23.20 Ik hoor Ed nu vertellen dat hij van zware heavy metal houdt. Pascal vertelt weer dat je als nieuweling gelijk in je blote reet onder de douche moet gaan.
23.23 Andries vraagt of Leo komt.
23.24 Ineens is het geluid van normaal niveau. Frank komt met Leo uit de verwenkamer. Ik denk dat hij zijn koffers heeft gekregen. Frank : Speciaal voor Leo hebben ze even een biertje geregeld. Frank in de keuken : Kan je een koken ? Leo : Ik kan een beetje koken. Frank : Het is best wel een mooi huis. Het is alleen een beetje stoffig. Andries : Biertje Leo ? Leo : Is dat verstandig ? Speaker : Wil Pascal naar de dagboekkamer komen ? Andries : Ze zei, neem met een biertje even de tijd om Leo te leren kennen. Wil jij een biertje Frank ? Frank : Nee, geef mij maar een rode stier.
Sandy zegt dat "de meiden" zo hun best hebben gedaan, ja zegt GertJan leuk he, nee zegt Sandy ik bedoel "de meiden" in Spanje.
Sandy: tjonge dit had ik nou echt niet verwacht dat we hier nog zouden zitten, het is nou al 7 dagen.
GertJan: maar we hebben verder alles wat we willen, geen exit en Ed.
Piep, piep, wil Pascal naar de dbk komen
iemand: niet!!!!
Pascal: nee dat wordt waarschijnlijk morgen, het is besteld
Pascal: ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik verwachtte dat het tussen jou (Sandy) en Audry zou gaan
Ed gaat nu in de tuin zijn luchtbed oppompen, onder toeziend oog van Peppi en Kokki.
Coos: niet te veel energie verspillen he, want als we zo nog een battle krijgen moet je toppie zijn.
Ed: ik ga geen energie verspillen, doe het echt rustig aan, ook al moet ik er 3 dagen over doen.
23.39 Frank zegt dat er meer variatie is gekomen in het dieet van het arme deel, o.a. door de tips van Pascal. Hij vertelt wat het rantsoen in het arme deel is. Frank : Ik denk dat ze het rantsoen aanpassen aan het team. Het is nu een volledig team. Danielle : Ik hoop het wel maar ik denk het niet. Frank tegen Leo : Het is jammer dat je gisteren niet mee hebt kunnen maken want het was een topdag. Diane zat bijna bij John de Wolf op schoot. Diane : Nee hoor, jij was een beetje te druk. Hij was altijd aan het klepperen. Frank : Het is daar (arm) Big Diet.
23.52 In de woonkamer. Leo steekt een sigaret op. Frank, Leo en Andries bespreken het rookgedrag van Audrey. Frank zegt dat hij er geen moeite mee heeft minder te roken in het arme deel. Leo zegt dat hij wel een paar dagen zonder kan. Hij is enkele jaren geleden een jaar gestopt. Diane geeft iets door via de butlertelefoon. Als ik het goed begrijp zegt Leo dat hij dacht dat Nancy en Danielle zouden zijn afgevallen. Danielle met een stemmetje : Ik ben er nog en ik ga voorlopig nog niet weg ook. Andries verwacht morgenochtend een battle. Andries : Het slaapt niet lekker als je weet dat er een battle aan komt. Andries : Audrey was volledig onverwacht. Danielle tegen Coos : Had jij Audrey verwacht ? Frank : Coos heeft meestal gelijk. Diane : Ik dacht ook dat zij niet ging. Maar Richard had ook al gezegd, een type als Audrey is best leuk maar dan gaat het vervelen.
Zou er dan een battle komen???
00.04. We schakelen over naar de slaapkamer.
Pascal is met Sandy in een diep gesprek over liefde Coos komt hem halen Beeld weer op de tuin. Ze tellen af. Twaalf uur en nu keihard In de Gloria Hiep Hiep Hoera voor Pascal. Frenk. Daar moet op gedronken worden hi ha ho.
Andries. Gefeliciteerd.
Diana klimt op het hek om hem een kus te geven. Pascal is 23 geworden.
Iedereen gaat nu een glaasje water halen. Coos stelt voor het water naar rijk te gooien. Pascal vindt dat geen goed idee. GJ nou effe lam worden met water.
Proost.
Team rijk drinkt op de gezondheid van Pascal (krijgt Arm ook wat?). En jawel: Diane begint te zingen: "En als je samen huilt dan huilen we meteen voor twee (of zoiets)."
En hier weer verder:
Streamverslagen 12 oktober 2001
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |