Dan koop je het tochquote:Op zondag 22 mei 2005 09:57 schreef tonks het volgende:
Heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen over the Itrip gehoord
Ik download wel even een nieuwe driver op: http://www.apple.com/ipod/download/.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:14 schreef grunge-metal het volgende:
Zeg mijn computer herkend op een 1 of andere manier mijn iPod niet meer. Als ik hem connect gaat die gewoon opladen...
Zou leuk zijn ja.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:38 schreef ook_gek het volgende:
zal ik eens vragen waar je die itrip dingen in nederland kan krijgen? Kennis van me werkt bij apple![]()
Ik heb mijn mening onderbouwd met feiten, en mij boeit het echt niet of jij er wel of niet 1 koopt.quote:Op zondag 22 mei 2005 10:08 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik hoef er geen hoor, wilde ik er 1 zou ik zoiezo al niet naar jou mening luisteren
Morgen is hij weer op zijn werk dan zal ik hem effe bellenquote:
Ik vind het anders wel leuk om te zien hoe die twee snoepjes om me vechten.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:14 schreef CherryLips het volgende:
doe es lief!
Nietz ik vind het leuk om jou te zienquote:Op zondag 22 mei 2005 15:42 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik vind het anders wel leuk om te zien hoe die twee snoepjes om me vechten..
Tja ik heb toch maar voor een Samsung Yepp YH-920 gekozen. Deze kon ik met korting krijgen en dan scheelt dat toch ¤100 met een iPod. En deze is lekker compleet met cradle, afstandsbediening en hoesje en ook lekker simpel en logisch te bedienen (De reden waarom ik in eerste instantie een iPod wilde). En het verschil tussen die twee is echt geen ¤100 waard.quote:
Wat doe je dan in dit topic?quote:Op zondag 22 mei 2005 17:54 schreef breaky het volgende:
[..]
Tja ik heb toch maar voor een Samsung Yepp YH-920 gekozen. Deze kon ik met korting krijgen en dan scheelt dat toch ¤100 met een iPod. En deze is lekker compleet met cradle, afstandsbediening en hoesje en ook lekker simpel en logisch te bedienen (De reden waarom ik in eerste instantie een iPod wilde). En het verschil tussen die twee is echt geen ¤100 waard.
Dat dacht ik ook.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:03 schreef Skv het volgende:
Het design van de iPod is wel mooier.
Veeel beter.
[afbeelding]
Zo rijk ben ik nietquote:
Die anderen zijn zo lelijkquote:Op zondag 22 mei 2005 18:36 schreef nietzman het volgende:
Komen ze nu alweer aanzetten met die gedrochtelijke non-iPods?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |