Und warum?quote:
Wat?quote:Op maandag 9 mei 2005 12:16 schreef livEliveD het volgende:
Als ik moet kiezen ga ik voor Kelly uit BBIn ieder geval iets met weinig haar in zijn gezicht en op zijn lichaam enzo
Neequote:
JIj ben geen vrouw toch?quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:36 schreef the_Napster het volgende:
Charlotte Casiraghi, Katie Holmes, Lizelotte van Dijk![]()
![]()
Hallooo, dat is Charlize Theron! (Toch?)quote:Op maandag 9 mei 2005 12:11 schreef Blinky het volgende:
Ik zou niet naast dat blonde model van de Dior-reclame (die dat gouden bad neemt) wakker willen worden. De manier waarop zij 'J'adore' uitspreekt doet me denken aan een kotsend nijlpaard.
quote:Op maandag 9 mei 2005 13:09 schreef BobRooney het volgende:
[afbeelding]
Hulk Hogan..omdat hij vroeger mijn held was![]()
En als je er niets mee hoeft te doen?quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:13 schreef Cynix ® het volgende:
Met niemand.
Gewoon, omdat ik hetero ben.
Is dat zo? Ik vond haar in Italian job wel lief, maar die reclame doet me denken aan die scène uit Bruce Almighty, als Jim Carey als God de mond 'overneemt' van de presentator!quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Hallooo, dat is Charlize Theron! (Toch?)
Nou, dat zou juist mijn keuze zijn![]()
En juist niet? Mariah Carey vind ik vreselijk, Celine Dion, Linda de Mol..
Hugh is een homo.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:43 schreef Blinky het volgende:
En als je er niets mee hoeft te doen?
Gewoon gezellig praatje maken en sigaretje roken?
Misschien Hugh Grant? Volgens mij kun jij daar uren mee praten!
Over homo's gesproken dan...quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:01 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hugh is een homo.
Als ik per se een peukie móet roken met iemand, dan met Clint Eastwood.
Kunnen we ondertussen lekker boeven afknallen met onze 'shotguns'.
Zolang je maar geen vrouwen 'houdt'quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:44 schreef Cynix ® het volgende:
En zo is het maar net.
Ik denk dat ik het maar bij vrouwen houd.
Van je eigen geslacht, meneertjequote:
En voor wie niet?quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:57 schreef Larafairy het volgende:
Cameron Diaz zou ik dan ook wel voor kiezen. Mooi energiek persoontje.
Carice van Houtenquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:03 schreef MissBliss het volgende:
Kristin Kreuk bijvoorbeeld. Of die Nederlandse actrice uit Minoes (vergeet altijd haar naam) of Angelina Jolie of Katie Holmes of Cameron Diaz of... naja, best wel veel
Niet: Ma Tokkie, Tatjana, willekeurige belspel-presentatrice, Anna Nicole Smith, Pamela Anderson, ook een berg dus
Spike uit Buffy?quote:
Yep, mooie vrouwquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Carice van Houten.
Die ziet er sympathiek uit ja.
Oh ja spike uit buffyquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Spike uit Buffy?![]()
[..]
Yep, mooie vrouw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |