al ingeleverd, dus heb er niks meer aan... niet dat ik veel wist trouwens.....quote:Op zondag 29 mei 2005 14:49 schreef belsen het volgende:
Ik zal een tip geven over mijn Oehoe vraag: er zit een nummer van The Beatles tussen.
ohjaquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:30 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Had je je mail terug nog gelezen?? Kijk anders even tussen je junk, zeer belangrijk verzoek
Die moet je naar fokmuziektrivia@hotmail.com mailen en dan post Bigshadow na de deadline per vraag een lijstje van de ingezonden antwoorden.....en dan mag iedereen die gaan nakijken voor z'n eigen vraag en punten gaan uitdelen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:19 schreef Curchulain het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de oplossingen, moeten we die hier op 4 juni gaan posten?
Mkay ga ik dat nu meteen maar doen voordat ik zelf het antwoord niet meer weetquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die moet je naar fokmuziektrivia@hotmail.com mailen en dan post Bigshadow na de deadline per vraag een lijstje van de ingezonden antwoorden.....en dan mag iedereen die gaan nakijken voor z'n eigen vraag en punten gaan uitdelen.
Ha, ik post lekker niks en vertrek naar de noordenzon, moehahahahahaquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die moet je naar fokmuziektrivia@hotmail.com mailen en dan post Bigshadow na de deadline per vraag een lijstje van de ingezonden antwoorden.....en dan mag iedereen die gaan nakijken voor z'n eigen vraag en punten gaan uitdelen.
mijn probleem bij jou vraag is dat ik de meeste foto's niet herken, of er niet op kan komen en dan wordt het een stuk lastiger helaas....quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:53 schreef dolle_hond het volgende:
en bij mij is het proberen combineren van foto met tekst zo makkelijk.
er ligt een punt te grabbel.
maar je kunt iig gewoon combinaties maken, zonder kennis van zaken.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
mijn probleem bij jou vraag is dat ik de meeste foto's niet herken, of er niet op kan komen en dan wordt het een stuk lastiger helaas....![]()
ik ga proberen vanavond of morgenavond nog een poging te doen..quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:05 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
maar je kunt iig gewoon combinaties maken, zonder kennis van zaken.
en als je 1 tekst of groep herkent is dat al genoeg voor een punt, zoals t er nu voor staat
ga ik ook nog inzenden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ga proberen vanavond of morgenavond nog een poging te doen..
heb jij die van mij al geprobeerd? (niet dat dat voorwaarde is hoor)
Ik ga er zo ff voor zitten, ken er wel een paarquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:53 schreef dolle_hond het volgende:
en bij mij is het proberen combineren van foto met tekst zo makkelijk.
er ligt een punt te grabbel.
de hele dag plat? onderhoudswerkzaamheden zeker?quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:23 schreef dolle_hond het volgende:
trouwens: 4 juni ligt FOK! plat.
wordt dus wellicht pas 5 juni voordat BS alle inzendingen kan posten
nieuwe server hequote:Op woensdag 1 juni 2005 15:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
de hele dag plat? onderhoudswerkzaamheden zeker?
Be ik nou de enige die heeft ingezonden dan??quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:48 schreef peaceman het volgende:
hmmm blijft magertjes die ene inzending... nou ja.. misschien was ie te moeilijk?
blijkbaar.. vond jij m moeilijk dan?quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:36 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Be ik nou de enige die heeft ingezonden dan??
Best wel, ik denk dat ik maar 1/4 had ongeveer. Ik heb alleen maar niet ingezonden als ik echt niets wist.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
blijkbaar.. vond jij m moeilijk dan?
hmm ik had echt niet verwacht dat ie zo moeilijk gevonden zou worden...quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:39 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Best wel, ik denk dat ik maar 1/4 had ongeveer. Ik heb alleen maar niet ingezonden als ik echt niets wist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |