Veel plezier in uw verdere levenquote:Op maandag 9 mei 2005 16:15 schreef Megter het volgende:
Tot later mensen!
toedelsquote:Op maandag 9 mei 2005 16:15 schreef Megter het volgende:
Tot later mensen!
Welke opleiding wil je gaan doen?quote:Op maandag 9 mei 2005 16:14 schreef Fisher het volgende:
[..]
baronie... volgend jaar avans, heb donderdag intake
naar aanleiding van "ole ole" moest ik even aan uitzending van studio voetbal denken van gister, die ALEX van psv, wat een held zeg: "ik dacht dat ik aanvoerder was, ik wist niet dat er iemand was overleden" (hij had een rouwband om) maar dit terzijdequote:Op maandag 9 mei 2005 16:16 schreef Ballicious het volgende:
Ik ga ook m'n biezen pakken, tabee ole ole
En gedraag je!
Ligt het nou aan mij of is dit pas je eerste post hierzo vandaagquote:
ja mooi hequote:Op maandag 9 mei 2005 16:19 schreef babba_ het volgende:
[..]
naar aanleiding van "ole ole" moest ik even aan uitzending van studio voetbal denken van gister, die ALEX van psv, wat een held zeg: "ik dacht dat ik aanvoerder was, ik wist niet dat er iemand was overleden" (hij had een rouwband om) maar dit terzijde![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 16:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of is dit pas je eerste post hierzo vandaag![]()
hahaha dat heb ik helaas niet gezienquote:Op maandag 9 mei 2005 16:19 schreef babba_ het volgende:
[..]
naar aanleiding van "ole ole" moest ik even aan uitzending van studio voetbal denken van gister, die ALEX van psv, wat een held zeg: "ik dacht dat ik aanvoerder was, ik wist niet dat er iemand was overleden" (hij had een rouwband om) maar dit terzijde![]()
quote:
technische informatica.. m.a.w. fulltime nerdquote:
zonde! was echt top!quote:Op maandag 9 mei 2005 16:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hahaha dat heb ik helaas niet gezien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |