quote:Op maandag 9 mei 2005 20:00 schreef Houniet het volgende:
wat een eng ding, lijkt wel een playstation
Playstation heerstquote:Op maandag 9 mei 2005 20:00 schreef Houniet het volgende:
wat een eng ding, lijkt wel een playstation
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:28 schreef gijsje79 het volgende:
Nog wat Conker screens.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Site
lijkt me echt een leuk spelletje, heb de demo ff gespeeld. Die was nog niet helemaal in orde, maar zag er wel supermooi uitquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:28 schreef gijsje79 het volgende:
Nog wat Conker screens.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Site
Dan heb je hem waarschijnlijk niet op de stroom aangesloten, het is nogal irritant, maar als je xbox een tijdje niet in het stopcontact heeft gezeten moet je het weer instellen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:51 schreef Frankeinstein het volgende:
waarom vraagt mijn xbox elke keer welke datum en tijd het is? kun je het niet gewoon ergens instellen?
gewoon niet van het stopcontact halenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:41 schreef HomerJ het volgende:
Jah, de inwendige klok van Xbox zuigt enorm. Die van de Cube en PS2 zijn veel beter
Maar ook ongeveer het enige aspect waar de Xbox het af legt
Er staat 1 plaatje hier zeurpiet.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
ForzaIk hoop niet dat er teveel geouwehoerd wordt daarover hier, want dan heb ik hier niet veel te zoeken
Daar zou je best nog wel eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:52 schreef twi het volgende:
En dat vanwege het bezuinigen op een lullig batterijtjeSlimme strategie als je erover nadenkt trouwens, zorgen dat mensen uit ergernis hun console aangesloten houden
je kunt em ook niet openen als er geen spanning op staat, de cube kan dat wel..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:41 schreef HomerJ het volgende:
Jah, de inwendige klok van Xbox zuigt enorm. Die van de Cube en PS2 zijn veel beter
Maar ook ongeveer het enige aspect waar de Xbox het af legt
ik heb echt pas 1 of 2 keer een echte vastloper gehadquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:04 schreef GokuSFE het volgende:
En je kan ook niet ff lekker op "Reset" raggen als het niet wil lukken...
Ik heb toch geen release date van Conker gemist he?quote:
Tis meer dat als het gameverloop mij niet geheel kan bekoren (bijv. PES4: comp. (level4) scoort in de 85e minuut 1-1quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:42 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb echt pas 1 of 2 keer een echte vastloper gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |