Eehh, da's een ouwe 3 hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:18 schreef Adsum het volgende:
Redelijk nep he, oud model 5-serie
Plaat: Utrecht
Provincie: Limburg![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:21 schreef Adsum het volgende:
Een heel oude dan.... E21 ??
waarom staaTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTt (en nu bek houden skv soms ben je echt irritant) er in godsnaam poep in die link?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:58 schreef Zephyrus het volgende:
Sommige mensen hebben niks te doen...
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)1%26q%3Dpoep%26b%3D0
Je hebt vast zelf ook wel wat op marktplaats.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waarom staad er in godsnaam poep in die link?
boertjehhhquote:Aangeboden: Te koop
Prijs: Bieden
Beschrijving: Diverse oude kaarten aangebooden de meeste zijn meer als 50 jaar oud
photo kerst enz enz voor elk wat wils mail mij in ik vertel u wat ik alle mal
hep
hep ook noch een 12 kaarten die ik zelf noch nooi ben tegengekoomen
op internet het zijn rooie kaarten met hartelijk gefeliciteerd er op
colecters item
Foto's: Geen foto beschikbaar
Datum: 09-05-2005, 22:11
Gezien: 35 keer bekeken.
Adverteerder
Naam: sj (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)
Telefoonnummer: -
Provincie: Friesland
Rustig maar.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waarom staaTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTt (en nu bek houden skv soms ben je echt irritant) er in godsnaam poep in die link?
Wat zijn dat voor mensen, die dat schrijven?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:58 schreef Zephyrus het volgende:
Sommige mensen hebben niks te doen...
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)1%26q%3Dpoep%26b%3D0
Geen idee. Maar ik vind het vooral wazig waarom zulk soort berichten geaccepteerd worden en mijn advertentie waar ik een linkje in had gezet per direct verwijderd werdquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor mensen, die dat schrijven?![]()
Money, money, money.quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:06 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik vind het vooral wazig waarom zulk soort berichten geaccepteerd worden en mijn advertentie waar ik een linkje in had geplaats per direct verwijderd werd
dude, dat zal toch niet bassie zijnquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:14 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Die is subtielquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:14 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Hehehe... Duurde even voordat het tot me doordrong...
http://www.marktplaza.nl/Rode-Honda-Prelude-908515.php
Te Koop Rode Honda Prelude
Omschrijving Een prachtige Honda prelude uit 1984 die jaren met liefde is verzorgt. Staat al enige tijd in een loods wegens de ziekte van me broer. Verder alleen gebruikt voor mooie ritjes en met de caravan door europa. Er zit een kleine deuk op het rechter voorspatbord, die hebben we opgelopen in
griekenland, en door een klein defect in de versnellingsbak blijft de pook in zijn achter uit hangen maar is te repareren (verder motorisch 100% en met apk!). Tevens zit er ook een gastank in, Dat is finacieel wel handig natuurlijk. De auto is ook voorzien van trekhaak en u krijgt er een losse imperial bij, altijd handig om dingen mee te vervoeren. Voor de technische vragen of voorstellen op de prijs van de auto kunt u altijd even bellen.
PS. gelieve bellen, gaat sneller dan mailen, en bij geen gehoor kunt u altijd de
voicemail in spreken en krijgt u binnen 24 bericht terug
0651555962 AUB onder vermelding van Bas.
Prijs -
Foto's
Bekeken 113 keer
Datum plaatsing 18-4-2005 om 19:36
Favorieten Toevoegen aan favorieten
Afdrukken Advertentie afdrukken
Adverteerder
Naam B van Toor
Woonplaats Vlaardingen
Bekijk feedback (0)
Geef feedback
Provincie Zuid-Holland
Telefoonnummer 0651555962
Opties Alle advertenties van deze gebruiker bekijken
The blatant outrage!quote:
Lol, 150 euro waard, en 50 vragenquote:¤ 50,00
Beschrijving: Hallo, ik verkoop mijn yu gi oh deck en nog meer kaarten. Ze zijn erg zeldzaam. Ze zijn minstens 150 euro waard, dus bied snel. Met de meeste is nooit gespeeld, met het deck wel, maar die zitten allemaal in card sleeves. Verder krijg je er ook nog een deckprotector (zwart) bij, een game mat en een boek met de spelregels. Dit is de kans om je verzameling uit te breiden, of ermee te beginnen. Alle kaarten zijn in het engels en van Konami
De kaarten in het deck.
Monster kaarten in het deck:
Bleu eyes White Dragon(2*) Tyrant Dragon Kaiser Sea Horse Ninja Grandmaster Sasuke Mad Dog of Darkness Gemini Elf Dark Driceratops blade Knight Penumbral soldier Lady Luster Dragon(2*) Jowls of Dark Demise Mobius the Frost Monarch Getsu Fuhma Drillago Gearfried the Iron Knight Gagagigo Homunculus the alchemic Being Dark Blade Blazing Inpachi Sea Serpant warrior of darkness(2*) Swarm of Scarabs Blindly Loyal Goblin Man-eater bug Neo Aqua Madoor
Traps and spells in het deck:
Bottomless Trap Hole Mystical space Typhoon(2*) pot of greed(2*) Tragedy Swords of Revealing Light Pikeru's circle or enchantment Shadow spell Trap Jammer Axe of Despair(2*) Coffin Seller Monster Reborn Magic Cylinder Ring of Destruction Judgement of anubis Robbins'Zombie Solemn Wishes Nobleman of Crossout(2*) Flint Hammer Shot Spelbinding Circle Raigeki Break
Overige Goede en Zeldzame kaarten:
mirage of Nightmare Berserk Gorilla(2*) Armed Dragon lv 3(2*) Armed Dragon lv 5(2*) Enraged Battle Ox Contract with the Abyss Contract with Exodia Gora Turtle Gravekeeper's Watcher Red-Eyes B. Dragon Red-eyes Darkness Dragon trap jammer Gaia Soul the Combustible Collective Big Koale(2*) Curse of Darkness Chain burst Compulsory Evacuation Device Fuhma Shuriken Ultra Evolution pill Reaper on the Nightmare Chaos Sorcerer(2*) Terrorking Salmon(2*) Reload(2*) D.D.Designator Mudora Insect Princess Curse of Anubis Mataza the Zapper Orca Mega-fortress of darkness Robbin Zombie
Verder nog ongeveer 200 Commons
Bied snel
niks geks aan hoor..quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:22 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
Lol, 150 euro waard, en 50 vragensubtiel hooer
![]()
Wat een sukkels! Lijkt me dat het toch goed in je Verzekeringspapieren staat.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:41 schreef smvs het volgende:
Aangeboden: Alfa romeo 155 twinspaak.
te Koop Alfa Romeo 1.7 twinspaak
Edit:
Hmm de term Twin Spark blijkt erg moeilijk geloof ik:
Te koop Alfa romeo 155 Twin Sparks 1.8i
SNELLE Alfa Romeo 155 1.8 spark
Ja vandaar de topic titel: Marktplaats sukkels.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:23 schreef classpc het volgende:
[..]
Wat een sukkels! Lijkt me dat het toch goed in je Verzekeringspapieren staat.
Zeker zelf erop gezet? want die foto is niet van jou en is al regelmatig ( ook in dit topic voorbij gekomen )quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:14 schreef pieter_pontiac het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)s/diversen/57499.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |