Het zal er ongetwijfeld mee te maken hebben dat ik niet echt lang close met een jongen ben geweest. die knipoogquote:Op maandag 9 mei 2005 16:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
misschien omdat je nog nooit lang genoeg close met een jongen bent geweest, maar ja, dan zullen anderen weer zeggen dat de klik er direct moet zijn ... bij mij werkt dat zo gewoon niet, maar ja ...
gewoon meer daten, zou ik zeggen
Je bent als een broer voor haar ?quote:Op maandag 9 mei 2005 16:41 schreef faithlesz het volgende:
[frusto mode]
Pfff, ik heb het ff gehad..
Ontmoet ik eindelijk weer ééns een leuk meisje, waarvan ik denk 'Ja, met jou kan ik het wel',
ziet ze mij weer niet staan![]()
![]()
Ik meld me ook. Ben ik ook gek op. Alleen samen koken staat nog op mijn to-do-lijstje.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:40 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
Ik hou gewoon van lekker eten en samen koken en dat soort dingen..
zoveel wodka past er niet in een galia meloen hoorquote:
En het dan faliekant verprutsen door te zeggen dat je housebroek zo lekker zit.quote:
die knipoog had eigenlijk niets te betekenen hoorquote:Op maandag 9 mei 2005 16:41 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Het zal er ongetwijfeld mee te maken hebben dat ik niet echt lang close met een jongen ben geweest. die knipoog
Ja meer daten is zeker wel een optie, maar dates waaien nog steeds niet aan bij mij.
Ook via internet kan het wel moeilijk gaan.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:43 schreef petitlapin het volgende:
[..]
die knipoog had eigenlijk niets te betekenen hoor
ach, via het internet een date versieren kan toch écht niet zo moeilijk zijn. Of in real life natuurlijk, maar ja, je kan moeilijk mensen beginnen aanspreken in de bus of op de trein
![]()
hij is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk, maar net dat tikkeltje meer ontbreekt, zie jequote:Op maandag 9 mei 2005 16:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Je bent als een broer voor haar ?
Ze is niet toe aan een relatie op dit punt in haar leven ?
quote:Op maandag 9 mei 2005 16:43 schreef petitlapin het volgende:
[..]
die knipoog had eigenlijk niets te betekenen hoor
ach, via het internet een date versieren kan toch écht niet zo moeilijk zijn. Of in real life natuurlijk, maar ja, je kan moeilijk mensen beginnen aanspreken in de bus of op de trein
![]()
En af en toe eens goed uit eten is natuurlijk ook niet verkeerd.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:40 schreef AudreyHepburn het volgende:.
Ik hou gewoon van lekker eten en samen koken en dat soort dingen..
Serieus? Begin je gesprekken met zomaar mensen in de trein of de bus?quote:Op maandag 9 mei 2005 16:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
Ik ben het levende bewijs van het tegendeel.
Nee, gelukkig niet zulke cliché's! Ze ontwijkt gewoon vakkundig mijn versierpogingen en verkondigd even later tijdens het uitgaan weer geen leuke jongens te hebben ontmoet en dus donderdag maar weer op jacht te moeten gaan.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Je bent als een broer voor haar ?
Ze is niet toe aan een relatie op dit punt in haar leven ?
haha op dat gebied kan ik geen tips gevenquote:Op maandag 9 mei 2005 16:31 schreef Thrilled het volgende:
[..]
vooralsnog over de ontmoeting zelf en hetgeen eromheen maar het valt nu stil...
quote:
En die zullen er wel zijn. Het was een alternatief gevalletje denk ik, die date van je?quote:Op maandag 9 mei 2005 16:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha op dat gebied kan ik geen tips gevenik heb het voornamelijk gehad over , kanaries, soep eten en typen tegelijk en te vage muziek
maarja dat werkt natuurlijk nooit .. tenzij je een meisje wilt die op bosbeetles valt![]()
Volgens mij worden er gesprekken met haar aangegaan die ze niet zo kan waarderenquote:Op maandag 9 mei 2005 16:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Serieus? Begin je gesprekken met zomaar mensen in de trein of de bus?
Oh, jij hebt de hele episode met de treinidioot gemist ?quote:Op maandag 9 mei 2005 16:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Serieus? Begin je gesprekken met zomaar mensen in de trein of de bus?
Kap het dan af, via vriendinnen lullen is nooit goed. Ze komt later vast nog wel een keer onlinequote:Op maandag 9 mei 2005 16:50 schreef Thrilled het volgende:
ahh nu is er geen zak aan, een vriendin is bij dr op bezoek en ik praat via die vriendin met mn mogelijke date....
Je kan bijv. als je ergens bent waar er iets te doen is het daar over hebben. over de leuke muziek etc. Pff.. ik praat en ik praat meestal gewoon maar gaat toch nergens over.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha op dat gebied kan ik geen tips gevenik heb het voornamelijk gehad over , kanaries, soep eten en typen tegelijk en te vage muziek
maarja dat werkt natuurlijk nooit .. tenzij je een meisje wilt die op bosbeetles valt![]()
nu zal ik je advies maar op volgen hahaquote:Op maandag 9 mei 2005 16:51 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Kap het dan af, via vriendinnen lullen is nooit goed. Ze komt later vast nog wel een keer online
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |