SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
Martin Drent: "Studeren ook!"
quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:23 schreef S-Two het volgende:
Pieter van de Hoogeband is gestopt met zwemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:23 schreef S-Two het volgende:
Pieter van de Hoogeband is gestopt met zwemmenIk moest ff nadenken, maar hij is dan ook wel briljantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:58 schreef -Lotte- het volgende:
Hmm.. ik had net een hele lange mop, nou dan maar hier.
Joey zit op zijn kamer als de telefoon gaat... De man aan de lijn zegt "Ik ben de man met de bloedende hand, en ik ben nog 20 straten van je verwijderd." Hij wordt bang en gaat zich verstoppen.
Dan gaat de telefoon weer.. en de man aan de lijn zegt "Ik ben de man met de bloedende hand, en ik ben nog 19 straten van je verwijderd."
Joey wordt nog banger en verstopt zich nog beter.
Dan gaat de telefoon weer.. en de man aan de lijn zegt "Ik ben de man met de bloedende hand, en ik ben nog 18 straten van je verwijderd."
Dan gaat de telefoon weer.. en de man aan de lijn zegt "Ik ben de man met de bloedende hand, en ik ben nog 17 straten van je verwijderd."
Dan gaat de telefoon weer.. en de man aan de lijn zegt "Ik ben de man met de bloedende hand, en ik ben nog 16 straten van je verwijderd."
Dan gaat de telefoon weer.. en de man aan de lijn zegt "Ik ben de man met de bloedende hand, en ik ben nog 15 straten van je verwijderd."
Dan gaat de telefoon weer.. en de man aan de lijn zegt "Ik ben de man met de bloedende hand, en ik ben nog 14 straten van je verwijderd."
Dan gaat de telefoon weer.. en de man aan de lijn zegt "Ik ben de man met de bloedende hand, en ik ben nog 13 straten van je verwijderd."
Dan gaat de telefoon weer.. en de man aan de lijn zegt "Ik ben de man met de bloedende hand, en ik ben nog 12 straten van je verwijderd."
Dan gaat de telefoon weer.. en de man aan de lijn zegt "Ik ben de man met de bloedende hand, en ik ben nog 11 straten van je verwijderd."
Dan gaat de telefoon weer.. en de man aan de lijn zegt "Ik ben de man met de bloedende hand, en ik ben nog 10 straten van je verwijderd."
Dan gaat de telefoon weer.. en de man aan de lijn zegt "Ik ben de man met de bloedende hand, en ik ben nog 9 straten van je verwijderd."
Dan gaat de telefoon weer.. en de man aan de lijn zegt "Ik ben de man met de bloedende hand, en ik ben nog 8 straten van je verwijderd."
Dan gaat de telefoon weer.. en de man aan de lijn zegt "Ik ben de man met de bloedende hand, en ik ben nog 7 straten van je verwijderd."
Dan gaat de telefoon weer.. en de man aan de lijn zegt "Ik ben de man met de bloedende hand, en ik ben nog 6 straten van je verwijderd."
Dan gaat de telefoon weer.. en de man aan de lijn zegt "Ik ben de man met de bloedende hand, en ik ben nog 5 straten van je verwijderd."
Dan gaat de telefoon weer.. en de man aan de lijn zegt "Ik ben de man met de bloedende hand, en ik ben nog 4 straten van je verwijderd."
Dan gaat de telefoon weer.. en de man aan de lijn zegt "Ik ben de man met de bloedende hand, en ik ben nog 3 straten van je verwijderd."
Dan gaat de telefoon weer.. en de man aan de lijn zegt "Ik ben de man met de bloedende hand, en ik ben nog 2 straten van je verwijderd."
Dan gaat de telefoon weer.. en de man aan de lijn zegt "Ik ben de man met de bloedende hand, en ik ben nog 1 straten van je verwijderd."
Joey wordt nog banger en verstopt zich nog beter. Dan zit Joey op zijn kamer wanneer hij iemand hoort gillen: "Ik ben de man met de bloedende hand en ik sta aan het eind van je straat!" Later: "Ik ben de man met de bloedende hand en ik sta voor je deur! Joey wordt vreselijk bang, vooral als de man met de bloedende hand plots naast hem staat! Wat zegt hij tegen Joey? Heb je een pleister voor me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zegt een homo-uil?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toppunt van rodeorijden?
Een vrouw van achter nemen, zeggen dat je aids hebt en kijken hoe lang je kan blijven zitten...
Een Fransman, een Duitser en een Belg zijn ter dood veroordeeld. Ze krijgen de keus tussen de guillotine, het vuurpeloton en een AIDS-prik. De Fransman kiest voor de guillotine. Het mes valt, en zijn hoofd rolt in het mandje. De Duitser kiest voor het vuurpeloton. Schoten klinken, en dood is de Duitser. De Belg zegt: 'Doe mij maar die AIDS-prik.' De dokter komt bij hem met de injectienaald. Bij het inspuiten begint de Belg ineens vreselijk te lachen. 'Wat lach je nou?' vraagt de dokter. Zegt de Belg: 'Ik heb toch een condoom om.'
[ Bericht 71% gewijzigd door Lambiekje op 11-06-2005 19:53:51 ]Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:40 schreef Lambiekje het volgende:
Waarom kan een turk geen aids krijgenken jij alleen maar aids moppen ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toppunt van rodeorijden?
Een vrouw van achter nemen, zeggen dat je aids hebt en kijken hoe lang je kan blijven zitten...
Een Fransman, een Duitser en een Belg zijn ter dood veroordeeld. Ze krijgen de keus tussen de guillotine, het vuurpeloton en een AIDS-prik. De Fransman kiest voor de guillotine. Het mes valt, en zijn hoofd rolt in het mandje. De Duitser kiest voor het vuurpeloton. Schoten klinken, en dood is de Duitser. De Belg zegt: 'Doe mij maar die AIDS-prik.' De dokter komt bij hem met de injectienaald. Bij het inspuiten begint de Belg ineens vreselijk te lachen. 'Wat lach je nou?' vraagt de dokter. Zegt de Belg: 'Ik heb toch een condoom om.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom brandt er altijd licht op de vuilnisbelt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een Turkse vrouw op een fiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat is een turk met een lepel in z''n kont?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom fluit een blondje op het toiletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederland stuurt luxaflex naar ethiopie, krijgt een bedankbriefje met "Dank voor de stapelbedden"
Wat is een Ethiopier met een sombrero opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een neger bovenop een bergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een neger met botkankerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.![]()
Reincarnatie...
Ik wil terug komen als vulkaan; de hele dag op je rug liggen, beetje roken...
En iedereen maar zeggen: kijk hij werkt...![]()
Mark komt bij de dokter en zegt "Dokter, ik wil me laten castreren !!"
"Pardon?", schrikt de dokter, "Dat meen je niet? Je bent kerngezond,
waarom zou iemand van 28 jaar zoiets laten doen als het niet nodig is????? Ik kan je dat niet aandoen, hoor, Mark!!"
"Je doet me een groot plezier, dokter;", vertelt Mark, "Rik, mijn beste vriend heeft het ook laten doen, en nu zijn alle knappe meiden niet meer bij hem weg te slaan !!!! Ik wil dat ook!!! Als u het niet wilt
doen, ga ik toch op een ander hoor, dokter, ik wil het héél zeker!!"
De dokter voert de operatie uit.
Een paar weken later wandelt Mark door de stad als hij plots zijn vriend Rik ontmoet.
"En ?", vraagt Rik, "Mark, vertel me, heb jij je nu al laten tattooëren?"
"Ach...verdomme...", zegt Mark, "Jij altijd met je moeilijke woorden..."![]()
Een vrouw ligt in het ziekenhuis bij de gynaecoloog in de bekende houding
als er een man in een witte jas binnenkomt en eens goedkeurend tussen haar
benen kijkt.
Even later komt ernog één en nog één.
Als zij aan de vierde vraagt wanneer ze nu eindelijk behandeld gaat worden
zegt deze:
"Geen flauw idee, wij zijn de gang aan het schilderen!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: