Zoeken, zoeken, zoeken, in alle gaten en hoekenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:11 schreef Dos37 het volgende:
Wie weet wat ik nou moet doen
Ja dat resultaat vind ik dus ook steeds met googlequote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:14 schreef goddess-in-heaven het volgende:
volgens mij kan je er niets tegen doen. je diploma krijg je maar een keer..
quote:. Wat bij verlies?
Het kan gebeuren dat een geslaagde zijn diploma kwijt raakt, het gestolen wordt, of ongeldig is geworden of door omstandigheden niet meer de beschikking heeft over het diploma. Door de scholen, vavo-instellingen en de staatsexamencommissie mogen geen duplicaten of nieuwe versies van diploma's worden verstrekt (zie Eindexamenbesluit artikel 54 ). De dagscholen en vavo-instellingen zijn echter verplicht om alle examenresultaten door te geven aan de IB-groep. Deze archiveert de resultaten. De geslaagde kan bij de IB-groep vragen om een "verklaring afgelegd examen".
ik moet nou dus een kopie mee sturenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:18 schreef flipsen het volgende:
Ik heb nog nooit een diploma hoeven laten zien
hej thx volgens mij wel ja iddquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:20 schreef Lionheaad het volgende:
Volgens mij doelen ze alleen maar op je laatste diploma.....
Je MAVO diploma zou hun echt niks interresseren.
verder kun je volgens mij wel een verklaring van je school krijgen waar je je MAVO diploma hebt gehaald. Hebben ze trouwens geen kopie op je MBO school?
Bij deze baan willen ze alles hebben zefls mijn zwemdiploma'squote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:25 schreef JochemKnoops het volgende:
Meestal willen ze toch alleen je "laatste" diploma hebben, als ze er al 1 willen..
MBO staat immers boven MAVO. (hoger niveau bedoel ik dus)
Zwembadmeesterquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Bij deze baan willen ze alles hebben zefls mijn zwemdiploma's
dus je kunt wel na gaan waarop ik heb gesolliciteerd
Nee bijna maar dat had ook gekundquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Bij deze baan willen ze alles hebben zefls mijn zwemdiploma's
dus je kunt wel na gaan waarop ik heb gesolliciteerd
quote:
Ik wist niet eens dat dit mogelijk was. Ik kan zelf die gegevens ook goed gebruiken.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:51 schreef Dos37 het volgende:
[..]
http://www.ib-groep.nl/studiepunt/ShowContent.asp?cID=1000002412&sID=3609
maar ik heb het gevonden
ik kijk eerst nog wel is goed.
Daarna vraag ik mijn huidige school wel us.
daarna probeer ik het uit de bovenste link nog wel us
43 euro kost hetquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dit mogelijk was. Ik kan zelf die gegevens ook goed gebruiken.
Zo erg is het hier nog nietquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |