dat is niet slimquote:Op maandag 9 mei 2005 13:07 schreef Vodka_Lime het volgende:
waarom heb ik dit topic nooit eerder ontdekt, ik liep stage maar ben gestopt.. was mij TE saai. als ik wist van dit topic was ik gebleven..
ooh jah lekker, drop drop drop drop DROPquote:Op maandag 9 mei 2005 13:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
iemand anders ook nog een dropbal?
zo werkt dat niet bij mij op schoolquote:Op maandag 9 mei 2005 13:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik laat mijn school gewoon zoeken en regelen.... als zij namelijk geen stageplek voor je hadden geregeld dan had je vrij gehad, net zolang tot zij een plek voor jou hadden
smakelijkquote:Op maandag 9 mei 2005 13:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
iemand anders ook nog een dropbal?
jaaaaa drop=lekkerquote:Op maandag 9 mei 2005 13:09 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ooh jah lekker, drop drop drop drop DROP
quote:Op maandag 9 mei 2005 13:07 schreef Vodka_Lime het volgende:
waarom heb ik dit topic nooit eerder ontdekt, ik liep stage maar ben gestopt.. was mij TE saai. als ik wist van dit topic was ik gebleven..
gelukkig wel jaquote:Op maandag 9 mei 2005 13:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
nog maar ff en dan is het weer weekend!
quote:Op maandag 9 mei 2005 13:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Bij mij ook niet.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
zo werkt dat niet bij mij op school
no thanks, ik sabbel op zo'n lekkere grote en harde dropbal... hmmmmmmmmquote:Op maandag 9 mei 2005 13:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jaaaaa drop=lekekrwe hebben hier ook koekjes, iemand eentje?
veel plezier en doe voorzichtigquote:Op maandag 9 mei 2005 13:11 schreef tijgerwillie het volgende:
nou ik ga maar eens door de modder stampen
zie jullie straks wel weer he!!
*werkse* nogdoei doei -x-
quote:Op maandag 9 mei 2005 13:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
quote:Op maandag 9 mei 2005 13:11 schreef tijgerwillie het volgende:
stampzequote:Op maandag 9 mei 2005 13:11 schreef tijgerwillie het volgende:
heb geen linkje maar moet je even in mijn postgeschiedenis kijken, daar staat het topic nog wel inquote:Op maandag 9 mei 2005 13:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
Waar kan ik trouwens de postaantallen van afgelopen woensdag terugvinden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |