Dat heerst. Ik doe het hele jaar al niks, heb nu totaal geen examenstress en ga zondag beginnen met leren. Ik heb wel 3 hele examens, waarvan 1 teksten-examen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:41 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Waarom ben je nu dan niet dat ene certificaat gaan halen dan, het afgelopen schooljaar, in plaats van alles op nieuw te gaan doen?![]()
Heb ik wel gedaan![]()
Iets wat ik afgesloten heb hoef ik geen examen meer voor te doenquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:35 schreef MrAbagnale het volgende:
[..]
alles met voldoende? waarom moet je dan een 6 voor wisk halen?!![]()
Goed gedaan jongen meisjequote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:33 schreef Spleed het volgende:
Havo 5
Nederlands: 3.3
Engels: 4.6
Wiskunde B1,2: 3.2
Natuurkunde 1,2: 3.5
Scheikunde: 3.6
Maatschappijleer: 3.5
Ik zou dus kunnen overwegen om niet te leren. Maar een rapport vol 6-jes is toch minder mooi dan een rapport met allemaal 8-en. Dus toch wel leren!
Dat dacht ik ook ja!quote:
Dat laatste...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:43 schreef Spleed het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja!Maarre... waarom was ik eerst een jongen?
Oww bedoel je daar zoiets mee als in de zin van: "Goed gedaan man!" Dan is het goed!
Sta je daar nu een 3,7 voor?!quote:Op zondag 22 mei 2005 15:44 schreef kokos het volgende:
3,3 voor Duits en dan sta ik een 4.0 en dat mag!
De rest maak ik me niet druk om.
Dus je staat een 10 op Economie, Engels, Nederlands en Duits?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:53 schreef Renesite het volgende:
een 1 voor Economie![]()
een 1 voor Engels
een 1 voor Nederlands
een 1 voor Duits
een 2.8 voor Natuur
een 4.2 voor Wiskunde
een 1 voor AK
Allemaal ga ik dan op t randje over
Dus die cijfers worden wel hoger
Jij dus ook al?quote:Gaat wel lukken dus, alleen latijn ga ik zó tyfushard verneuken
En Aardrijkskunde?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:31 schreef FoxHunter. het volgende:
[..]
Dus je staat een 10 op Economie, Engels, Nederlands en Duits?![]()
Ja hij doet vmbo, dan is dat niet lastig ofzo.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:31 schreef FoxHunter. het volgende:
[..]
Nee hij heeft geen eens officele examens, dus het zal daar wel door komenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:36 schreef frenkck het volgende:
[..]
Ja hij doet vmbo, dan is dat niet lastig ofzo.
Zit op een andere soort schoolquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:31 schreef FoxHunter. het volgende:
[..]
Dat jaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:53 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Nee hij heeft geen eens officele examens, dus het zal daar wel door komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |