abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1878683
23.11 Leo : Ik vind het heel mooi gemaakt (het rijke deel). Coos : Ja, maar je verveelt je meer daar. Ik zit liever hier. Speaker : Wil Andries naar de dagboekkamer komen ? Er zijn meerdere gesprekken tegelijkertijd. Ik versta alleen Frank die vertelt over zijn puzzel.

23.20 Ik hoor Ed nu vertellen dat hij van zware heavy metal houdt. Pascal vertelt weer dat je als nieuweling gelijk in je blote reet onder de douche moet gaan.

23.23 Andries vraagt of Leo komt.

23.24 Ineens is het geluid van normaal niveau. Frank komt met Leo uit de verwenkamer. Ik denk dat hij zijn koffers heeft gekregen. Frank : Speciaal voor Leo hebben ze even een biertje geregeld. Frank in de keuken : Kan je een koken ? Leo : Ik kan een beetje koken. Frank : Het is best wel een mooi huis. Het is alleen een beetje stoffig. Andries : Biertje Leo ? Leo : Is dat verstandig ? Speaker : Wil Pascal naar de dagboekkamer komen ? Andries : Ze zei, neem met een biertje even de tijd om Leo te leren kennen. Wil jij een biertje Frank ? Frank : Nee, geef mij maar een rode stier.

pi_1878688
Ed doet geluidjes.

Sandy zegt dat "de meiden" zo hun best hebben gedaan, ja zegt GertJan leuk he, nee zegt Sandy ik bedoel "de meiden" in Spanje.

Sandy: tjonge dit had ik nou echt niet verwacht dat we hier nog zouden zitten, het is nou al 7 dagen.

GertJan: maar we hebben verder alles wat we willen, geen exit en Ed.

Piep, piep, wil Pascal naar de dbk komen

pi_1878738
Pascal: we krijgen ook geen hout

iemand: niet!!!!

Pascal: nee dat wordt waarschijnlijk morgen, het is besteld

Pascal: ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik verwachtte dat het tussen jou (Sandy) en Audry zou gaan

Ed gaat nu in de tuin zijn luchtbed oppompen, onder toeziend oog van Peppi en Kokki.

Coos: niet te veel energie verspillen he, want als we zo nog een battle krijgen moet je toppie zijn.

Ed: ik ga geen energie verspillen, doe het echt rustig aan, ook al moet ik er 3 dagen over doen.

pi_1878800
23.32 Ik heb nu beeld van de tuin arm. Pascal heeft het luchtbed van Ed.
Coos denkt dat ze wachten met de Battle tot 24.00u.
Ze zien het licht nog branden. Pascal zegt dat ze pas morgen nieuw hout krijgen. Het is besteld. Pascal verwachte ook dat het vertrek tussen Au3 en Sandy zou gaan. Pascal laat aan Ed zien hoe je een luchtbed moet opblazen.
23.41. Ed blaast zijn luchtbed op. Arm zit rond hun kacheltje. Sandy en Kelly zijn blij dat ze er nog in zitten maar willen echt graag een battle. Sandy en Kelly vinden het erg dat AU weg is.
pi_1878849
Sandy had een brok in haar keel op het blok ze dacht echt dat zij diegene was die weg moest. Het battle field vond ze een beetje eng met dat vuur. K: Wat zal je moeder trots op je zijn. S. ja en Marsha en ...? K. Ik kan niet meer terug naar mijn werk. Ik kreeg vier weken vakantie maar niet langer. Na BB gaat ze direct werken. K. O en mijn opleiding is al zes weken begonnen. S ja maar je kan niet bb uitstellen voor je opleiding.
Coos ik heb hoofdpijn. GJ heb jij Ibuproven voor mij Kelly gaat op zoek. zij heeft nog wel een pilletje voor hem.
pi_1878857
23.29 Frank tegen Leo : Welkom in ons team. Andries vertelt over de 36 uur wakker blijven battle. Diane tegen Danielle : Zullen we ook even proosten op Leo ? Frank : De vrouwen zijn nu in de minderheid. Frank tegen Leo : We hebben een sauna. En een bubbelbad, die Andries regelmatig gebruikt. Diane laat haar arm zien : Dit is een beet en dit is een beet. Het is nog erger dan ik dacht. Leo over Ed : Hij heeft wel power. Frank vertelt op voor hem zachte toon wat hij heeft gezien op het battlefield. Uit zijn beschrijving lijkt het een soort hindernisbaan. Leo : Met touwladders en trappen is hij (Ed) heel goed. Hij is bouwvakker. Maar hij heeft geen conditie. Zijn specialiteit is de trap op. Frank vraagt zich af hoe de krachtverhoudingen tussen de teams nu liggen. Danielle vertelt over haar entree in het huis. Leo vertelt wat hij op video gezien heeft. Danielle : Het was heel erg wennen de eerste week. Het ging wel heel snel. Ik mistte Pascal wel, daar ging ik natuurlijk heel veel mee om. Ik ben nu blij dat ik in deze groep zit. Het wisselt natuurlijk wel, maar meestal zit ik liever hier. Had jij liever daar gezeten ? Leo zegt dat hij wel goed met Coos op kan schieten.

23.39 Frank zegt dat er meer variatie is gekomen in het dieet van het arme deel, o.a. door de tips van Pascal. Hij vertelt wat het rantsoen in het arme deel is. Frank : Ik denk dat ze het rantsoen aanpassen aan het team. Het is nu een volledig team. Danielle : Ik hoop het wel maar ik denk het niet. Frank tegen Leo : Het is jammer dat je gisteren niet mee hebt kunnen maken want het was een topdag. Diane zat bijna bij John de Wolf op schoot. Diane : Nee hoor, jij was een beetje te druk. Hij was altijd aan het klepperen. Frank : Het is daar (arm) Big Diet.

pi_1878940
Ed iemand was bang dat ik jouw (Kelly) in de zeik zat te nemen. Hij zei tegen diegene ga jij op iemands uiterlijk af Diegene nee. Hij nou waarom doe je dat dan bij mij.
23.53. Iedereen is in de slaapkamer verdwenen en ik heb beeld op de tafel in arm. Kelly wordt door Pascal gevraagd nog een keer Yes te schreeuwen. Kelly YES. K. Ed wil je wat drinken water of zo. S. wat of zo. Water.
23.54 beeld op de tuin. Ze hebben het over de voorraden er is niets meer. GJ maar we zijn weer een week verder. Dan maar een week verder op water en brood maar we zijn weer een week verder. Pascal denkt dat GJ helemaal in elkaar plettert. GJ nee hoor ik niet. Pascal: ik denk niet we vandaag nog een battle krijgen. Ed zegt dat hij niets van een van die lepels zou eten. GJ ja maar jij zou dan iets krijgen van wat jij wel zou eten en de volgende keer doe jij iets wat wij niet doen. Ed hmm. GJ nou geniet maar van je shag want je krijgt hier niet zoveel.
pi_1878941
23.50 Frenk is al continu Leo aan het rondleiden in het huis en wil hem van alles leren over de elektrische apparaten. Frenk: "Ja, ik ben vroeger bij de technische dienst geweest."
Dan gaat het even kort over relaties (denk ik). Frenk tegen Leo: "Maar maak je geen zorgen, ik ben helemaal hetero." Leo: "Okee." Frenk: "Moeje horen: ik heb liever een poessie dan zo'n liklolly."
Ik zeg hier met die stok Lamzak!
pi_1878989
23.44 Frank vertelt Leo dat ze in het arme deel een keer extra eten hebben gekregen. Leo : Boeken en zo hebben jullie niet ? Frank : Nee, het kan wel besteld worden. Audrey heeft dat gedaan. Frank vertelt Leo waar de camera's zitten. Hij denkt dat er aparte internetcamera's zijn. Frank : Hou hem goed in de gaten je zender, want je krijgt echt op je kloten. Frank vertelt waar de camera's zijn in de badkamer en in het toilet. Hij zegt dat ze niks doen met de beelden uit het toilet. Frank : Ik ga zitten, als ze mijn scheten dan belangrijk vinden, jammer. Vervolgens gaan ze naar de slaapkamer. Frank : De blauwe sofa en het kleine poefje mogen verplaatst worden, verder niets. Leo : Heb jij een relatie ? Frank : Nee, ik heb wel een relatie gehad. Het is gewoon een goede vriendin van me. Ik heb wel een zoon.

23.52 In de woonkamer. Leo steekt een sigaret op. Frank, Leo en Andries bespreken het rookgedrag van Audrey. Frank zegt dat hij er geen moeite mee heeft minder te roken in het arme deel. Leo zegt dat hij wel een paar dagen zonder kan. Hij is enkele jaren geleden een jaar gestopt. Diane geeft iets door via de butlertelefoon. Als ik het goed begrijp zegt Leo dat hij dacht dat Nancy en Danielle zouden zijn afgevallen. Danielle met een stemmetje : Ik ben er nog en ik ga voorlopig nog niet weg ook. Andries verwacht morgenochtend een battle. Andries : Het slaapt niet lekker als je weet dat er een battle aan komt. Andries : Audrey was volledig onverwacht. Danielle tegen Coos : Had jij Audrey verwacht ? Frank : Coos heeft meestal gelijk. Diane : Ik dacht ook dat zij niet ging. Maar Richard had ook al gezegd, een type als Audrey is best leuk maar dan gaat het vervelen.

vrijdag 12 oktober 2001 @ 00:00:28 #85
16339 Klep
Pardon lul
pi_1878997
23.57 Frenk blijft maar doorgaan met uitleggen aan Leo. Dan heeft rijk het over de exit van Au3. Daantje zegt: "Het verraste me wel, want ze was heel aanwezig. Maar ja, dat gaat misschien ook snel vervelen... (ja hoor Daan)."
Diaan: "Nog 3 minuten." (dan is Pascal jarig, 24.00 uur).

Zou er dan een battle komen???

pi_1879030
GJ heeft het over de scheten wedstrijd en dat hij daar niets aan vind. ED nou wees dan maar blij dat Leo niet in je groep zit die is echt schetenkampioen. Ed was blij zijn moeder te zien. Ed mijn moeder en ik dan zijn echt lezen en schrijven. Als ik eruit kom laat ik hier een gedicht zetten. Ed ik teken zelf tatoeages. K. ik wil er een op mijn rug maar ik wil deze weg laten halen. Ed dan krijg je wel een litteken K dat wil ik niet maar ik wil wel maar een litteken Ed dan laat je er toch een overheen zetten. K. Ed wil jij er een voor mij maken? In het rijke deel zal ed er een voor haar tekenen. Ed is gek van strips. Ed vertelt over de indeling van zijn woonkamer. Ed vindt Cartoonnetwerk lekkere ontspanning verstand op nul lekker kijken. GJ vindt het jammer dat CN verdwijnt. Ed doet een stemmetje van south park na (goed, daar kan diana nog wat van leren.)

00.04. We schakelen over naar de slaapkamer.
Pascal is met Sandy in een diep gesprek over liefde Coos komt hem halen Beeld weer op de tuin. Ze tellen af. Twaalf uur en nu keihard In de Gloria Hiep Hiep Hoera voor Pascal. Frenk. Daar moet op gedronken worden hi ha ho.
Andries. Gefeliciteerd.
Diana klimt op het hek om hem een kus te geven. Pascal is 23 geworden.
Iedereen gaat nu een glaasje water halen. Coos stelt voor het water naar rijk te gooien. Pascal vindt dat geen goed idee. GJ nou effe lam worden met water.
Proost.

vrijdag 12 oktober 2001 @ 00:04:40 #87
16339 Klep
Pardon lul
pi_1879031
24.00 Iedereen telt af. Twaalf uur!!! Pascal is jarig! Jeeezzzuuuus! Nu zou ik willen dat ik geen geluid had. (not!) Oorverdovend gezang voor Pascal!
Felicitaties over en weer. Iedereen hangt in de tuin over de schutting. Wordt liedje gezongen 'Twee violen en een trommel en een fluit, en Pascal die is jarig ... enz

Team rijk drinkt op de gezondheid van Pascal (krijgt Arm ook wat?). En jawel: Diane begint te zingen: "En als je samen huilt dan huilen we meteen voor twee (of zoiets)."

† In Memoriam † vrijdag 12 oktober 2001 @ 00:05:33 #88
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1879041
Bedankt weer iedereen voor de mooie verslagen!

En hier weer verder:
Streamverslagen 12 oktober 2001

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')