Kan je mij wat meer vertellen over dat programma?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:27 schreef Skv het volgende:
Totale onzin.
Ik heb al mn gedownloade mp3's dr op.
Gebruik ephPod2 als transferprogramma, en mócht apple het in zn hoofd halen om het hier dr op te zetten, dan is er binnen een week toch wel een programma waarmee je het kan omzeilen
Ach, als de ontwikkelingen een beetje snel gaan, dalen de prijzen van mp3 spelers vanzelf en dan is dat bedrag wat er aan toe wordt gevoegd echt geen reden meer om niet tot aankoop over te gaan. Ik snap alleen niet waarom ze de uitwassen en nuttige dingen gaan bestrijden en niet gewoon bij de wortels beginnen; hun eigen brakke beleid?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:59 schreef CherryLips het volgende:
www.cedar.nl/thuiskopie
[..]
Het bedrag is dus nog niet bekendMaar ik krijg toch een kriegelig gevoel dat ik even door moet sparen als ik ooit nog een speeltje wil
100 dollar voor een setje fucking oordopjes?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:25 schreef steve2003 het volgende:
Zojuist nieuwe oordopjes besteld voor mijn iPod![]()
Shure E2c![]()
Shure Site
Nou maar hopen dat het het geld waard is![]()
ik heb ze uiteindelijk van een site voor 61 dollar gekocht, in totaal dus iets van 40 Euro, dat is aardig te doen... Vooral als je bedenkt dat ie op ipodlounge een B+ scoort, een A voor geluid maar het wordt naar beneden gehaald door de prijs.... in vergelijking met mindere kwaliteits oordopjes, die wel A scoren door de prijs, 50 dollar ofzo, dan is het zeer zeker een goede deal lijkt me....quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:30 schreef Skv het volgende:
[..]
100 dollar voor een setje fucking oordopjes?
En dan ook nog van die gore waar je de gele platen binnen een dag uit hebt lekken als iemand anders ff luistert?
Ik hoop voor je dat je dr over na hebt gedacht
Je heb 2 jaar garantie bij Shure, dus daar hoef je je dan geen zorgen over te makenquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:36 schreef Skv het volgende:
haha, ik heb altijd dat dat snoertje kapotgaat bij het plugje
Check.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:28 schreef knox_ het volgende:
Die heffing kan nooit doorgaan denk ik. Of word die belasting alleen op mp3-spelers en dergelijke geheven?
Dat dacht ik dus ook. stelletje Nazi's bij Brein...quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:42 schreef knox_ het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik maar snel mijn nieuwe iPod aan moet gaan schaffen
Nouja, en om op te laden, mits je een lader hebt dus.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:51 schreef iDex het volgende:
nee bij de dock zit geen lader, de dock is alleen voor aan je pc aan te sluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |