abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26878385
o hij heeft net al wat gezwommen ging redelijk maar hij is denk ik een week oud, heb trouwens wel al andere jonge eendjes hier in de sloot zien zwemmen
  dinsdag 10 mei 2005 @ 14:16:19 #52
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_26882618
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 11:50 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
o hij heeft net al wat gezwommen ging redelijk maar hij is denk ik een week oud, heb trouwens wel al andere jonge eendjes hier in de sloot zien zwemmen
ja mijn gevonden eendje kon ook prima zwemmen alleen ehm ging ie dood
Te vroeg laten zwemmen
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 10 mei 2005 @ 14:35:57 #53
17698 nappel
raar menneke..
pi_26883242
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 07:48 schreef Tunnelguppie het volgende:

[..]

Nee hoor, dat heet een pulletje (echt waar)
Bron?
Kan best,
maar 't is de eerste keer dat ik 't hoor..
Kopen ze dure kunstmest, maar als de hond in de tuin schijt doen ze moeilijk..
pi_26884055
Ja, dat van die niet-drijvende eendjes die geen verenvet hebben had ik ook in dat andere topic gepost, maar die eendjes van pberends blijven blijkbaar wel drijven. Tijdje terug had ik hetzelfde gepost in een ander topic van iemand die een eendje had gevonden (weet niet meer wie dat was), maar die zag mijn waarschuwing te laat en zijn eendje zonk als een baksteen naar de bodem. Maar hij had m wel op tijd eruit geschept gelukkig.
...
pi_26884375
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 15:02 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Ja, dat van die niet-drijvende eendjes die geen verenvet hebben had ik ook in dat andere topic gepost, maar die eendjes van pberends blijven blijkbaar wel drijven. Tijdje terug had ik hetzelfde gepost in een ander topic van iemand die een eendje had gevonden (weet niet meer wie dat was), maar die zag mijn waarschuwing te laat en zijn eendje zonk als een baksteen naar de bodem. Maar hij had m wel op tijd eruit geschept gelukkig.
mja ik heb er ooit een verder volledig gezond zwanenjong voor laten inslapen
zwanen die niet kunnen zwemmen.. dat werkt niet
dan worden ze opgevreten door ratten
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_26898312
edit

[ Bericht 96% gewijzigd door Blues op 10-05-2005 23:01:38 (onzinnig.) ]
pi_26898326
edit

[ Bericht 94% gewijzigd door Blues op 10-05-2005 23:02:06 (onzinnig 2) ]
pi_26907779
huh waarom worden mn berichten nou verwijderd?!?!?!?! godver slaat nergens op kut mod.

Dat eendje is dus echt doodgegaan, enne om dat nou meteen te verwijderen als ik dat daar neer zet?
pi_26908046
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 11:22 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
huh waarom worden mn berichten nou verwijderd?!?!?!?!
Omdat het nogal onzinnig op mij overkwam.
quote:
dver slaat nergens op kut mod.
Schelden is niet nodig.....
quote:
Dat eendje is dus echt doodgegaan, enne om dat nou meteen te verwijderen als ik dat daar neer zet?
Je schreef dus...
quote:
...Osama is helaas overleden het ging heel goed met hem, hij liep alleen beetje mank. Misschien dat hij inwendig toch behoorlijk beschadigt was
en je 2e post
schreef je
quote:
biertje?
pi_26908219
Misverstand dus van mijn kant.
Sorry.
pi_26908501
Niks misverstand, een 2e post met 'biertje?'
Zo iemand is niet serieus te nemen imo.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_26908575
Tja die 2e post is raar... maar die 1e geef ik dan maar het voordeel van de twijfel.
pi_26908937
hmm ok dat van dat biertje was misschien niet echt gepast dan
En ik zei Osama omdat iemand dat eerder al had gezegt.

Sorry van het schelden

Maar ok hij is dus doodgegaan
pi_26909383
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 12:03 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:

Maar ok hij is dus doodgegaan
Zielig
pi_26909531
ja idd het ging net zo goed enne opeens werd hij heel erg zwak.....
pi_26909961
wanna rub mah puppeh?!
pi_26910410
Ik denk als hij een weekje ouder was dat hij het misschien wel gered zou hebben, hij at nu wel (gaf hem eten met een pincet) alleen hij nam het in zn bek en gooide het er weer uit.... Drinken deed hij wel erg goed .
Nou en gister avond begon hij helemaal te draaien met zn koppie en zn oogies vielen dicht (ik dacht dus dat hij moe was ) maare daarna begon hij helemaal te trillen enz......

pi_26912365
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 12:54 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
Ik denk als hij een weekje ouder was dat hij het misschien wel gered zou hebben, hij at nu wel (gaf hem eten met een pincet) alleen hij nam het in zn bek en gooide het er weer uit.... Drinken deed hij wel erg goed .
Nou en gister avond begon hij helemaal te draaien met zn koppie en zn oogies vielen dicht (ik dacht dus dat hij moe was ) maare daarna begon hij helemaal te trillen enz......

Dat deed de mijne dus ook en die had ik dus te vroeg in het water gezet
wanna rub mah puppeh?!
pi_26912585
maar...van water ga je toch niet dood?
pi_26912681
onderkoeling Henk
wanna rub mah puppeh?!
pi_26913100
Als je niet weet wat je moet met een dier (wat voor dier ook) schakel je een deskundige in. In dit geval had je de vogelopvang moeten bellen.

Maar aangezien je dat niet gedaan hebt, heb ik dat wel even voor je gedaan: je had het of moeten terugzetten (zoals al aangevoerd hier in dit topic) of naar de vogelopvang moeten brengen. In het geval van geen vervoer had je de dierenambulance kunnen bellen.

Maar als je echt niet weet wat je met een dier aanmoet, dan ga je niet zelf klooien.

Dat vond ik gisteren en dat vind ik vandaag en ik vind het nog steeds geen grappige zaak.
pi_26913596
wat snappen jullie nou niet aan dat terugzetten? Onwijs veel hongerige katten hier in de buurt, auto's die hier rijden enz.
  woensdag 11 mei 2005 @ 15:05:12 #73
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_26914429
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 07:48 schreef Tunnelguppie het volgende:
Nee hoor, dat heet een pulletje (echt waar)
Alleen in Groningen.
Ik ga naar huis.
pi_26918717
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 14:06 schreef Dakota het volgende:
onderkoeling Henk
ja ok als je hem dr in laat zitten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')