sssssstquote:
daar gaat ik ook voorquote:Op maandag 9 mei 2005 16:35 schreef babba_ het volgende:
[..]
ik wil trouwens wel stage bij jou lopen.. mag dat ook ??![]()
weet je dat wel zeker, wij gaan er namelijk wel op letten dat je werkt ipv fokken!!quote:Op maandag 9 mei 2005 16:35 schreef babba_ het volgende:
[..]
ik wil trouwens wel stage bij jou lopen.. mag dat ook ??![]()
Ik ben nu al aangenomen dus als je me ontslaat stap ik naar de rechter toe, en trouwens je weet wat je dan allemaal moet missen hequote:Op maandag 9 mei 2005 16:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
inderdaad, niet zo slim om mn hele bedrijf vol te planten met fok-verslaafden
da's toch gezelligquote:Op maandag 9 mei 2005 16:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en wat wordt verstaan onder werk?quote:Op maandag 9 mei 2005 16:37 schreef Fisher het volgende:
[..]
weet je dat wel zeker, wij gaan er namelijk wel op letten dat je werkt ipv fokken!!
Dat dacht ik ook alquote:Op maandag 9 mei 2005 16:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
proeftijdquote:Op maandag 9 mei 2005 16:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ben nu al aangenomen dus als je me ontslaat stap ik naar de rechter toe, en trouwens je weet wat je dan allemaal moet missen he![]()
tjah weinig keus hè..quote:
oke! mag ik mij dan door deze open solicitatie aanmelden als internetsnelheid tester binnen jouw bedrijf?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |