Puik opgemerkt, zegt natuurlijk wel iets over hoe belachelijk het examen wel niet is ..quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:01 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
Ik tel overigens maar 2 mensen die uberhaupt een vak voldoende moeten halen (en dan nog niet eens boven de 6) om het met een voldoende af te sluiten.
zo is datquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Puik opgemerkt, zegt natuurlijk wel iets over hoe belachelijk het examen wel niet is ..
Nouja... als je zulke marges hebt heb je op zich al bewezen dat je het gewoon kunt in je SE'squote:Op donderdag 12 mei 2005 17:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Puik opgemerkt, zegt natuurlijk wel iets over hoe belachelijk het examen wel niet is ..
Ik denk dat dat ook is wat hij bedoeldquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:52 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Nouja... als je zulke marges hebt heb je op zich al bewezen dat je het gewoon kunt in je SE's
Dat is inderdaad wel opvallend ja!quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:01 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
Ik tel overigens maar 2 mensen die uberhaupt een vak voldoende moeten halen (en dan nog niet eens boven de 6) om het met een voldoende af te sluiten.
Ik zou me niet zoveel zorgen maken, over het algemeen is het allemaal wel goed te doen!quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:07 schreef kippiej het volgende:
wi: 5.6
bio: 5.1
en: 5.5
ne: 4.1
sk: 5.3
na: 4.9
Moeilijk![]()
Hmm ik dacht dat ie bedoelde dat het een aanfluiting was omdat het zo gemakkelijk zou zijn zeg maar.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:03 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook is wat hij bedoeld
Maarjah, in hoeverre is de kennis die je op de Middelbare school opdoet van belang bij je vervolgstudie? In veel gevallen heb je misschien wel aan 80 % totaal niks ..quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:16 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Hmm ik dacht dat ie bedoelde dat het een aanfluiting was omdat het zo gemakkelijk zou zijn zeg maar.
Maarja... op zich kunnen ze het CE wel afschaffen... maar dan heb je weer dat scholen niet goed gecontroleerd worden op kwaliteit... dat mensen die afstuderen op VWO geen gelijk niveau hebben.
Maja er zijn natuurlijk ook zat mensen die er niet zo geweldig voor staan en die zie je hier nou eenmaal niet zoveel posten. Maar ze zijn er wel hoor, anders zou ik het jaarlijkse zakkingspercentage niet kunnen verklaren. (of een hele erge verneucking van het examen..)quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:54 schreef lovegrrl het volgende:
geschiedenis; 4.3
economie; 4.7
management en organisatie 4.3
nederlands 4.2
engels 3.6
duits 3.9
tekenen 3.7
ik knijp em een heel klein beetje omdat eco en ges, allebei niet mijn sterkste vakken zijn, en allebei een onvoldoende mag niet
maar als ik zo zie wat iedereen mag halen,stelt het CE helemaal niet zoveel voor
was et maar voorbij
Is niet zo moeilijk he als je een lijst met gemiddelden van de school krijgt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:03 schreef WebForce het volgende:
Dat jullie dat weten! Ik wist echt niet met wat voor een cijfers ik het examen in ging!
Toch gehaald
Ik heb frans en duits onvoldoende afgesloten vorig jaar.quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik zou me niet zoveel zorgen maken, over het algemeen is het allemaal wel goed te doen!
En je mag natuurlijk ook nog een onvoldoende halen.
Ik kreeg van school de laatste 2 jaar al geen rapport meerquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:42 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk he als je een lijst met gemiddelden van de school krijgt.
Duidelijk, op zich doet me dat wel goed .. ik dacht namelijk dat je dan meteen gezakt was maargoedquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:34 schreef Aurelium het volgende:
Herkansing.
Lekequote:Op donderdag 12 mei 2005 23:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Duidelijk, op zich doet me dat wel goed .. ik dacht namelijk dat je dan meteen gezakt was maargoedop naar dat diploma
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |