quote:It was developed by Mitsubishi UK's motorsport department's two-litre, turbocharged engine has been modified to produce 302kW and 482Nm of torque, enough says Bradley, to propel the FQ-400 from 0-100km/h in 3.5sec and on to a top speed of more than 280km.
quote:Op maandag 9 mei 2005 17:55 schreef Spyronius het volgende:
[..]
lol, doelde eerder op de bose speakers
erg hequote:Op maandag 9 mei 2005 18:50 schreef hermandeperman het volgende:
whehehe, bougiekabels die voor vermogenswinst zorgen
heb je ook voor achter en midden spiegels danquote:Op maandag 9 mei 2005 18:57 schreef BaBy-G het volgende:
vreselijk mooie auto...![]()
alleen die zij spiegetjes vind ik helemaal niks...![]()
gaan we lollig doen...?quote:Op maandag 9 mei 2005 19:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
heb je ook voor achter en midden spiegels dan
nee jij ben een sjon, maar ik had et ook niet tegen jouwquote:Op maandag 9 mei 2005 19:11 schreef Fugie het volgende:
ik geen slet!
zo grappig vind ik je niet snotaap...quote:Op maandag 9 mei 2005 19:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik ben de lolbroek van het stel ja
zijn fiets nooit gezien zkerquote:Op maandag 9 mei 2005 19:16 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
zo grappig vind ik je niet snotaap...![]()
die dingen heten nou eenmaal zijspiegels aangezien je ook een binnenspiegel hebt...
maar dat kan jij natuurlijk niet weten met je fiets...![]()
nee dat kan ik idd niet weten met mijn fiets, maar ik heb liever een fiets dan een kappersautoquote:Op maandag 9 mei 2005 19:16 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
zo grappig vind ik je niet snotaap...![]()
die dingen heten nou eenmaal zijspiegels aangezien je ook een binnenspiegel hebt...
maar dat kan jij natuurlijk niet weten met je fiets...![]()
LOLquote:Op maandag 9 mei 2005 19:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
anders haal je dat bier even uit je oog
die van jouquote:Op maandag 9 mei 2005 20:21 schreef hermandeperman het volgende:
wie?
ow heerlijkquote:Op maandag 9 mei 2005 20:48 schreef Fugie het volgende:
vuile sportslet, vind je wel lekker he, beetje in die sportschool de hoer uithangen
ze staan in de rij voor peu tochquote:Op maandag 9 mei 2005 22:30 schreef Fugie het volgende:
ja herman, nu komt peu niet meer aan zijn trekken. Dat is toch nie leuk voor zo'n jonge!
Ojaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:52 schreef PeuRac het volgende:
Lamborghini Murcielago, en de Evo reed de Lambo helemaal weg
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:12 schreef PeuRac het volgende:
Tering, ik zit nu in de SES, Stagiair slowchat, dat gaat sneller dan het hier ooit gegaan is
Zegt meteen waarschijnlijk ook weer iets over het niveau over de gemiddelde stageplek van de fokkers daarquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:12 schreef PeuRac het volgende:
Tering, ik zit nu in de SES, Stagiair slowchat, dat gaat sneller dan het hier ooit gegaan is
en de beschikbare verbindingquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:59 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Zegt meteen waarschijnlijk ook weer iets over het niveau over de gemiddelde stageplek van de fokkers daar![]()
nog lager?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:47 schreef Fugie het volgende:
hoi hoi
weer terug van school
zag in breda nog een apart autotje rijden, maar kon het niet thuisbrengen ? Was zilver/grijs, leek beetje op een lamborghini maar dan lager en kleiner. Iemand een idee ?
quote:
Bijenkorf parkeergaragequote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:29 schreef ThaFreak het volgende:
waar kan ik een beetje fatsoenlijk parkeren IN amsterdam, liefst dicht bij het centrum.....
GMTAquote:
makkelijk te vinden???quote:
centrum is dat toch gewoonquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
makkelijk zat, gewoon de dam volgen
logisch eigenlijk ookquote:
1 uur en een kwartier voor naar de kapperquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:07 schreef Youp het volgende:
hmmz... thuis... to eat or not to eat.... om kwart over 5 moet ik bij de kapper zijn en om daar te komen ben ik met de voet en het OV ongeveer... n uur en n kwartier bezig.. terug dus ook een uur en een kwartier.. dus als ik nu niet eet kan ik van 4 uur tot 7 uur-half 8 niks eten.... dilemma
de kapper is 16km verderop... met de auto 20 minuutjes rijden, in het spitsuur wat langer... maar ik heb geen auto ter beschikking... dus moet ik eerst 25minuten naar het station lopen.. dan daar 5 minuutjes wachten op de trein dan n kwartiertje in de trein zitten en dan nog eens een half uurtje lopen...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:10 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
1 uur en een kwartier voor naar de kapper![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:11 schreef Youp het volgende:
[..]
de kapper is 16km verderop... met de auto 20 minuutjes rijden, in het spitsuur wat langer... maar ik heb geen auto ter beschikking... dus moet ik eerst 25minuten naar het station lopen.. dan daar 5 minuutjes wachten op de trein dan n kwartiertje in de trein zitten en dan nog eens een half uurtje lopen...
-edit-
dan 20 minuten geknipt worden dan een half uur naar het station lopen, de trein missen en n half uur wachten, dan weer n kwartier in de trein zitten en dan weer 25 minuten naar huis lopen
ja ik ben te lui om een nieuwe kapper te zoeken want die waar ik nu dalijk heen ga daar ga ik al jaaaaaaaaaren naartoe... ik heb daar ook 3km vanaf gewoond eerder vandaarquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
ik moet ook zo maar ik hoef maar 1 minuut op de fiets te zitten![]()
anders zat ik op schoolquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:18 schreef hermandeperman het volgende:
Youp je bent leip!
je hele dag naar de klote omdat je naar dekapper
moet
![]()
vond die met die terrorist leukerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:25 schreef ThaFreak het volgende:
http://blogofiles.blogo.nl/1/commercials/vw_polo.mpeg
nieuwe polo reclame....
ja erg hequote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wat een kutleven heb jij
en 11 weken![]()
Ram dan ff snel een paar boterhammen naar binnenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:30 schreef Youp het volgende:
maargoed ik heb inmiddels nog niks gegeten en ik moet over een half uurtje zowat richting station
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:47 schreef hermandeperman het volgende:
ik denk dat hij Fryslân niet uit mag
reisleider?? Is er iets in friesland te zien dan??quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:55 schreef hermandeperman het volgende:
ja hij had toch een intakeweekend voor reisleider ofzo
was lekker rustigquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dat is eens wat anders dan 4 uur kwijt zijn
homoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
was lekker rustig![]()
4uur, zou spontaan zelf kapper worden![]()
naziquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
homo
maar ik zou het gewoon kaalscheren denk ik
quote:
Ik ben altijd maximaal maar 30 min inclusief knippen bij de kapper kwijt, die kapper van mij heeft nooit iets te doen, niet goed voor hem, maar wel goed voor mijquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dat is eens wat anders dan 4 uur kwijt zijn
dudequote:
quote:* Heb je een vriend?
JAH RiCoO HijSzZ SoOw SgAtT
* Ga je welleens vreemd?
JaAah :$:$ KaN mEseLlUuFf NiE hElPuH
* Ben je daar welleens op betrapt?
JaAaH soOw FaAk JoH maAr RiCo dOeT HeT OoOk
* Ben je zelf welleens bedrogen?
JaAaH sOfAaK, iSz nIeJ meER tE tElLuUh
* Ben je ooit zwanger geraakt?
Jah Ik BeNn nU ZwAnGuR eN bEn Er SOOw BlIj MeE SoOw LiEfE bAbY TIpHy HoUt fAn baBiEs
* Zou jij seks hebben voor geld?
:$ jAaH wAnT iK wIl SoO gRaAg DiE tRUiTjuh fAn nANcY mAaR hEb GeEn GeLd meEr Nu GLuKkIg WeL
* Hoe laat jij zien dat je van je vriend houdt?
DaH IsZ vErScHIllLuNd SoMs BlOoOw JoB oFzO oF lAp DanCe dAt DiNgE
* Hoe versier jij een jongen?
SoO HeEl WeInIg KLeRen AaN bH En rOkUh OfSoW eN dAn HeM lAp-DaNCE gEfUh EnSoWw eN sEgGuH DAak Um So DoLcE FiN
* Word jij vaak versierd?
JAaAH sOfAaK tAn sEgGuH zE: tIpHy iK wIl DaT jE mE Me NaR bEd Ga, sOOoOw LiEf HE ! =D
* Wanneer dump jij iemand?
JaAh AlSk uM nieJ mEeR LeKkER vIn OfsOoW oF mE vRiEnDe Vinde uM dOm Je WeEt ToGH
* Wat vind jij aatrekkelijk bij een man?
JaAh AlSzZ hiJ pOpuLaIr iSz, En LeKkErE sPiErEn HeB, gOeD iN BEd iSzZ allEs Wa rIcOo IsZ =D
* Ben je welleens gedumpt?
NeE TiPhY WoRd NiEt GedUmT TipHy DuMpT
* Wil je later trouwen?
JaAh IkKuh WeE nIe WaNt dAn WoRd vReEmDgAAaN iLlegAaL, mjAH fIn De JuRk SoOw mOoIII
* Wil je nog iets kwijt?
JaAh DaT mIo VaN rIcO dOeT hoUwE eN onSe KinDJe DiE KoM DiKkE sOeN LAPH YA !!
simpele zielquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dude
dat is echt niets
dit is de shit
[..]
wtf, snap der geen hol van....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dude
dat is echt niets
dit is de shit
[..]
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wtf, snap der geen hol van....
zitten ze mekaar nu alleen vragen te stellen zonder te antwoorden![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wtf, snap der geen hol van....
zitten ze mekaar nu alleen vragen te stellen zonder te antwoorden![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:36 schreef hermandeperman het volgende:
waarom blijf je toch altijd van dit soort mensen op een forum houden
Nissan Murano
Wat was jouw eerste auto ?
lekker pimpen met je centjes [afbeelding]
quote:maar afgezien van de hoge aanschafprijs (wat ik overigens zo op tafel had kunnen leggen)
Ja ik wou in dat topic, m'n caddilac sts, chevy corvette en mercedes ML neerzetten als eerste auto, maar heb het toch maar op m'n oude volvo 340'je gehoudenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:36 schreef hermandeperman het volgende:
waarom blijf je toch altijd van dit soort mensen op een forum houden
Nissan Murano
Wat was jouw eerste auto ?
lekker pimpen met je centjes [afbeelding]
ook weer nieuwe gehaald ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:37 schreef hermandeperman het volgende:
zo, net weer 4 lege bierkratten ingeleverd, er staan er nu nog maar 35 [afbeelding]
nee die kon niet op me wachten dus had het zelf al gedaanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:46 schreef Fugie het volgende:
heb je die collega ook kaalgeschoren ?
toen je als een garnaal was zekerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:41 schreef BoJo het volgende:
ik heb me zondag door een collega kaal laten scheren![]()
em van die fetisj had ik dus nog nooit gehoordquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:52 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.cu2.nl/browse.php?id=3026932![]()
![]()
![]()
!!!!!111!!! één!!
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!11!!!
zei ik je gister toch alquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:59 schreef hermandeperman het volgende:
volgens mij trekt mijn avatar teveel mb's van mijn webspace [afbeelding]
gister was ik lazerus en toen ik keek deed hij hetquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:02 schreef Youp het volgende:
[..]
zei ik je gister toch altoen ik de url ff naging stond er dat je datalimiet voor die dag overschreden was en dat na 12 uur snachts het plaatje waarschijnlijk weer up zou zijn
teeeeeringquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:52 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.cu2.nl/browse.php?id=3026932![]()
![]()
![]()
!!!!!111!!! één!!
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!11!!!
idd jaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
toen je als een garnaal was zeker
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
idd ja
we zaten zo te ouwehoeren enzo en opeens kom ga jij ook kaal...dus...![]()
Waar ben je kaal geschoren als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
idd ja
we zaten zo te ouwehoeren enzo en opeens kom ga jij ook kaal...dus...![]()
rond m'n anusquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:09 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Waar ben je kaal geschoren als ik vragen mag?![]()
niet moe, verrot, en ziek?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:08 schreef ook_gek het volgende:
zo hee vandaag een volledige dag gewerkt
Ik voel me goed
Ga je hem ook laten bleken?quote:
moet je dat gastenboek eens checkenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:08 schreef Youp het volgende:
http://members.lycos.nl/abgirl86/indexnl.htm
wie maakt ff een accountje aan?dat is van dat luier mens op cu2
spammen!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
moet je dat gastenboek eens checken
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
moet je dat gastenboek eens checken
ja. jij wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik heb respect voor die mensen
zo lui dat ze nieteens hun eigen reet kunnen vegenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik heb respect voor die mensen
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:24 schreef hermandeperman het volgende:
m'n huisgenoot is zo'n heerlijke chaoot
hij is momenteel kwijt: 2 korte broeken, zijn zippo, 1 telefoon, portemonnee EN zijn paspoort
verder gaat het wel
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:27 schreef hermandeperman het volgende:
en hij scheurt net een lens uit zijn oog![]()
LEKKER DAGJE![]()
![]()
![]()
die hebben we hier nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:28 schreef Youp het volgende:
lijkt mij wel, ook altijd alles kwijt.... maar meestal is dat nadat mn moeder opgeruimd heeft
jochie tochquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:30 schreef Youp het volgende:
[..]
ik ben nu aan t oefenen.... ze is nu een weekje uit huis
daar ben ik van de zomer geweest, wat een vrouwen daar gekquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:42 schreef Sjoewe het volgende:
Boejakka
Ik ga gewoon 20 dagen naar Schotland (Edinbourgh) reisleiden van de zomer
Not bad éh?
jeeeeeezusquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:01 schreef BazzoS het volgende:
Push up
http://poststuff.entensit(...)c=jessicasimpson.jpg
Ach het ziet er wel lekker uit, alleen zo jammer dat ze bij het uitdelen van hersenen haar vergeten warenquote:
die is echt oudquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:10 schreef BazzoS het volgende:
http://www.big-boys.com/articles/bathball.html
teeering gek![]()
Nope iddquote:
ik vind het er echt niet uitzien, net 2 shag-balenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:10 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Ach het ziet er wel lekker uit, alleen zo jammer dat ze bij het uitdelen van hersenen haar vergeten waren
jawel.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
die is echt oud
en nee ik ga niet mijn condoom-bom-verhaal WEER vertellen
ziekquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:13 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Nope idd
tjek dit, als ik een papagaai heb ooit, moet ie zo kunne praten
http://www.big-boys.com/articles/petstar.html
Inderdaad een kneus, kan haast wel huilen, had hem aan mij gegeven dan.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:14 schreef BazzoS het volgende:
[..]
jawel.
tjek dit, wat een kneus.![]()
http://www.big-boys.com/articles/badredcar.html
dubbel slimpiequote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:26 schreef ook_gek het volgende:
http://www.big-boys.com/articles/bathball.html
MEEESTERLIJK
je verwacht toch niet dat ik eerst alles ga door lezenquote:
post of 10 geledenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je verwacht toch niet dat ik eerst alles ga door lezen![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:34 schreef hermandeperman het volgende:
wat is het toch allejezus vervelend om mensen die net (vanmorgen) hun rijbewijs gehaald hebben duidelijk te maken dat ze NIET kunnen rijden ook al zegt je moeder van wel![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:34 schreef hermandeperman het volgende:
wat is het toch allejezus vervelend om mensen die net (vanmorgen) hun rijbewijs gehaald hebben duidelijk te maken dat ze NIET kunnen rijden ook al zegt je moeder van wel![]()
![]()
![]()
max 2 lees ik er terug meer nietquote:
alsof jij die kentquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:37 schreef Fugie het volgende:
wie dan herman ?
Als een Fok! user uitgelogt is betekent dat niet dat hij GEEN fokker is hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
alsof jij die kent
Ik ken ook mensen buiten FOK!
dus je kent niemand buiten fok behalve een aantal 'serveersters'quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als een Fok! user uitgelogt is betekent dat niet dat hij GEEN fokker is hoor![]()
nee, die heeft het ruim een half jaar ofzoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:41 schreef Fugie het volgende:
sorry hoor, dacht je broertje ofzo![]()
Maar ik kan misschien wel niet rijden, maar dat boeit me verder ook nietAls ik tegen een boom aan rij dan is dat jammer, ga ik me niet druk over maken nu
ja en ze zijn nog aardig tegen me ookquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:52 schreef Fugie het volgende:
[..]
dus je kent niemand buiten fok behalve een aantal 'serveersters'
Is dit die vriendin van je dan ofso: [auto] Versnellingspook flipt in het rondquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nee, die heeft het ruim een half jaar ofzo
is een vriendin van me...
ik heb vrienden enzoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als een Fok! user uitgelogt is betekent dat niet dat hij GEEN fokker is hoor![]()
nee maar zag dat topic wel jaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is dit die vriendin van je dan ofso: [auto] Versnellingspook flipt in het rond
flinke diaree ookquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:59 schreef ook_gek het volgende:
http://abum.com/?show_media=5000
Wat een mogol
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:59 schreef ook_gek het volgende:
http://abum.com/?show_media=5000
Wat een mogol
wat een domme lulquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:57 schreef ook_gek het volgende:
http://abum.com/?show_media=673
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
JEEEEEEEEEEEEZUSquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:57 schreef ook_gek het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:00 schreef hermandeperman het volgende:
Banmeldtopic deel 21, *We're the dream team!*
dat lijkt me pijnlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:57 schreef ook_gek het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:07 schreef Spyronius het volgende:
Oh god, wat een kansloos figuur bij barend en van dorp nu, over dat hij christen is en nu boos is op de reclame van versatel met hun hand van god.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |