hey PdH, moet wel lekker ruiken daar bij jou, zo'n brownie zweemquote:
Jazekerquote:Op zondag 15 mei 2005 08:58 schreef Re het volgende:
[..]
hey PdH, moet wel lekker ruiken daar bij jou, zo'n brownie zweem![]()
Succesquote:
Zal wel lukkenquote:
Dankquote:
nou dat zal er best ingaan zo'n ontbijtjequote:Op maandag 16 mei 2005 11:52 schreef Kokomo het volgende:
en een koekje ???
ik liet gisteren toch wel duidelijk merken dat ik mijn slaapnodig hadquote:
en de winnaar van vandaag!quote:Op maandag 16 mei 2005 13:27 schreef elcastel het volgende:
En ook wakker.
Dan gaan mijn katten van de leg. En als die van de leg zijn, dan heb ik geen eieren....quote:Op maandag 16 mei 2005 13:42 schreef Kokomo het volgende:
Sla je toch gewoon een nachtje over.
Zo ik heb toch nog snel ff mijn bonuskaartje erbij gezocht. Nog bedankt voor de tip rewimoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:51 schreef Rewimo het volgende:
Mijn laatste post uit het vorige topic:
Voor AH-bonuskaartbezitters:
http://www.ah.nl/fotoservice/25gratisfotos_2005week18.jsp
Goed voor 25 gratis afdrukken van 10x15
quote:Op maandag 16 mei 2005 17:37 schreef Shark.Bait het volgende:teering
eens kijken of ze mijn 18 MB fotos ook kunnen resizen
Kan inderdaad invloed hebben op de belichting ja. Vindt ze nog meevallen voor een 100 Iso instellingquote:Op maandag 16 mei 2005 17:05 schreef elcastel het volgende:
Heeft dat tot gevolg dat je foto's nogal verschillen in het licht ? Dat was namelijk het geval. Ik heb alles op E-TTL geschoten.
In ieder geval hier een paar plaatjes, ik zet ze niet in de daarvoor betreffende topics (sportfotografie/ beoordeeltopic) omdat ik er niet erg blij mee ben dat ik die ISO ben vergeten ....
1. 28mm, f/3.2, 1/60sec
2. 48mm, f/3.2, 1/60sec
3. 40mm, f/3.2, 1/60sec
4. 45mm, f/3.2, 1/60sec
5. 38mm, f/3.2, 1/60sec
Waarbij het bij 3 erg jammer is dat de bal buiten beeld viel, het was een nogal snelle en impulsieve actie, ik kon niet snel genoeg terug naar de 28mm en een herhaling krijg je niet ....
Deze foto's kunnen er nog mee door ja, maar het gros is té onscherp, er zitten in basketbal nogal wat zeer snelle bewegingen, die je scherp meekrijgt als je ISO 100 aanhoudt, dat is gewoon stom van me. Bedankt voor het compliment.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:43 schreef Kokomo het volgende:
Kan inderdaad invloed hebben op de belichting ja. Vindt ze nog meevallen voor een 100 Iso instelling
wat ik altijd wel iets mooier vind is een beetje beweging in de foto's zodat ze wat dynamischer overkomen,quote:Op maandag 16 mei 2005 19:51 schreef elcastel het volgende:
[..]
Deze foto's kunnen er nog mee door ja, maar het gros is té onscherp, er zitten in basketbal nogal wat zeer snelle bewegingen, die je scherp meekrijgt als je ISO 100 aanhoudt, dat is gewoon stom van me. Bedankt voor het compliment.
Dat ben ik helemaal met je eens en die heb ik ook, maar die zijn dus mislukt, té bewogen. Dat red je niet op iso100.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:17 schreef Re het volgende:
wat ik altijd wel iets mooier vind is een beetje beweging in de foto's zodat ze wat dynamischer overkomen,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |