Volgens mij begraaft geen enkele vogel zijn/haar eieren.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:55 schreef Duintje het volgende:
Een kip, gans en zwaan valt af want die begraven hun eieren niet.
Er zijn wel een aantal vogels die hun eieren begraven, maar voor zover ik weet nergens in Nederlandquote:Op maandag 9 mei 2005 19:33 schreef Pina_Colalalalalada het volgende:
[..]
Volgens mij begraaft geen enkele vogel zijn/haar eieren.
Roofdieren begraven soms wel de eieren die ze vinden/stelen (appeltje voor de dorst), dus dat lijkt me het meest logische.
Ik zet 5 euro in op een zwane(n)ei.
Buurtkinderen?quote:Op maandag 9 mei 2005 19:41 schreef Duintje het volgende:
Oke, ik kan me vinden in een Zwanenei. maar wat doet een zwanenei dan in de voortuin onder een struikje in de grond?
Kroost meldt en nee, ik was het niet, zélfs niet in een Pasen/ 1 April grap combinatie.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:48 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Is de plek toegankelijk voor buurtkinderen of evt. je eigen kroost (mocht je die hebben)?
Volgende stap dus, wat voor beesten begraven zwaneneieren? Er zijn géén honden in de buurt, geen loslopende koters. Kroost was het dus ook niet (quote:Op maandag 9 mei 2005 21:27 schreef Tinkerbell het volgende:
Hoe het in je tuin gekomen is (en begraven), is een raadsel
Jij hebt geen kippen in je tuin zeker? Een vos is toch gemiddeld evengroot alseen flinke kat? Dat ei is wel erg groot om door zo'n beest opgetilt te zijn, maar het lijkt wel de meest logische verklaring.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:41 schreef Radyhyn het volgende:
Als de vos schade aanricht kan er altijd ontheffing worden aangevraagd om de vos te verstoren of te verplaatsen oid.
Jammer dat het dan stinkt. Ander is zo'n vos toch hardstikke leuk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |