Jammer dat daar geen reisgevens in staan, en het dus verder niks met dit topic te maken heeft behalve dat het einddoel het onderwerp van dat topic isquote:Op maandag 9 mei 2005 23:43 schreef alsem het volgende:
er is een appart gumball topic..
staat in het gumball topic, niet echt het doel van dit topic ... maar ik wil je wel het eindpunt van mijn reisdoel vertellenquote:Op maandag 9 mei 2005 23:43 schreef MewBie het volgende:
Misschien wel leuk als je ook gelijk vertelt vanaf waar ze starten
BMW 530d Chiptunedquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:42 schreef -Eddow- het volgende:
Wat voor auto ga je een stukje meescheuren?
Zo hard rijden ze ook weer niet hoor, de meesten komen krap boven de 150 uit, tenminste wat ik zag in de vorige gumballs ... daarbij als je meescheurt trekken ze die Enzo voor je vol met race stickers toch wel eerder van de weg dan mijquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:09 schreef -Muse- het volgende:
Maakt niet uit, je houd ze toch niet bij, en al kon je ze bijhouden, dan doe je het nog niet, want die boetes waarmee je dan thuis komt kunnen je het leven kosten![]()
![]()
Friday 13thquote:Op maandag 9 mei 2005 23:58 schreef ChRoNiC het volgende:
Ja ik wist niet eens dat er weer een Gummball was..
Waar hoe/hoelaat enz?
Zo hard ge-tvp't!quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:50 schreef Chris_Redfield het volgende:
[..]
23:00 - 02:00 - Cars arrive to a checkpoint in Belgium at the Chateau D'Acoz, located near Acoz not far from Brussels
weet niet welke gumball jij gevolgt heb hoor. Maar ik heb hier een paar GB aan filmpjes van verschillende gumballs liggen. En daar rijden ze ECHT niet 150. Eerder tegen de 200 a 250quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:58 schreef GWD het volgende:
[..]
Zo hard rijden ze ook weer niet hoor, de meesten komen krap boven de 150 uit, tenminste wat ik zag in de vorige gumballs ...
quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:16 schreef -Muse- het volgende:
SOHC of DOHC?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:44 schreef Ultimora het volgende:
[..]
![]()
ik ga mischien ook met een aantal collega's![]()
Nog SOHC, als ik weer centjes heb DOHCquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:16 schreef -Muse- het volgende:
SOHC of DOHC?
Ik contact die vriend van me ff of hij mee gaat.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:02 schreef jochem8 het volgende:
Muse, doe me ff een mailtje met evt. tel.nummer om wat af te spreken, [Fok!Username] bij hotmail, tevens MSN.
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:07 schreef -Eddow- het volgende:
Gaan er nu nog mensen erheen ?!
Ja, vanaf omg. Eindhovenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:07 schreef -Eddow- het volgende:
Gaan er nu nog mensen erheen ?!
Ik heb de films ook, maar dat zijn een paar uitzonderingen die jij ziet en alleen op sommige stukken. het grootste deel rijden ze echt niet veel harder van 150.... er zijn er zelfs een hoop bij die gewoon zich netjes aan de snelheid houdenquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
weet niet welke gumball jij gevolgt heb hoor. Maar ik heb hier een paar GB aan filmpjes van verschillende gumballs liggen. En daar rijden ze ECHT niet 150. Eerder tegen de 200 a 250![]()
en hoe lang volg jij de gumball al? Alleen al in BE vannacht zijn er 21 dikke bekeuringen uitgedeeld 2 zijn hun rijbewijs kwijt. En dat is echt niet omdat ze netjes 120 redenquote:Op zondag 15 mei 2005 18:12 schreef GWD het volgende:
[..]
Ik heb de films ook, maar dat zijn een paar uitzonderingen die jij ziet en alleen op sommige stukken. het grootste deel rijden ze echt niet veel harder van 150.... er zijn er zelfs een hoop bij die gewoon zich netjes aan de snelheid houden
21 boetes en 2 rijbewijzen die zijn ingetrokken valt wel mee, maar ik snap best dat ze misschien wat rustiger aan doen de eerste dag. Bedoel, na belgie door duitsland. Best lullig als je dan al van de weg wordt gehaald en je auto wordt in beslag genomen ofzoquote:Op zondag 15 mei 2005 21:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en hoe lang volg jij de gumball al? Alleen al in BE vannacht zijn er 21 dikke bekeuringen uitgedeeld 2 zijn hun rijbewijs kwijt. En dat is echt niet omdat ze netjes 120 reden![]()
Er word elk jaar weer voor tonnen aan bekeuringen geschreven. Lonman heeft in barcelona een rit gemaakt waar hij een gemiddelde had van 173KM over een kleine 300KM
2 enzo,s hebben hele stukken achter elkaar aan gereden met meer dan 340KM per puur.
Geloof me 90% rijden veel veel harder dan 150. Kimble kwam niet onder de 250
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |