rond het logo sterk overdreven..quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:13 schreef PyTh het volgende:
Mogen anderen er geen mening over hebben dan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En als jullie PSV-ers je nou is gaan bemoeien met je eigen club ipv bemoeien over hoe Ajax supporters over hun club en het logo denken...
Er was toen ook al protest. Zelfs van Cruijffquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:50 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Hier ben ik het toch wel mee eens. Waarom is er destijds niets over gezegd, of iets aan gedaan? Ik vind het gedoe rond het logo sterk overdreven..
De wens is vader van de gedachte he...quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Echt een afschuwelijk logo dat van psv
quote:
Idd, een gemiddeld toto-divisie logo is nog mooier.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:17 schreef Againzender het volgende:
Verdomme PyTh, ik had al koppijn, kom je daarmee aanzetten
Sorry AGquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:17 schreef Againzender het volgende:
Verdomme PyTh, ik had al koppijn, kom je daarmee aanzetten
Zou vreemd zijn als Vonk blijft staan, hij stond er alleen voor de ervaring en nu kan de Steek mooi wat meer ervaring opdoen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:42 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat Vonk eerste man blijft of Lobont in de etalage gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |