huh? tegen wiens advies ga ik nu in?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:06 schreef BillGates het volgende:
ik vind het echt een grof schandaal dat je toch tegen alle adviezen in melatomine aan je kind aan het voeren bent.. Ja, hij slaapt.. nogal wiedes dattie slaapt.. Maar naar de bij-effecten heb je blijkbaar niet gped gekeken..
bah
quote:Wie kan beter geen extra melatonine innemen?
Er zijn een aantal groepen mensen die beter geen extra melatonine in kunnen nemen. Hieronder vallen :
* Zwangere vrouwen en vrouwen die borstvoeding geven : het effect van dit hormoon op een foetus of een baby is niet geheel duidelijk. Aangeraden wordt dus om het niet te gebruiken (laat het lichaam in die periode zelf de hormoonhuishouding regelen) ;
* Mensen met hevige allergieën of met een auto-immuun ziekte : melatonine kan deze ziekten erger maken, omdat het het immuunsysteem ondersteunt ;
* Mensen met immuun systeem kanker (zoals leukemie en lymphoma) : zelfde reden als hierboven ;
* Gezonde kinderen : zij maken al genoeg melatonine aan (tenzij er een tekort is geconstateerd. Vanaf een jaar of 15 / 20 is het nuttig om de stof te gaan gebruiken.
Voor de rest is het voor iedereen veilig om de stof als supplement te gebruiken.
ja hoor, neem dat van me aan.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:38 schreef poemojn het volgende:
Als dat stuiteren het probleem is, heeft hij dan elke dag overdag wel genoeg mogelijkheden om zijn energie kwijt te kunnen? Simpele dingen als voetballen, hard rennen etc?
ik vind voetballen, rennen en spelen zo vanzelfsprekend, dat ik dat niet vermeld.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:50 schreef poemojn het volgende:
Ik miste dit gewoon in het rijtje wat-we-gedaan-hebben-om-Luca-in-slaap-te-krijgen, vandaar de vraag. Is niet bedoeld als aanval.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |