Daar heb ik geen tijd voorquote:Op maandag 9 mei 2005 13:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
Recept voor tijd :
1. Sta op
2. Zeg tegen je stagebegeleider "Flikker op man ik heb genoeg van dit gezeik ik ga naar huis"
3. Loop de deur uit
4. Ga naar huis
5. Ga thuis doen wat je maar wilt, je hebt nu tijd zat
'k wil er ook één, gooi er es een naar maarssenquote:Op maandag 9 mei 2005 13:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik neem nog één zo'n sappige, grote, harde zwarte......... dropbal
quote:Op maandag 9 mei 2005 13:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
Recept voor tijd :
1. Sta op
2. Zeg tegen je stagebegeleider "Flikker op man ik heb genoeg van dit gezeik ik ga naar huis"
3. Loop de deur uit
4. Ga naar huis
hihiquote:Op maandag 9 mei 2005 13:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
Recept voor tijd :
1. Sta op
3. Loop de deur uit
4. Ga naar huis
gelukkig heben we Fok!quote:Op maandag 9 mei 2005 13:28 schreef Public_NME het volgende:
Stage lopen zuigt, zeker als het 11 maanden excl. vakantie is... arrghhh
ach staat niets boeiends opquote:Op maandag 9 mei 2005 13:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)
Wat een bullshit kan niet meer op pagina 6 komen van dit topic
Dan kan je dit ook niet lezen, latente homoquote:Op maandag 9 mei 2005 13:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)
Wat een bullshit kan niet meer op pagina 6 komen van dit topic
en nog 3 kwartier voor mn begeleidster er weer is. dus dan hoef ik ng maar iets meer dan 3 uurquote:
Hij doet het al, afgeneukte befsletquote:Op maandag 9 mei 2005 13:30 schreef Megter het volgende:
[..]
Dan kan je dit ook niet lezen, latente homo
mwah... omdat je een halfuurtje langer moet dan ik? maar jij hebt wel een uur pauze!quote:Op maandag 9 mei 2005 13:32 schreef Public_NME het volgende:
Werk ook nog eens van 9-18... iemand medelijden?
woehoequote:Op maandag 9 mei 2005 13:32 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en nog 3 kwartier voor mn begeleidster er weer is. dus dan hoef ik ng maar iets meer dan 3 uur
Was 't maar zoquote:Op maandag 9 mei 2005 13:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hij doet het al, afgeneukte befslet
Haha ja, maar het is wel schraal. Maarja ff doorbijten heh?! Is voor een goed doel zullen we maar zeggen...quote:Op maandag 9 mei 2005 13:32 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mwah... omdat je een halfuurtje langer moet dan ik? maar jij hebt wel een uur pauze!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |